قصص جنسية مع نشر ثقافة جنسية نمكنكي ونمكنك أنت من اشباع رغبات بعظكم البعظ وكيفية الااثارة الجنسية
بوت التواصل. @Dkctspu278BOT
/channel/thkafaj
ولكن مهلاً ، قد تكون الرائحة التصقت بي عندما دخلت المجلس ، ماذا إن لم تكن !!
ماذا لو كان خالد ، أو رياض ابن اختي ! ماذا إن كان ابني وليد !! لا أستطيع أن أصدق أن شيئاً كهذا ممكن الحدوث!!
نظفت المجلس قبل قدومهم مرة أخرى وذهبت للاستحمام
في تلك الليلة ذهب على السرير واسترجعت ما حدث ، تسللت يدي إلى كسي لتداعبه وأنا أتخيل ما جرى ، والغريب أني كنت أتخيل أحد الشبان الثالثة مكان ذلك الفتى الذي ضاجعني.
شعرت بمتعة غريبة وإضافية لتخيلي شيئاً بهذه الحرمية.
ظللت أفكر في الموضوع لثلاثة أسابيع قادمة ، داعبت كسي متخيلة ما جرى عددا من الليالي. حتى أتتني رسالة في أحد الأيام من رقم مجهول.
.... : " أبي أشوفك وأتفاهم معك على اللي صار بيننا تاريخ قبل ثلاث اسابيع "
أنا : " مين انت ووش قصدك باللي صار !! "
.... : " أنا اللي كنت معك في غرفتك ، وماله داعي أشرح أكثر ، شوفي يوم فاضي وبجيك "
أنا : " تعرف اني أقدر آخذ رقمك وأبلغ عليك ؟ "
.... : " الرقم ماهو باسمي أولاً ، وثانياً أعرفك ما بتسويها ، ليلة الخميس الساعه عشرة بجيك ، باي "
ليلة الخميس الساعة العاشرة ، كنت أستطيع ان أجعل ابني يبقى في المنزل ، أستطيع أن أبلغ الشرطة عنه ، أستطيع أن أخرج من المنزل.
لا أعلم لماذا اخترت أن ابقى ، أصرف ابنائي ، وأنتظر !
في الساعة العاشرة دق جرس الباب ، بدأ قلبي بالخفقان ، ماذا أفعل ، ماذا ألبس !! لقد ضاجع جسمي عارياً فهل يفيد أن أغطيه الآن !
قمت بسرعة لبست جينزاً وتي شيرت ولبست فوقهما العباءة وفتحت الباب قليلاً وأنا أتخيل مئات الوجوه التي سيكونها هذا الفتى.
وجدته واقفاً هناك ، يلبس ثوباً أبيضا واسعاً جداً كي لا يكشف عن ملامح جسده ، ولف شماغاً حول رأسه حتى لا أستطيع أن أرى إلا عينيه.
قلت له وأنا أقف خلف الباب : " ويش تبغى بعد "
.... : " ممكن أدخل ؟ " ، وقد غير صوته بوضوح فحتى لو كنت أعرفه لن أستطيع تمييز من يكون.
أنا : " لا مو ممكن قول وش عندك "
.... " أجل مصرفة أولادك وجالسة تنتظريني عشان توقفيني ع الباب ؟"
كيف له أن يعرف بأني صرفت أبنائي وانتظرته !! صمت ولم أستطع أن أرد على هذا السؤال ، وإذا به يدفع الباب قليلاً ويدخل دون أدنى اعتراض مني.
جلس على أقرب أريكة منه وجلست أنا على الأريكة المقابلة.
سمعت تنهيدة منه ثم بدأ في الكلام
.... : "مو عارف من وين أبدا ، بس ابي اقولك اني يوم ادخل البيت كنت داخله بنية طيبه وما فراسي شر ولا أي شي من اللي صار"
أنا بغضب : " ايه مره مبين اجل وش تبرر اللي سويته هاه !! "
... : " لما تقفز عليا بنت لابسة مثل اللي كنتي لابسته وتبوسني وتمصمصني وتتمني عليا هنا يكون لي عذر باللي سويته "
أنا بكل إحراج وعصبيه : " كنت أفكرك زوجي !! "
... : " ما يهمني من كنتي تفكري ، قفزتي علي وبغيتيني وأنا سويت اللي بغيتيه "
لم أتمالك نفسي وقمت متجهة نحوه أريد نزع غطاء وجهه وأنا أصرخ وأبكي بحرقة : " مين انت يا حقير يا سافل "
كان جسمه ضخماً مقارنة بجسمي وبوضوح لا أستطيع أن أواجهه جسدياً ، أمسك يداي وكتفهما وراء ظهري ، وضمني !!
... : " خلاص هدي ع بالك لا تنفعلي صار اللي صار "
أجلسني بجواره على الأريكة وبدأ يمسح على رأسي ويقبله ، وزادت القبلات حتى وصلت إلى وجهي ، فبدأ يطبع العديد من القبلات حول خداي وعيني . مد يده إلى الأنوار بحركة سريعة وأطفأها ، وعدنا للظلام ثانية
سمعت صوت شماغة يسحب ، وثوبه يخلع. ثم أحسست بقبلاته مرة أخرى ، على فمي ، أبديت القليل من المقاومة ، لا أعلم لماذا ، ربما لكي أكذب على نفسي لاحقاً وأقول أني قاومته ، كنت قد اشتهيته ثانية ، اشتهيت أن تتكرر تلك الليلة المظلمة التي تحولت فيها من ملاك طاهر إلى شيطان.
انتهى من فك أزرار عبائتي ورماها جانباً ، وقف ورمى بجسده علي بين أرجلي ، وبدأ بتقبيلي مرة أخرى ، يقبل شفتي ، ويسحب شفته لكي ألحقها وأقبلها شوقاً. سحبني إلى أريكة وحيدة ، ورماني عليها وقفز فوقي ثانية يقبلني ، أستطيع أن أشعر بقضيبه منتصبا بين أفخاذي ، لم أجرأ وأمد يدي لأداعبه ، فهذه المرة أنا أعلم تماماً أنه ليس زوجي وليس لي عذر بذلك ، ولكني أرغب بذلك بشدة.
بدأ يضغط بجسده أكثر وهو مستمر في تقبيلي ، حتى لم أستطع المقاومة فمددت يدي لقضيبه أعصره ، وكانت المفاجأة انه كان عارٍ تماماً ، لا أعرف متى فعل ذلك
كانت هذه إشارة مني بعد عشرات الإشارات أني راضية عما يحدث.
سحب جسده قليلا وجثى على ركبتيه على الأرض ، فتح أزرار الجينز الذي كنت ألبسه وسحبه عالياً ورماه هو الآخر.
ضغط بأصابعه على كسي من فوق الكلوت فخرجت تنهيدة مني أحاول أخفاءها ، كنت ألبس كلوتاً عادياً فأنا لم أكن أخطط لأن أجعله ينيكني مرة أخرى.
بوت التواصل. @Dkctspu278BOT
/channel/thkafaj
خرجو من المنزل فقمت مسرعة إلى غرفتي وأخرجت اللانجري الأسود من الدولاب ، كان عبارة عن قطعتين ، قميص شفاف بحمالات صدر شفافة أيضاً ، وسترينج أسود يختفي خيطه بين فلقات طيزي حتى يظن الناظر اليه من الخلف بأني عارية تحت السره ، وضعت الميك أب بسرعة وفللت شعري الناعم ، مسحت النكهات والمعطرات على جسدي وعلى كسي أيضاً رغم أني أعلم بأنه من الاستحالة أن يلعق زوجي الهرم كسي إلا أني أحب أن يكون طعمه مختلفاً . مسحته بنكهة الفراولة . الساعه التاسعة الا ربع ، نظرت إلى نفسي في المرآة نظرة أخيرة ، أنا مثيرة ، هذا ما كان يدور في رأسي ، ولكن هذا العجوز بسبب رفضه هذا اللحم الأبيض جعلني أشكك في إثارتي حتى أصبحت أقول ، أظن أني جميلة !! أطفأت الأنوار كلها وأشعلت القليل من الشموع في غرفة النوم وفتحت الباب ، حتى يستطيع رؤية المكان المطلوب فور دخوله ، ورششت العطورات في المنزل ونثرت الورد على الأرض وجلست أنتظر.
تركت باب المدخل غير مغلق بالمفتاح حتى يستطيع الدخول فوراً. الساعه التاسعة ، التاسعه وخمس دقائق ، وعشر دقائق ، بدأت أفقد الأمل . حتى أتت الساعة التاسعة والربع وهنا كنت فقدت الأمل تماماً ، اتجهت للباب لكي أقفله ، استندت على الجدار خلف الباب وأغمضت عيني وأنا افكر بعدد المرات التي نقض زوجي وعوده لي ، حتى فتح الباب فجأة ، لم أتمالك نفسي من شدة السعادة ، أغلقت الباب بسرعة في الظلام وقفزت باتجاهه اقبله في فمه بشدة ، في البداية بدا وكأنه يتراجع ولكن سرعان ما استجاب لي وبدأ بتقبيلي بقبلات أشد منها ، يااااه كم اشتقت لقبلة بهذا العنف ، أصبح يقبلني وهو يعض شفتاي ويلعق لساني ويده على ظهري الشبه عاري وتتسللان داخل القميص ببطئ وكأنهما خائفتان من شيء ، لا أريد أن أضيع الوقت فأنا أعلم بأن لدي نصف ساعه قبل ان يهم بالخروج . مددت يدي لقضيبه أعصره من خلف البنطلون ، لقد انتصب بسرعه أسرع من كل مرة سبقت ، سحبته بسرعة إلى غرفة النوم ورميته على السرير فإذا به يطفئ جميع الشموع ، المكان مظلم جداً بالكاد أرى جسدي وجسده ، ارتميت عليه وهو مستلق على ظهره وانا فوقه أقبله ، فككت أزرار بنطاله وانزلته عنه ونزعت قميصه أيضاً ، ارتفع قليلاً ووضع فمه على صدري من خلف القميص ، إنها المرة الأولى التي يمص فيها زوجي صدري ياللمتعه .قمت بتحريك مؤخرتي فوق قضيبه ولا زلنا بملابسنا الداخلية ، وكلما لامس رأس قضيبة شفرات كسي كلما أحرقتني الشهوة شيئاً فشيئاً. فجأة ارتفع ورماني على ظهري بحركة نشيطة لم يسبق أن فعل مثلها قبلاً وأتى فوقي يقبلني وينزل قليلاً إلى صدري لينزع قميصي ويرضع من ثديي الأيمن وهو يعصر الأيسر وينتقل للأيسر وهو يعصر الأيمن ، ثم يرفع حلمتي إلى فمي وأمصها أنا ، أما يده الأخرى فهي داخل كلوتي تلعب في شفرات كسي وقد تبلل تماماً ، نزل بقبلات إلى كسي وأنا غير مصدقة أنه يتجه بفمه إلى ذلك المكان، قبل كسي من فوق الكلوت قبلتان ثم نزعه عني ، وهو يسحب الكلوت للأعلى حتى صارت ساقاي متعامدتان مع جسدي ، وإذا به يمص أصابع رجلي ثم يقبلها ، وينزل قليلا بالقبل حتى يصل إلى كسي ، فتتحول القبلات الهادئة إلى مص ولحس وحشي ، هنا كدت أن أفقد عقلي، إما أن زوجي جن جنونه وإما أن رسالتي فعلاً قد أثارته حد الثمالة ، ها هو يلحس شفراتي ويمص بظري ويدخل لسانه في كسي باحترافية قصوى . ها أنا أتلوى تحت فمه وأصرخ وأأن وهو لا يهمس بأي كلمة ،توقف بعد مضي عشر دقائق من اللحس بعد أن أمسكت شعره وسحبته إلى الأعلى وقمت برميه على السرير مرة أخرى وأنزلت كلوته لأرد له الجميل ، وهذه المرة الأولى التي أمص فيها قضيبه ، وضعت فمي عليه ، لا أعرف للمص طريقاً ولكن كل ما أريده هو وضع هذا القضيب داخل فمي ، مسكته بيدي وهو في كامل انتصابه وهو الذي كان ينتصب نصف انتصابه في المرات الفائته ويقذف في خمس دقائق بلا مداعبات . مصصت قضيبه وكرتاه وأنا لا أعلم ماذا أفعل فأسمعه أحياناً يتأوه بسبب عضي له بأسناني وأحيانا يتأوه من المتعة . سحبني له وقبلني وانغمس في تقبيلي كأنه لم يقبل أنثى يوما. ثم أنزل مؤخرتي شيئا فشيئاً على قضيبه حتى أصبح رأس قضيبه على فتحة كسي مباشرة ، وتوقف قليلا وبدأ يداعب كسي بقضيبه إلى أعلى وأسفل . لم أعد أتحمل أكثر فصرخت له : دخله يا عصااام دخله تكفى . وإذا به ينزلني شيئا فشيئا حتى دخل ربعه ، ثم نصفه ، ثم استقر كاملاً داخل كسي ، آلمني ، فاجأني ، فهو لم يضاجعني بانتصاب كامل منذ زمن حتى أني نسيت حجم قضيبه ، ولكن متعتي فاقت ألمي بأضعاف فبدأت بتحريكه داخلي ببطئ لأنه قد أحكم قبضته على ظهري حتى لا أرتفع ، وبدأ ينيكني ببطئ فأسرع قليلاً وأنا أحس بقضيبه يملأ تجويف كسي تماماً ويكاد أن يتقطع حوله .
رئيك نروح نخزن انا وانت في فندق قال تمام نروح قلت خلاص بعد الدوام وكان آخر شهر قد استلمت الراتب وبعد الدوام انتظرني وخرجنا سوى ورحنا اتغدينا بالمطعم ورحنا فندق بشارع تعز حلو وحجزنا غرفه كان فندق حلو فيه قنوات سكس ودخلنا الغرفه ودخلت انا اتروش وهو روح البيت حقه وقال بيرجع في العصر بعد ماعرف الفندق ورقم الغرفة لنه ماكان فيه معي تلفون وبعد ان تروشت بدات اخزن واشاهد افلام سكس وهو مارجع الا الساعة اربع بعد العصر وانا قد كنت هايج وشهوتي ناااار من مشاهدة السكس وقد كنت مقرر اول ما ياتي اخليه يمص زبي وانيكه وفعلا اول ما دخل الغرفه قمت استقبلته وزبي مقوووم وضاهر وقلت له وينك ليش تاخرت وحشتني ووحشت زبي وهو شاف زبي قال اففففففففففف قدك مقوووم قلت قده اينفجر ارجوك ريحه قبل ماتخزن ولم يمانع طوالي خليته يمص زبي قبل مايخزن وقمت خليته يرقد علي بطنه وانا امتديت فوقه وطلبت منه يسترخي لكي لا يحس بوجع واسترخاء وانا عملت لطيزه فازلين كنت مجهزه وكذالك لزبي وفحست خرمه قليل بزبي وكنت احس ان طيزه يريد ياكل زبي فظغطت وانزلق زبي كاملا بسهوله بطيزه وااااااااححححح ااححححححححححححح من لذذذذه وجلست حوالي نصف ساعه وانا اعربه حتى فضيت بطيزه وبعدين قمت اتروشت ورجعت اخزن معه وهو منبسط ومرتاح وبقينا نتكلم عن الجنس و نشاهد سكس وكان هناك فلم سكس لفحل ينيك بنت امام زوجها فقلت له ااااااااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااااااااه قال مالك قلت نفسي في واحده انيكها انا وانت وهو زبه قوم و أول مره اشوف زب رمزي قوم وكان زبه صغير ثم قلت له اعجبك الفلم قال حلو قوي فعرفت انه بيرتاح فبديت اكلمه كيف بينيك مرته. وزبه صغير قال بلحس لها وبعدين يرجع يفعلها شويه نيك بزبه حتى يفضي وينام زبه وهي عادها هايجه وماقد نزلت شهوتها فتطلب منه ينيكها باصابيعه و يفحس لها حتي ترتاح وكنت اتكلم معه وزبي قوم وانا اتخيل مرته فما قدرت استحمل فاخرجت زبي امامه وطلبت منه يجلخ لي فمسك زبي وبداء يجلخ لي فزادت شهوتي وهو حسيته مشتهي فقمت خليته ساجد ودخلت زبي بطيزه و نكتة احلا نيكه وكنت اقول له رمزي هل زوجتك جميلة وحلوه قال ايوووه تجنن وبداء يوصف لي زوجته وانا انيكه وقال لي ان اسمها اماني وعمرها خمسة وعشرين سنه ونها شهوانيه قوي وفضيت بطيزه ورجعنا نخزن ونشاهد سكس حتى الساعة 11 بالليل خرجت جبت عشاء تعشينا وبعدين شغلته نيك نكته اربع مرات حتى قبل الفجر ورقدنا سوي بسرير واحد وانا محتضنة واتخيل انني حاضن بنت ونمنا حتى قبل الضهر واستحمينا وخرجنا من الفندق وكلا راح بعد حاله وبعدين كنا نجلس بالمكتب وكان اذا زوجته مش موجوده بالبيت كانت تروح بيتهم كان يكلمني و ياخذني معه بيته ونخزن حتى المغرب ونتكلم بالجنس و بعد المغرب كنا ندخل غرفته وكان يلبس ملابس نسائية من ملابس زوجته اماني من اجل يثيرني و اقوم عليه ومره لبس كلسون من حقونها الذي كانت لابسهم وعادها خلستهم الظهر وراحت بيتهم وكان الكلسون مليان من شهوتها فشفته و زبي قوم و بقي حديد و جلست انيكه عده نيكات حتى الساعة 12 بالليل وانا اتخيل انني انيك زوجته اماني ثم . روحت غرفتي وبقينا هكذا لعده سنوات وانا انيكه كلما اشتهينا لبعض سوى ببيته اذا زوجته مش موجود او اخذه معي لغرفتي او بالفندق وكنت اتمنى اشوف زوجته وانيكها بس كان يتهرب ويمكن يخاف وكنت قد صارحته بعدها انني مشتهي اتعرف على زوجته فقال انه بيمهد معها الموضوع واذا حسها متفاعله بيخبرني وبعد خمس سنوات خلاص جلس اماني واخبرها بكل شي عني وكان يمدح بزبي وفحولتي فبدات تطلب منه ان يصور لها زبي تشوفه فكان ياتي ويمص زبي حتى يقووووم ويصوره ويرجع للبيت ويخليها تشوف صور زبي ويكلمها عليا فطلبت منه ان يراسلني وتس وهي جنبه وكنا نتراسل وتراسل هي معه وتس وهو بداء يرسل صور لها ويرسلهن لي وهذه الفتره ماعد كنت انيكه ولا اكلمه اني اشتي انيك مرته حتي عام 2017 وفي احد الايام كلمني وقلي اماني تسلم عليك والله ماصدقته فاتصل بها وتفاجئت به يقول خذ تلفوني كلم اماني قالت تريد تتكلم معاك فاخذت تلفونه وكلمتها ومجرد ان سمعت صوتها زبي قوم كان صوتها حلو يذوب وبعد ان قالت كيفك عبووود كيف احوالك وانا ارد ثم قالت لي مشتاقة اتعرف عليك رمزي جنني عليك وهو يوصفك ويقل انك
مسلح وتضحك بغنج ههههه ثم قالت خلاص اتمنى تجي بكره عندنا خزن قلت تمام ابشري قالت نتشرف بك بنتظرك لاتتاخر قلت حاضر وغلقنا الخط وبعدها جن جنوني وصوتها لم يفارق حسي وبالليل والله مارقدت من الفرحة وفي اخر الليل فعلت لي رنة من تلفونها ثم عملت رساله قالت معك اماني هذا رقمي وقالت انها اخذت رقمي من تلفون رمزي وقالت ان رمزي قده نايم وطلبت مني اراسلها وتس وفتحنا الوتس و جلسنا نتراسل انا وهي وتس حتى قبل الفجر وكانت تقول لي لاتتأخر بكره وجزع لنا معك قات وشارك ولازم نتغدي سوي قلت تمام انا رقدت حتى الساعة 11 قبل الضهر وقمت استحميت وتشيكت وتعطرت ورحت السوق اشتريت قات عال وشارك
فوافقت اني اروح عند عامر شقه صاحبه فخرجت ورحنا ودخلنا الشقه
وجلسنا وداعبني وحضني ولحسلي وسوي الواقي للزبه وناكني واستمتعت اني وارتحت
وفجائه خرج من الغرفه الثاني صاحبه بسام فانصدمت اني لوجود بسام وجلست اعاتب عامر ليش يخدعني فجلس عامر يبررلي انه ماكان عنده شقه فاضي وهذي شقه بسام فقترب مني بسام وطلب من عامر يخرج من الغرفه واخذ من عامر الواقي فحضني وباسني بسام ولحسلي وعمل الواقي وناكني ورجعت اني خرجت واني زعلانه لانه عامر غدر بي وخلي بسام ينيكني
فجلسوا الاثنين يراسلوني ويحاولو يراضوني وكان يطلبوا مني اجي للشقه مره اخري لاكني كنت ارفض وبعد اكثر من شهر طلب زوجي مني اعامل جواز من اجل اسافر عنده فاخذت عامر وبسام وخليتهم يعاملولي وكنا نتمشي بالباص اني وهم ويعطوني قات وياكلوني بمطعم
وفي يوم مات خال زوجي فسافر ابو زوجي وامه وخواته للقريه وبقيت اني وحدي بالبيت فراسلت عامر وكلمته اني بالبيت وحدي واهل زوجي كلهم مسافرين
وطلبت من عامر ان ياخذ اكل وقات ويجي عندي وبالعصر اني تجهزت وتصلحت واجاء عامر يدق الباب ففتحت واشوف عامر وبسام انصدمت ودخلو عندي وعامر يحاول يعتذرلي انه جاب بسام ويبرلي انه ماكان عنده فلوس قات وغدا وخلي بسام ياخذ فجلسنا نتغدي ورجعنا دخلنا المجلس وخزنا اني وبسام وعامر نخزن وطلب مني عامر ادخل البس لبس اخف من الي اني لابسه فاخذني عامر الي عند الكبت حق ثيابي واختارلي لبس ولبست ودخلت اخزن اني وبسام وعامر وخزنا اني وهم لليل وبعد ان بعدنا القات اخذني عامر الي السرير ومددني ونام جنبي ويحضني واجاء بسام من المجلس ودخل وجلس جنبنا وكنت اني نايمه علي الجنب وعامر حاضني من الامام وبسام من الخلف وبسام كان شهواني بقوه ويمسك طيزي ويتغزل بيها
هيجوني فقلت لهم ماينفع يجلسوا الاثنين فخرج بسام وجلست اني وعامر وداعبني ولحسلي ومصيتله وناكني بكسي وهو لابس واقي ورجع عامر ناكني مره ثاني المهم جلس عامر ينيكني اكثر من ساعه ونص وناكني بكسي مرتين
وخرج عامر واجاء بسام واخذني ودخلني الحمام وغسلنا ورجعنا لاغرفه النوم وبداء بسام يحضن ويداعبني وكان بسام شهواني بقوة وزبه اغلض من زبه عامر فمصيتله ولحسلي وناكني بكسي بكل قوه
وقام وجلس شويه ورجع بسام يداعبني من جديد ومصيتله ولحسلي وقلبني علي بطني ويشتي ينيكني وراء ورفضت اني لاني ماقد انتكت لاكن بسام مصمم ينيكني وراء وداعبني بطيزي ورجع ينيكني وراء ومارحمني واني اتوجع واتالم ناكني بطيزي لمن فضي وجلس ينيكني ساعتين ودخلت اغسل مره اخري وارجع انام واشوف عامر وبسام يحضنوني وواحد يمص كعوبي والثاني يلحس كسي ومصيتلهم الاثنين وواحد دخل زبه بكسي واني امص للثاني
وقلبني بسام ابن الكلب وخليني ابكع وادخل زبه بطيزي واني امص لعامر ورجع عامر ينيكني وراء واني امص لبسام ناكوني الاثنين بوقت واحد اكثر من ساعه ونمت بعدها وبالصباح صحيت وبسام قده فوقي ويداعبني وناكني بكسي مره والمره الثاني بطيزي وخرجوا بعدها ونمت من الارهاق والتعب الي اليوم الثاني وماعد رضيت انتاك بعدها ابدا وجلست فتره ورجعت سافرت السعوديه عند زوجي وعايشه الان اني وزوجي
بوت التواصل. @Dkctspu278BOT
/channel/thkafaj
بوت التواصل. @Dkctspu278BOT
/channel/thkafaj
جلس زوجي سته اشهر متعني بكل انواع الجنس وكنت احس بلذه ومتعه رئعه مع زوجي بالنيك
وبعد سته اشهر زوجي سافر السعوديه للعمل فبقيت وحدي وفقدته وفقدت الجنس والنيك فصرت محرومه من الجنس والمتعه والذه وبعد ان سافر كنت اتذكر زوجي واجلس اجلخ كسي بيدي واشبع رغبتي
وجلست هكذا لااكثر من سنه بعد سفر زوجي لاكني فقدت النيك واردت ان انتاك من زوجي لاكنه مسافر وبدئت افكر بالجنس معا اي شخص اشبع رغبتي
ومع الايام لمن كنت اخرج اني وخوات زوجي او اني وامه الي السوق او الي اي مكان كانين خوات زوجي يتصلين لشخص اسمه بسام عنده باص وكان ياتي وياخذنا ويوصلنا بالباص الي اي مكان نريد
المهم كان بسام شخص. بعمر زوجي وشخص وسيم وانيق وكان بسام عينه طويل لمن كنا نطلع معه بالباص اشوفه بالمريا يجلس يشوفلي ويشوف لخوات زوجي
وكان بعض الاحيان خوات زوجي يتصلين لبسام يجي يوصلنا باالباص
كان يخلي السائق حقه يجي يوصلنا وكان اسم السائق حقه اسمه عامر
وكان السائق عامر اوسم من بسام
وكان عامر نفس الشي لمن يجي يوصلنا بالباص عينه طويله ويجلس يشوفلنا بالمريا
وكان عامر مركز عليا ويشوف لاعندي اكثر
اني بصراحه اعجبت بعامر اكثر من بسام
وكنت اجلس اشوف لعيون عامر واشوفه وهو يسوق وكمان اجلس اشوف لبسام لمن يجي يوصلنا
وكنت اشتهي عامر اكثر ولمن يوصلنا عامر او بسام بالباص اجلس اشوفلهم ولمن اروح باليل اجلس افرك كسي واتخيل انهم ينيكوني
وفي يوم كنت اني اريد اروح بيتنا ازور امي فطلبت من اخت زوجي تعطيني رقم بسام صاحب الباص من اجل اتصل عليه يجي يوصلني
فاتصلت اني علا بسام ورد عليا وقلي الباص معا عامر بخليه يجيلك لاعندك
فخرجت واجاء عامر بالباص فطلعت معه بالباص وكان يشوفلي بالمرايا ويحاول يكلمني وقلي خذي رقمي لو تحتاجيني اوصلك لااي مكان لانه الباص معي اغلب الوقت فاخذت رقم عامر
فكنت اتصل لاعامر باي مشوار اروحه ويجي يوصلني فاعجبت بيه
فكنت اتعمد اخرج وحدي واتصل علي عامر يوصلني
وكان عامر كلما جاء يوصلني واطلع معه بذات لمن اكون وحدي كان يحاول يكلمني ويضحك معي وفي يوم اعطاني قات فصرت اتكلم معه
وفي مره وصلني وكان ماعندي فلوس وفلتله بعطيه مره اخري فقالي عادي
وباليل دخلت اول مره بالواتس اكلمه واشكره وجلسنا نتكلم وتكلمنا اليوم ثاني وكان يراسلني فصرنا نتكلم كل يوم بالواتس
واحيان كنت اتصل لاعامر يجي يوصلني مشوار كان جوال عامر مغلق فاضطر اني اتصل بسام وكان بسام يجي يوصلني وكنت اساله علي عامر وكان بسام يقلي انه عامر ضيع تلفونه
وكان بسام يحاول يكلمني ولا كني كنت اتثاقل ومن كثر ماكنت اساله علي عامر واساله انه عامر عنده رقم جديد كان بسام يشك اني بيني وبين عامر شي
واني بصراحه اشتقت لعامر وبعد فتره دخل عامر يراسلني من رقم جديد ويعتذر مني لانه جواله ضاع
وكلمني عامر انه اخذ رقمي من بسام وانه بسام دائما كان يكلمه اني اسال عنه
المهم صارت علاقتي بعامر قويه وبنفس الوقت بسام كان يحاول يتكلم معي ويجلسني
المهم وبعد فتره طلب مني عامر اخرج معه نتنزه ونتمشي فبدئت اخرج ومع الايام صرت اخرج اني وعامر وعرف بسام اني اخرج اني وعامر وكان بسام يدخل يراسلني ويكلمني لاكني كنت اتجاهله واتكلم معا عامر
ولمن كنت اخرج اني وعامر نتمشي بالباص تدريجيا صار عامر يلمسني ويبوسني وتدريجا مع الايام صار يخرج زبه واحنا بالباص واني امسكه وارهطله
وكان عامر كلما اجلس اني وهو يكلمني ليش اطنش صاحبه بسام
وبعد فتره طلب مني عامر نخرج اني وهو وصاحبه بسام ويحاول يقنعني انه بسام يشتي يشوف وجهي
وبعد اكثر من مره وعامر يحاول يقنعني ان اخرج اني وهو وبسام واني ارفض اخيرا وافقت
بوت التواصل. @Dkctspu278BOT
/channel/thkafaj
وحينها كنت فاتح الوتس ومتواصل مع صديقي الوفي واكلمه بكل شي يحصل بدون ان يشوف طارق
فبداء طارق يصب الزيت على ضهري وقام بدلك ضهري وانا اشجعه واقول له ايووووه هاكذا حلو ادلك ضهري كامل ايوووه انزل لاسفل ضهري فحينها ماقدرت اسحب الطراحة واكشف على طيزي لان طارق جاثم عليها فقلت له تعال هنا جنبي وادلك بين اكتافي فاتا جنبي وبقى يدلك اكتافي وانا اقول له ايوه مرر يدك هاكذا لا اسفل ضهري وهو بقى يمررها ونزل جلس بجانب طيزي ومستمر بتدليكي وانا باعدت بين ارجولي كما نصحني صديقي وكمان بدات اعمل على سحب الطراحه من على طيزي بعد ان باعت بين فخوذي فبقى يضهر له له طيزي الابيض الناصع الاملس وكذالك كسي الوردي الاملس من اي شعره وطارق مستمر بالتدليك وساكت ويتنقل بنظره لا طيزي وكسي والا موضع الدهان
فكنت استرق النضر إلى طارق وكنت اشوف وجهه محمر ويعض شفايفه وكمان زبه منتفخ داخل الشرت حقه وكان طارق يمد يده سريع الا زبه و يحاول اخفاء زبه المنتفخ فعرفت انه اصبح هايج
فتجرات وقلت له حبيبي طرووق ايوووه ادهن جسمي كامل ادهن نزل نزل لااسفل ارجلي لاتستحي ادهن فلق طيزي وبين افخاذي كمان بيوجعني فزاد وجهه احمرار ووافق وقام بدلك اردافي وافخاذي فكنت احس بنار تشتعل بكسي ولم اتمالك خاصه عند ما كنت احس باصابع يده تلامس بسرعه اطراف كسي
فطلبت منه ان يجلس بين فخوذي ويدهن ضهري وان يرتفع لفوق إلى رقبتي وهو لازال رابظ على ركبتيه بين افخاذي وفلخت رجولي أكثر مسافة يجعله جالس براحته وطارق دخل وربض على ركبتيه بين فخوذي وبداء بدلك ضهري واااااااااااااااحححححححححح ااححححححححححححححح
فكنت احس عندما يرتفع كنت احس بزبه يلامس مؤخرتي وكسي من خلف الشرت حقه ااححححححححححححححح ااححححححححححححححح ذبببببببت وتجنننننت واشتعلت الناااار فيني وكذالك بطارق فانتفاخ زبه أكبر دليل وكمان كنت احس انه اصبح مثل المخدر لايعرف مايعمل فكان يتلخبط بتدليكة وكانه يدلكني بدون وعي واراده وانا من شده هيجي وقووووه شهوتي
تجرات ومديت يدي وسحبت يده المتكي عليها حتى امتد طارق على ضهري ومن ثم نزلت يدي و سحبت عنه النكس فانفلت زبه المتضخم والمنتصب وانغرس بين فخوذي ااححححححححححححححح ااححححححححححححححح
فانقلبت انا على ضهري واحتضنته بقوه واخذت مباسمه وبقيت امصها وهو كذالك تجاوب وبقى يبوسني ويمصمصني وكنت احس بزبة يتزحلق اسفل بطني وبين فخوذي وعلى كسي الغارق بشهوتي والزيت ااححححححححححححححح ااححححححححححححححح فلم اتصابر اكثر ومتشوقة ومتلهفة احس بزبة بداخل كسي فرفعت رجولي واحتضنته بها فاصبح بين احضان يدي وارجلي وزبه اصبح ينزلق للاعلا والاسفل على اشفار كسي فقلت له دخل زبك نيكني حبيبي دخله بكسي ففرح ومسك زبه ووجهه لباب كسي وضغط مره واحده مع احتضاني له وانا شهقت ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه ااححححححححححححححح ااححححححححححححححح فحسيت بلذه و متعه لم اذوقها من قبل خالص
ومن
ثم بقى طارق ينيكني ويرهز بزبة كسي وانا اوحوح ومحتضنة له بقووه فناكني نيكه حلوه قصيره لاتزيد عن ثمان دقايق ثم انزلنا شهوتنا مع بعض
ثم استرحنا شوي وقلت له حبيبي نكت عروستك مش قلت لك انها باتجي قال ااححححححححححححححح ااححححححححححححححح احلا عروسة قلت استمتعت وارتحت عاجبتك عروستك قال جدااااا جدااااا ومن ثم بقيت اعلمه طرق واوضاع الجنس والاثاره والمتعه واعطيته تلفوني بعد ان اقفلت على صديقي وشكرته وبقينا نشاهد الاثنين مع بعض بعض مقاطع الجنس وكيف المتعه والاثاره وطلبت منه يتعلم منها ونطبقها
وفعلا بداء طارق يطبق كل ما شاهدناه بالمقاطع من تقبيل ومص ولحس لكسي وانا امص زبه فسرعان ما اشتعلت نار شهوتنا من جديد وعملنا نيكه احلا والذ من الاولى
وهكذا انتكت من طارق في تلك الليله اكثر من اربع مرات ونمنا في احضان بعض عريانين على سريري بعد ان استحمينا ونمنا لليوم الثاني قبل الضهر وبدات اعطيه فلوس يشتري قات وماكولات دسمه ويعود ناكل ونخزن ونمارس الجنس متى ما نرغب بلا انقطاع والان لنا اكثر من شهر وتعد احلا ايام تمر عليا مع حبيبي طارق ابن خالتي واصبحنا احسن من عرسان نمارس كل طرق واوضاع وفنون وطقوص الجنس
هذه قصتي باختصار حتى يومنا هذا
واي احداث جديده تحصل مع حبيبي طارق سوف اقوم بكتابتها وارسالها احبتي
اتمنا تكونون استمتعتم بقصتي هذه
والمعذره على الاختصار وقلت سرد ا حداث الاثاره الذي حصلت فيها
.......
ببوت التواصل. @Dkctspu278BOT
/channel/thkafaj
كده متفاجأة قلت ليها انا بشوف نظراتك ليه ولبسك علي طول عريان قدامه رحت نازله علي كسها هجمت عليه وقولت لامي سيبي نفسك يا شرموطة علشان اريحك هي طبعا في حالة ذهول وحاولة تبعدني وتقولي بتعملي ايه مينفعش مينفعش اقولها ليه انا تعبانه وانتي اكتر مني وام وبنتها وهنريح كانت مترددة لكن أول ما لساني لمس كسها ساحت خالص وبدأت تسيب نفسها الكيف بيذل برضو أمي كانت جامدة فشخ جسمها متكامل و ميلف وبتهتم بجسمها وانا كنت عاوزه اريح نارها طلعت عند بزازها الكبار وقعدت امص وارضع فيهم واقولها بنتك عايزه ترضع من بزك يا شرموطة وايدي علي كسها بدعكه ليها وهي مبسوطة بالموضوع وبعدين اطلع علي شفايفها اقعد ابوس فيها واقطعها بوس وهي مغمضه عنها واكيد بتتخيل إنها بتبوس راجل وبعدين قلبتني ونزلت قعدت تبوس في فخادي وبعدين قلعتني بانتي الأحمر بتاعي وقالت ليا احمد جاب لبنه علي كسك يا لبوة وكان بيلحسه اقولها اه لبنه مغرق شفرات كسي مصي بسرعة مصي واحشر دماغها في كسي وهي بتتخيل بقي انها بتلحس لبن أحمد ومندجمه وتسرع لسانها أمي طلعت خبرة وبتمص كويس فششخ وجبت لبني وقلت ليها دورك وقلت ليها خدي وضعيه الكلب وبعدين جيت من تحتها لساني فضل يلحس في كسها وصبواعي في طيزها وخرم طيزها كبير الشرموطة وبدأت ادخل صوباعي من هنا والحس في كسها من هنا لحد ما جابت اخرها وجابت لبنها علي وشي
ببوت التواصل. @Dkctspu278BOT
/channel/thkafaj
قصص جنس نسونجي:
سأروي لكم قصتي مع بزاز أختي المطلقة الملبن تطلقت اختي رشا من زوجها منذ عام تقريباً وقد اقامت في المنزل. اعرفكم علىّ اولا انا عمر 21 عام من محافظة البحر الأحمر في مصر أبي تُوفي قبل أن أبلغ منذ أن كنت في الإبتدائية وأختي رحاب 26 سنة كانت قد تزوجت منذ ثلاث سنوات وتطلقت لمشاكل مع زوجها فعادت إلى المنزل ، في بيت أبيها وفي الحقيقة هي تطلقت بسبب تشوه في المبضين عندها فطلقها زوجها لذلك. أمّا عني أنا فأخلاقي مشهورة بحسنها بين أفراد عائلتي وجيراني وأنني أهتم بدراستي فقط وليس لي في أمور الشباب من التسكع مع الفتيات وغيرها من الامور التافهة. أما عن أختي رشا المطلقة ابنة السادسة والعشرين فهي ترتدي لدى خروجها ثياب محترمة و كذلك نفس الوضع مع أمي التي تعمل كمديرة مدرسة ابتدائية. ولكن رشا في البيت تتحرر كثيراً من حشمتها فأراها ترتدي ستيان يشفّ من تحت قميص النوم فتبدو بزازها الضخمة الكبيرة و شورتا قماشاً يُظهر طيزها الكبيرة الشهية أما أمي فلا تدري عما تسببه لي من تهيج وانتصابا طوال الوقت . وهي في أحايين أخرى تلبس البنطال الإستريتش الرقيق جداً والذي يلتصق فوق لحم فخذيها وطيزها وفوقه ذلك البودي الضيق الذي يظهر سرتها ويبرز بزازها فأحسّ بتوترِ في خصيتي يتبعه انتصاب قضيبي فأضطر للإستمناء لتصريف شهوتي الحبيسة وكان ذلك بدايتي مع نيك بزاز أختي المطلقة الملبن وبدء التفكير به وكانت أختي رشا المطلقة موضوعه.
كان الصيف الماضي وكانت معه ذهابي إلى شطّ البحر الأحمر أنا وأختي في يوم شديد الحر لم نرى مثله. ولأنّ البحر كان على مقربة منا ، مسافة ربع ساعة بالسياررة، فلم نكن على لهفة أن نذهب إليه ونسبح كباقي المصطافين من المحافظات الأخرى؛ ببساطة لأننا لسنا محرومين منه فهو ملك لنا وقريب منا وفي أىّ وقت نذهب إليه. المهم انّني أنا واختي اعددنا العدة ولم تذهب أمي معنا متعللة بالذهاب إلى خالتي لانها طلبتها بالهاتف. في ذلك اليوم كان قضيبي لا يكفّ عن الإنتصاب والمزيّ باستمرار من منظر جسد رشا أختي المثير لشهية الجنس عندي. لم أكن أنظر وأرقب أحد على الشطّ إلا اختي بجسدها الملفوف وبزازها التي كانت تترجرج أمامها وفخذيها المدورين الممتلئين وطيزها العريضة المنتفخ. لوددت في ذلك اليوم أن أعانقها وأجرب معها سكس المحارم ومؤكّد أنها رأت في عينيّ اشتهائي لها لأنّها كانت تلمحني وتبسم قليلاً.
المهم اننا في ذلك اليوم عدنا للبيت وأنا في بالي لايزال منظر رشا و بزازها الكبيرة و طيزها الضخمة فرحنا نتناول الغذاء وقرعت أمي الباب وأتت من عند خالتي وشاركتنا الطعام أيضاً وبعدها ذهبت رشا إلى حجرتها وأنا إلى حجرتي لتطرق بعد قليل أختي رشا باب حجرتي فآذن لها بالدخول وسألتها: “ ايه مالك شكلك تعبانة مساكة ضهرك ليه؟!” فقالت: “ يظهر أن اليوم النهاردة والعوم على ظهري تعبلي العمود الفقري ومحتاجة مساج … ممكن تدلكي ضهري؟” أحسست أنها فرصة ذهبية للتمتع بـ بزاز أختي المطلقة الملبن فصرت أراها كأنثى فقط مجردة من معنى الاخوية. وافقت بالطبع وسحبتني إلى حجرتها و كانت في يدها قنينية زيت فأخذتها منها واغلقت الباب و قالت لي:” طيب دور وشك الناحية التالنية عشان اقلع .” وفعلاً أدرت وجهي حتى قالت: “ خلاص يالا بقا .” لأستدير أنا إليها و لأجدها مُستلقية على بطنها في فراشها و تغطي طيزها بمنشفة . ساعتها احسست ان قضيبي يمتفض ويضرب في بنطال الترينج وامسكت نفسي بشقّ الأنفس لألّا أتوتر أكثر من ذلك. المهم أني جلست إلى جوار ظهرها على حافة السرير و سكبت بعضا من زيت التدليك وشرعت أدلك ظهرها الأبيض الناعم وكسرات لحمه من كلا الجانبين تُغرني و بدأت أدلك عنقها ثم ظهرها و خلال تدليكي لها لاحظت أنها تتحرك مررا و تكرارا. كانت عيناي تقع على حافتي ظهرها اليمين واليسار فأرى حواف بزازها الضخمة فجعلت غريزة الذكر داخلي تُقربني شيئا فشيئا من بزازها الى أن لمست جزءا من صدرها و لم تقل شيئا و هكذا كلما سنحت لي الفرصة كنت ألمس صدرها الى أن أدارت وجهها الي و قالت لي باسمة بسمة خفيفة و كأنها عرفت أنها استثارتني: “ أنت بتعمل يا ولا… ملكش دعوة ببزازي يا ولا هههه .” ابتسمت أنا واحمرّ وجهي خجلاً ثم رفعت جانب وجهها مرة أخرى وقالت: “ أيه بزازي عاجبتك ؟ فابتسمت وخجلت ولكني أجبتها بالحقّ: ” بصراحة… أنا مش عارف المغفل جوزك سابك ليه هههه…” تنهدت رشا وانتفخت بزازها من تحتها وكأني قلبت عليها المواجع ثم التفت بوجهها وقالت: “ أنت ملمستش بزاز أي بنت قبل كدة؟! أحسست ، لا بل هو الواقع وهو ما سيكون مقدمة سكس المحارم، أنها تشتهني كما أشتهيها وإذا بي أقاجأ بها تنقلب على ظهرها وتريني أروع بزاز مشرأبة وقالت بغنج مثير مُغري : “ يالا مسج بزازي أهو قدامك..”.
للبوت التواصل. @Dkctspu278BOT
/channel/thkafaj
ونحن نتبادل القبلات
قبلات المحرومين زكم كانت طيزها ساحرة فها هى يدى تلعب فيهم وتضربهم ثم سحبتها من يدها ودخلت بها حجرتها وهى تقول محمود حيجى يا وليد وانا لا اسمع لها والقيتها على سريها وخلعت ملابسى وشاهدت زبرى وهو حر طليق فقد كان زبرى كبير وتخين ونظرت اليه هند وهى مكسوفة فاقتربت منها وخلعت عنها عبائتها وكانت لا ترتدى تحت العبائة سوى الكلوت الذى كان هو الاخر منزوع عنها ووقفت هند عارية وانا عارى احضنها واقبلها وامص جسدها ونزلت بلسانى على كسها اه من هذا الجمر الذى يخرج منه كما توقعت كان تخين كلبوظ اخذت املىء فمى بكسها امصة واعض شفراته وادخل لسانى بداخلة وهى تدفع مائها وانا الحس كسها وهى تضغط على رأسى وتضغط حتى اصبح كسها احمر من كثرة اللحس ونهضت واقتربت وانا امسك زبرى واضعة بالقرب من فمها توقعت ان ترفض ولكن هيهات فقد مسكت زبرى بيدها الاثنين واخذت ترضع فيه وتبلع فيه كم كانت استاذة فى المص والرضع كانت تدخل زبرى باكبر قدر فى فمها وبعد فترة من المص فى زبرى نامت على ظهرها ورفعت ساقيها وانا انظر الى كسها ها انا سوف انيك ام صديقى العزيز وهى نائمة تفتح ساقيها فى انتظار زبرى ووضع رأس زبرى على كسها احركة يمينا ويسارا من اعلى ومن اسفل وهى تجذبنى كى ادخل زبرى وهى تقول يلا يا وليد وعينها مغمضة وانا اقول لها يلا ايه وهى تقول يلا بقى فقلت لها مش حدخلة غير لما تقولى يلا ايه فقالت يلا دخل زبرك فقلت لها ادخلة فين فقالت وهى تضحك فى كسى نيكنى يا وليد فكسى كانت كلماتها كفيلة ان تجعل زبرى يتضاعف ويصبح عمود خرسانة وكان كسها ضيق لعدم الاستعمال طبعا ووضع رأس زبرى وغرستها فى كسها فصرخت اااااااااااااااه كسى كسى يا وليد براحة براحة ونزلت على جسدها وانا ادفع زبرى اكثر واكثر فشعرت بحرارة كسها على زبرى وكأن زبرى قد دخل فى فرن بلدى ونمت عليها احضن بزازها واقبل شفتيها وزبرى يخرج ويدخل فى كسها وهى تفتح ساقيها اكثر واكثر وانا انيك فيها بكل ما املك من قوة ثم اوقفتها وزبرى فى كسها وجلسنا سويا على السرير وجهنا فى وجه بعض وزبرى مغروس فى كسها وانا احضنها واضع يدى على طيزها اقرص فيها واحضنها وقمت بوضع صباعى فى خرم طيزها وكان لهذه الحركة فعل السحر عليها فشعرت ان كسها اصبح بحر كبير وانها تستمتع جدا باللعب فى طيزها ووضع صباعى فى خرم طيزها وزبرى فى كسها واصبحت تنيك نفسها فى زبرى فقلت لها عاوز طيزك يلا لفى كانت مستجيبة لكل شىء فنهضت وارتمت على بطنها على السرير تباعد فلقتين طيزها فوضعت وجهى على طيزها اقبلها واحضنها واضع لسانى على خرم طيزها ابلله بالماء وهى تقول بتعب من اللحس يا وليد نيكنى على طول وكنت احتاج ان انيك هذه الطيز ووضعت زبرى على خرم طيزها المبلل وادخلته بصعوبة وهى تصرخ وتصرخ الى ان دخل باكملة فى طيزها وكما كنت اضع صباعى فى طيزها وزبرى فى كسها فقد تبدل الوضع واصبح زبرى فى طيزها وصباعى فى كسها وهى تقذف مائها بشراهة وانا انيكها فى طيزها بكل عنف وهى تصرخ اه اه اه اه اه اه براحة زبرك كبير يا وليد طيزى حتنشق اح اح اح اح اح وانا اضغط اكثر واقول لها انت شرموطة مين وهى تقول شرموطة وليد وليد حبيبى بينكنى فى طيزى اه اه اه اه اه ولم اشعر الا وانا اقذف فى طيزها كميات كبيرة من اللبن وارتميت عليها احضنها وانا اقول لها مبروك يا عروسة من انهاردة انتى مراتى
للبوت التواصل. @Dkctspu278BOT
/channel/thkafaj
انا :: وياتري الدكتور عرف انك ديوث
چورچ:: لا هي مفهمة الدكتور اني غلبان وعننياتي وان كلمتها هي اللي بتمشي في البيت..
طبعا هو بيكلمها فى التليفون كل فترة كدة بيشوفها هتنزل اسكندرية امتى
واحنا نازلين قريب وهي هتموت وتروحلة علشان عايزة تتناك تاني من زبة
انا:: چورچ انا نفسي اطلب منك طلب .. عايزك تبعتلي صورة لكس مراتك متكنش نزلتها عالنت قبل كدة
چورچ :: حاضر ثواني
وفعلا مفيش نص دقيقة كان بعتلي صورتين
اوووووف كسم كدة ... ايه ده ؟
احا دي ماري مرات چورچ صاحبي؟
چورچ لما بعتلي الصورتين نسي يخفي معالم الشقة.. وانا حافظ شقتة كلها
من جوايا كنت هطير من الفرحة
بس استغبيت نفسي جدآ .. چورچ صاحبي طلع ديوث وانا اللي كنت فاكرة غلبان!
لا وكمان مراتة طلعت هي كمان ياما تحت السواهي دواهي
طبعآ معرفتعœ چورچ اني عادل صاحبة ولا عرفتة اني هرشت الموضوع وفضلت اتكلم معاه واعرف خبياه وفضلت للصبح .. لغاية الساعة 6 الصبح وبعدين قفلت ونمت
صحيت تاني يوم الضهر وفضلت افكر انا عايز انيك بنت الوسخة الشرموطة دي بأي طريقة
روحت من غير تردد متصل بيها
ماري:: الو
انا :: الو ماري انا عادل
ماري :: اه عارفة ياعادل ما انا حفظت رقمك علي تليفوني خير ؟
انا :: جوزك فين ؟
ماري :: جوزي لسة نايم .. اصحيه انت عايزو
انا :: لا انا عايزك انتي ضروري دلوقت
ماري :: انا ؟ ليه في حاجة
انا :: بصي لما تيجي هتعرفي .. تعالي في العنوان ده .. مفيش عشر دقايق من بيتكم .. ده عنوان شقتي
ماري :: شقتك ؟ مش فاهمة انت عايز ايه بالظبط
انا :: بصي من غير لف ولا دوران انا عرفت كل حاجة امبارح من جوزك وعرفت اللي بتعملوه في النت وكمان موضوع دكتور الأسنان
من الأخر هتنزلي وتيجي حالا عايزك
ماري :: قفلت السكة وكانت خايفة اني افضحها في البلد وافضح جوزها في الشغل
لبست هدومها ونزلت جري وجت ليا
بعد نص ساعة جرس ضرب وانا كنت قاعد بالبوكسر بس
قومت فتحت ليها وقولتلها اتفضلي
كانت باصة في الأرض
انا :: نورتي بيتي يا مزة .. متخفيش انا مش هفضحكم ولا هتكلم
بصي تعالي اقعدي هفهمك
قعدت جنبي وانا كنت مش لابس اي حاجة غير البوكسر وزبي كان منتصب جدا
بصي ياماري انا من اول ما جيت هنا وانا هموت عليكي وكان حلم حياتي اني اقرب منك
علي فكرة انا مش عايز غير اني بس اتمتع بيكي وتتمتعي بيا
وحكيت ليها من اول ما عملت الاميل لغاية ما عرفت كل حاجة وطبعآ السبب كان غباء زوجها
ماري قالتلي وانا كمان هموت عليك وطالما انت عرفت كل حاجة ومش هتأذينا يبقي انت كمان من حقك تعمل معايا كل اللي نفسك فيه
قومت قايل ليها طب تعالي بقي يا مزتي
قربت مني عالكنبة ومسكت ايدها وحطيتها علي زبي وقولت لها وانا كمان زبي بقي تحت امرك
ماري اتعدلت ونزلت قعدت علي ركبها بين فخادي وطلعت زبي من البوكسر
وبلسانها بقت بتلحسة وتلحس راسة
مسكتها من شعرها وبقيت عمال ادوس علي راسها وهي شغالة تمص وتشفط في راس زبي
وقالتلي .. انت زبك اكبر واتخن من زب جوزي
انا :: طب وزب الدكتور
ماري .. انت زبك اتخن وشكلة احلي علشان عروقة البارزة
انا:: مصي يا لبوة زبي بضمير
ماري مكنتش شبعانة من مص زبي ولا لحس بيضاني وكانت بترضع زبي زي الجعانة
قامت قلعت كل هدومها ودخلنا علي السرير
نيمتها علي ضهرها ورفعت رجليها
ونزلت انا الحس كسها وزنبورها
ااااااه يا عاااادل ااااه الحس اوووي
فضلت الحس كس الشرموطة ماري بلساني واشفط شفايفة بشفايفي
وامص العسل اللي نازلي من كسها
وبعدين نزلت علي خرم طيزها اللي كان باين انها اتناكت فيه لما شبعت
ودخلت صباعي جوا طيزها
اي برررراحة صباعك وجعلي طيزي
انا :: يا وسخة وجعك ايه ده خرم طيزك مهري نيك
ودخلت صباعي التاني بردو في طيزها
وبقيت عمال الحس كسها وادخل واخرج صباعيني في طيزها
وهي ممحونة وبتتشرمط تحت مني
قومت من بين فخاد الشرموطة ماري
ووقفت علي ركبي ومسكت زبي وروحت راشقة في كس القحبة
اااأااي ااااااااه يخرب بيتك براااحة انت فشختني
انتي لسة شوفتي حاجة يا لبوة دانا هفشخ كسمك نيك
رفعت رجلها علي كتفي وانا راشق زبي جوا كسها وبقيت عمال ارزع زبي بكل قوتي جواها
وهي اااااااااااه ااااااااااه اووووف
نيك نيك اللبوة ماري جامد يا عادل
انا :: انتي ايه يا ماري انتي شرموطة
ماري :: اه يا قلبي انا شرموطة .. انا متناكة وبتناك منك اهوووكلامها خلي زبي سيخ حديد سخن طالع داخل فاشخها وهاريها نيك في كسها اللبوة
قومت وقولت ليها فلئسي يا شرموطة
قامت وفلئست وقالتي .. انا كلبتك المتناكة اعمل اللي انت عايزة فيا يا عادل
ظبت زبي علي خرم طيزها وتفيت علي طيزها وحطيت راس زبي في اول الخرم ومسكتها من لحم طيازها وبدءت اضغط بجسمي علي زبي اللي بدء يدخل واحدة واحدة لغاية ما راس زبي بقت في طيزها
وبدءت في النيك الحنين.. دخول وخروج زبي في طيز ماري كان برقة ودلع
وهي
اااااااااح اااااااح يا عاااااادل يخرب بيتك
انت بتنكني ولا بتعزف علي طيزي
زبي كان بيدخل ويخرج بكل سهولة
جوا طيزها
للبوت التواصل. @Dkctspu278BOT
/channel/thkafaj
وبعد شوية لقيتة بيقولي انة عازمني علي فرح ناس قرايبة وان ماري صممت اني لازم اكون متواجد
انا بصراحة اي مكان هتكون فيه ماري حابب اكون فيه.. وافقت طبعآ
وبعد ما خلصت شغلي نزلت اشتريت بدلة علشان المناسبة دياشتريت البدلة والقميص وروحت البيت اخدت دش وبعدين افتكرت رسالتي اللي بعتها لجورج
فتحت الفون وحسابي وكانت المفاجئة ان چورج رد عليا بالتعريف عن نفسة
چورج:: انا چورج 48سنة .. من كذا
انا فوجئت وتنحت لانة من البلد اللي انا فيها حاليآ وفرحت جدا
بس مرضتش اعرفة وقولت لو عرفتة يمكن يخاف يتكلم معايا
بدءت اتكلم معاه عن مراتة وعن جسمها اللي يجنن
انا :: انا بصراحة بحسدك علي مراتك
جسمها يجنن
چورچ:: مش لوحدك اللي بيتجنن علي مراتي .. مراتي موقفة زب كل اللي معايا علي حسابي
انا :: طب انت بتحس بمتعة في ان مراتك الكل شايف لحمها ونفسة ينكها؟
چورچ :: اه طبعآ متعة رهيبة
انا :: انت بتحبها ؟
چورچ:: بحبها بس دي كلمة بسيطة .. انا بعشقها عشق
انت :: طيب انت مش بتغير عليها لما حد يشوفها ويتمني انة ينام معاها
چورچ:: بصراحة بغير بس احساس المتعة بيكون مسيطر عليا .. تقدر تقول احساس غيرة ممزوج بالمتعة وده حلاوة التعريص
انا :: انت مش بتضايق من كلمة معرص
چورچ:: لا خالص بالعكس بتحسسني بلذة جنسية مقدرش اوصفهالك
معلش يا عادل انا هقفل دلوقت ونتكلم بالليل باي
انا :: تمام وانا في انتظار تكملة باقي حديثنا
وقفلت مع چورچ ودخلت نمت شوية علشان بالليل هروح الفرح بتاع قرايب چورچ صديقي
علي الساعة خمسة اخر النهار رن عليا چورچ وقالي انت لسة مجتش ليه
قولت له اني كنت نايم هو مش المفروض هنروح الفرح الساعة 8
قالي اه بس البس وتعالي عازمك علي اكلة حلوة وماري مصممة مش تخليني اكل غير وانت معانا
قولت له خلاص هلبس وهاجي
چورج:: خلاص مستنينك .. متلبس البدلة هاتها معاك وابقي غير هنا
انا :: ميصحش ياچورج
چورچ:: اسمع ياعم اللي بقولك عليه انت هتغير في بيت اخوك
انا ::ماشي هلبس هدومي وهاجي
قومت غسلت وشي ولبست هدومي وروحت عند چورچ
رنيت جرس الباب .. فتحتلي ماري
كانت لابسة ترنج احمر بنطلونة لاذق في جسمها وكسها مرسوم رسمة بنت متناكة تحس انة بالع بنطلون الترنج جواه
انا شوفت منظر كسها وحسيت زبي انتصب غصب عني وحاولت ادريه بأيدي
سلمت عليها وسألتها چورچ جوا
قالتلي لسة نازل بيجيب حاجات من تحت اتفضل
انا :: ميصحش ادخل طيب وجوزك من هنا
ماري :: انت بتتكلم ازاي .. انت دلوقت بقيت مننا خلاص ودخلتني وقفلت الباب.. دخلت وكنت محرج جدا لاني اول مرة ابقي انا وهي ومفيش حد معانا
ماري:: انا هجبلك كوباية عصير علي ما چورچ يطلع واجهز الأكل
خرجت وعملت كوباية العصير وجت قدمتهالي
وهي بتقدملي العصير انا كنت قاعد علي كنبة الأنتريه وهي قدامي واقفة وكسها قدام وشي
اووووووف منظر مش حنساه طول عمري
وكمان حاطة مكياچ وشعرها سايح ونازل لغاية طيزها .. وحلمة بزازها باينة اوووي في الترنج وهي بتلف
لقيت منظر يهيج اكتر.. منظر طيزها المدورة والبارزة والخط الفاصل بين فلقتين طيزها باين بكل ووضح
قعدت علي الكرسي اللي قدامي
وفضلنا نتكلم عن بنت خالتها اللي هتتجوز وفضلت تحكيلي ازاي كان فيه مشاكل بين البت وبين اهلها علشان تتجوز اللي بتحبة وبعد ما خلصت كلام قالتلي بقولك صحيح انت رقم تليفونك كام علشان اوقات چورچ بيكون قافل تليفونة وهو في الشغل وبحتاجة مش بعرف اكلمة
اديتها رقمي ورنت عليا من تليفونها وقالتلي سيفة عندك .. وبالفعل قمت بحفظ رقمها عندي
شوية وچورچ جه من برا كان في ايدو شنط مليانة بقالة وحاجات للبيت
اداهم ل ماري وبعدي سلم عليا وقعد معايا
بعد ساعة كانت مراتة جهزت السفرة وقعدنا اكلنا وبعدها جابت الشاي وشربنا ... ماري قالت لجوزها انها هتدخل تلبس ... بعد ربع ساعة ماري خرجت من الأوضة بتاعتهم
اوووووف .. حاجة بنت متناكة .. فستان اسود سوريه فوق الركبة مع لحم وراكها ولحم بزازها اللي كلة باين
كان نفسي اهجم عليها وارشق زبي فيها
چورچ يلا بقي قوم غير والبس بدلتك علشان هنمشي
دخلني اوضتهم .. حطيت البدلة علي السرير لقيت درفة دلاب ماري مفتوح
قمصان نومها وكلوتاتها قدام عيني
كان نفسي اخد كلوت من بتوعها واحتفظ بيه لكن للأسف خوفت.. لبست البدلة وظبطت حالي وخرجت لقيتهم مستنيني وكان چورچ لبس في الأوضة التانيةروحنا الفرح وكان فرح في قاعة افراح فخمة جدا والمعازيم هناك كتير جدا واللي لفت نظري ان البنات والستات كلهم لابسين فوق الركبة واغلبهم بزازهم باينة.. روحنا قعدنا علي طرابيزة انا وچورچ وماري راحت للعروسة تبارك ليها .. وانا مبهور بالفرح وبالستات اللي بترقص
كنت شوية وهقوم انيك اي شرموطة من الشراميط اللي شغالين رقص وهز وبزازهم بتتهز قدامهم
للبوت التواصل. @Dkctspu278BOT
/channel/thkafaj
قصص جنس مثيره نار:
صباح الخير
اسمى محمود من القاهره عندى 24 سنه خريج كليه هندسه طولى 178سم ووزنى حوالى 75 كجم لون بشرتى قمحى وعينيا عسلى وشعرى اسود من صغرى وانا متربى مع خيلانى وخالاتى فى بيت جدى ابو والدتى لأن بعد موت والدى وانا عندى 10 سنين ووالدتى خدتنى ورجعت عاشت فى بيت ابوها اللى هو جدى وكانت اقرب واحده ليا هى خالتى وفاء يعتبر هى اللى مربيانى وكنت بحبها جدا ممكن عشان قرب السن اللى بينا لأنها كانت اكبر منى ب 7 سنين بس وهى كمان كانت بتحبنى جدا افتكر ان اكبر وقت كنت حزين فيه هو يوم فرحها يوميها كنت عندى 20 سنه كنت حاسس ساعتها ان قلبى بيتخلع من مكانه كأنها حبيبتى وحد تانى خدها منى مش مجرد احساس واحد خالته بتتجوز بس طبعا ماكنش ينفع ابين دا لأنها فى الاول وفى الاخر خالتى
صحيح نسيت وافلكو خالتى (هى متوسطه الطول وجسمها رفيع لون بشرتها ابيض وعينيها زرقا وشعرها اسود كانت جميله جدا لدرجه انى لما بشوفها بحس ان الجمال متجسد ادامى فيها كانت بالنسبالى افروديت عند الاغريق بزازها متوسطه وطيزها يعتبر اكبر حاجه فيها جسمها كأنه نحات نحته عشان يظهر مفاتن جسمها الجميل كانت جميله فى كل حاجه فيها) المهم انا عيشت حياتى بعد جواز خالتى وعرفت بنات كتير وبعد 3 سنين حصلت مشكله بين خالتى وجوزها وصلت لأن جوزها ضربها ورجعت على بيت ابوها اللى هو جدى مضروبه وبتعيط وهنا انا رجعت ليا مشاعر حبى ليها تانى ومابقتش قادر امسك نفسى وروحت على بيت جوزها واتخانقت معاه وخلصت الحكايه بأنه ضربنى بالبوكس فى وشى وعورنى وفى بوقى وانا عورته فى دراعه (القصه حصريه على منتديات نسوانجى لكاتبها احــــــ زيدان ــــــمد) والناس نزلت وحاشت بينا وروحت على بيتى والكل كان فى خاله حزن وخيلانى الكبار المتجوزين كانو جم وقاعدين مع خالتة واول ما شافت شكلى راحت جاريه عليا وخدتنى فى حضنها وسألتنى ايه اللى حصل وانا حكيتلهم ايه اللى حصل وسيبتهم ودخلت علة اوضتى اقعد شويه واستريح وهما بينهو الحوار بينهم اللى انتهة بأنهم لازم يطلقو خالتى من الراجل دا وانا نمت شويه وصحيت بعد نص الليل وكان خيلانى مشيو ومافيش غير انا وجدتى وامى وخالتى وجيت ادخل المطبخ عشان اشرب ولاقيت خالتى بتعمل اكل فى المطبخ
انا:-مساء الخير يا فوفا
خالتى:-مساء النور يا حودا عامل ايه دلوقتى
انا:-انا تمام المهم عندى انتى عامله ايه
خالتى:-انا كويسه يا حبيبى ماتقلقش عليا
انا:-دايما يا قمر. بتعملى ايه؟
خالتى:-بعمل عشا عسان جعانه اعملك تاكل معايا؟
انا:-ياريت لحسن من الصبح ماكلتش غير بوكي فى بوقى
وبحسس على بوقى وانا بضحك
خالتى ضحكت:-اه باين عليك
انا:-لأ عيب عليكى دا انا معوره فى دراعه لدرجه ان الدكتور هيحتار يخيط دراعه ازاى
خالتى:-عارفه يا حبيبى انك راجل وبصراحه انت عليت اوى فى نظرى بعد اللى عملته انهارده
انا:-ليه يعنى هو انا ماكنتش عالى فى نظرك ولا ايه
خالتى:-لأ طبعا طول عمرك عالى فى نظرى بس ماكنتش متوقعه انك تعمل كده
انا:-انا اعمل عشانك اى حاجه يا فوفا
خالتى:-يخليك ليا يا حبيبى بس ليه يعنى كل دا
انا:-بصراحه ومن غير ما تزعلى منى..عشان انا بحبك
خالتى:-وايه اللى هيزعلنى فى كده ما اى حد بيحب خالته وبعدين انا اللى مربياك يا واد
وانا روحت واقف جمبها ومابقتش قادر اكتم مشاعرى جوايا اكتر من كده وروحت ماسكها من دراعها بالراحه
انا:-يا فوفا افهمى بقولك بحبك..انا عارف انك خالتى ومينفعش بس انا مابقتش قادر اكتم انا بحبك حب راجل لحبيبته مش واحد لخالته افهمى بقى
(القصه حصريه على منتديات نسوانجى لكاتبها احــــــ زيدان ــــــمد)
وخالتى واقفه ادامى مصدومه من كلامى ولاقيتها بتلف عشان تسيبنى وتمشى روحت ماسكها من دراعها بالراحه وبقى وشى ادام وشها وماحسيتش بنفسى غير وانا ببوسها فى شفايفها وحسيت انى غلط بتصرفى دا وجيت ابعد عنها لاقيتها راحت ضربانى بالقلم على وشى
خالتى:-انت مجنون انا خالتك اوعى سيبنى
وانا حسيت انى وقعت فى مسكله بس ماكنش ينفع ارجع عن اللى بعمله وروحت ماسكها وزقيتها بالراحه لحد ما ضهرها خبط فى التلاجه
انا:-انا اسف يا فوفا بس صدقينى انتى اكتر واحده حبيتها واتمنيتها فى الدنيا دى
وقبل ما ترد عليا كنت رايح على شفايفها ابوس فيها وانا ماسك ايديها الاتنين وهى بتحاول تقاومنى وبعد شويه لاقيت حركتها هديت ومابقتش تقاومنى وهنا انا سيبت ايديها وابتديت احسس على رقبتها وانا ببوسها فى شفايفها ولاقيتها ابتدت تتفاعل معايا فى البوسه وايديها بتحسس على بطنى من فوق التيشيرت بيتاعى ولاقيتها مره واحده راحت زقانى لورا لدرجه ان ضهرى خبط فى رخامه المطبخ وبصيتلى جامد
خالتى:-طالما بتحبنى اوى كده انا موافقه ورينى شطارتك بقى
للبوت التواصل. @Dkctspu278BOT
/channel/thkafaj
قصص جنسية عربية (الاحتياطية):
هاني وسها أخته....
اسمي هاني عمري 17 سنة ولي أخت اسمها سها تصغرني بسنتين يعني عمرها 15سنة ووالداي يعملان بابا مهندس بأحدي شركات التنقيب علي البترول ووالدتي محاسبة في أحد البنوك يعني حالتنا المادية موسرة ونمتلك فيلا صغيرة تقع علي البحر و لي غرفة مستقلة مهيأة بأحسن أثاث وبها تليفزيون متوصل علي ديش متحرك واصل علي جميع الأقمار الأجنبية والعربية وكمبيوتر (لاب توب) له وصلة علي النت وطبعا الأمر ما بيستغناش من التقليب في القنوات الجنسية الفاجرة أو الدخول علي المواقع السكسية علي النت وطبعا أكيد سأهتاج من مناظر النسوان العرايا ومن اكساسهم البيضة النضيفة من أي شعر وأجسامهم اللي تجعل زوبرك يقف كالسيف وطبعا بشاهد أفلام نيك وفض غشاء بكارة لبنات حلاوتهم فوق الوصف وأكيد طبعا سألعب في زوبري وأدعك لغاية ما أنزلهم علي نفسي علشان اطفي نار الشهوة والهيجان وكمان بتنقل بين المواقع علي أحلي مقاطع للسكس العربي لبنات عرب من مختلف الجنسيات وأتجنن وأنا بسمع الغنج والكلام السكساوي أح ..أح ..أح وأف.. أف.... وكمان عرفت من هذه المواقع انك ممكن تشتري أكساس صناعي أشكال ومقاسات مختلفة وكمان ممكن تجيب عروسة في حجم كبير كأنها بنت ولها كس وبزاز وممكن تمارس معها الجنس في كسها وتنزلهم فيها يعني إيه حاجة ممتعة بس ثمنها غالي علي شاب مثلي وطبعا ما اقدرش أشتريها وأضعها بالمنزل لأنه أكيد حيتفضح أمري حاقول لأهلي إيه جايب عروسة لها كس وابزاز علشان ألعب بيها دي أكيد حتتصادر فورا وتتحرق وتبقي سمعتي في البيت زى الهباب ما إحنا كعرب عندنا كل حاجة عيب وقلة أدب والجنس والكلام فيه ممنوع وطبعا علشان كدة حنلجأ للسكس والجنس في الخفاء أو بالسرقة أو حتجري علي ممارسة جنس المحارم لان شهوتك عاوز تفيضها وبمتعة ومش حلاقي المتعة دي إلا مع الجنس الآخر اللي تفضي فيه حليبك لأنك علشان تتجوز لازم يكون عندك مصاريف الزواج وتكون مخلّص دراستك الجامعية علي الأقل وعندما تتاح لك الفرصة مع بنت أو امرأة من محارمك لن تتركها يعني كيف أحرم نفسي من متعة ممكن أمارسها وأنا في فورة شبابي ومراهقتي ؟وخاصة عندما تتاح لك الفرصة في بنت بالغة أو امرأة متزوجة أو سبق لها الزواج من أقاربك أو من جيرانك المقربين المهم أهم حاجة تتجاوب معاك في المتعة والكلام السكساوي أنا سرحت في الكلام المهم إيه لازم أكلمكم عن الطرف الثاني اللي ممكن يتجاوب معايا هي أختي سها التي لها غرفتها المستقلة وبها تليفزيون ولاب توب أيضا ..... وكنت عندما أشتاق للنظر لامرأة حقيقية أتلصص و أتشوق للذهاب إلى غرفة أختي الوحيدة وأستمتع بالنظر اليها وهي نائمة واتامل مفاتنها وكسها الوردي الذي يبرز من بنطلونها الجينز الماسك في جسمها وأفخاذها فكنت اشعر بإثارة قوية تنتابني .وزبي المنتصب يريد أن يخرج ماؤه الحار فارجع إلى غرفتي وأنا محبط وحزين ..وفي ليلة من أحد الليالي أخذني الشوق وذهبت إلى غرفة أختي ليلا فوجدتها نائمة ومرتدية قميص نوم قصير وقد ارتفعت أطرافه إلى أعلى وبان كلوت أختي الأحمرالرقيق الصغير.. واقتربت منها وحاولت النظر إلى كسها من طرف الكلوت ولكن كان صعبا جدا رؤية كسها فأخذت أتشممه من فوق الكلوت فسخنت جدا و أخذ العرق يتصبب من وجهي ودرجة حرارتي أصبحت نار وعقدت العزم علي أن أرى كسها..فانحنيت علي أختي محاولا أن أزيح حز الكلوت الذي يغطي كسها فشد الحز علي كسها فاستيقظت اختي وأحست بيدي وهي تحاول أن ترفع هذا الكلوت الملعون وطبعا ايدي خبطت كسها غصبن عني فمسكت أختي ايدي ووبختني وأخرجتني من الغرفة وأغلقت الباب عليها بالمفتاح
وخرجت متخاذل منكس الرأس و في شدة اليأس والكسوف و الخوف و في حالة لا احسد عليها وكنت خائفا من أن تخبر بابا أو ماما بما حدث وأخذت أفكر في مخرج من هذا المأزق الذي وضعت نفسي فيه بسبب الشهوة العارمة المسيطرة علي تفكيري وفكرت!! ....آه أختي عندها محمول فلماذا لا أرسل لها رسالة على محمولها وفعلا قمت بكتابة الرسالة الآتية: حبيبتي أختي أنا باحبك من زمان ومشتاق اليكي في كل لحظة وأتمني أن لا تزعلي مني لأن شهوتي كانت مدمراني لأني كنت بأشاهد فيلم سكس علي النت فهجت علي الآخر وجريت عليكي علشان اطفي ناري لأنك جميلة ومكتملة الأنوثة وعاوز رضا كي عليا وأتوسل اليكي أن لا تخبري احد بما حصل واوعدك أن لا أكررها مرة ثانية وهي كانت غلطة من اخو كي حبيبك ... بعدما أرسلت الرسالة لاختي حاولت ان أنام ولكن طار النوم من عيني و حتي صباح اليوم الثاني وعندما استيقظت اختي من نومها كنت انتظرها بفارغ الصبر لبسنا ملابس المدرسة وتناولنا الإفطار وكانت أمي بيننا ولم تنطق اختي بكلمة واحدة الاّ انها كانت تنظر إليّ باستغراب وذهب كل واحد منا الى مدرسته وعندما رجعنا من مدارسنا كان الأمر عادي والتزمت اختي بالصمت ولم تخبر احد..سهرت على التلفزيون بغرفتي لساعة متأخرة من يوم الخميس والذي بعده العطلة يوم الجمع
اماني : ارتحتي ياختي اهو غرقتينا وغرقتي السرير اهو
شوشو: ااممم منتي غرقتي السرير امبارح ولا نسيتي بس الفرق ان محدش هيشم سريري زي امبارح
اماني: فكرتيني قلتيله ايه صحيح ؟
شوشو: زي م قلت لك امبارح بس هو بيقول انها ليها ريحه حلوة
اماني : قوليله خالتك شخت ع السرير ههههههههههه
شوشو: ههههههههه فكرة بردو
اماني : قومي ياختي غسلي قومي
شوشو: انتي مش عايزة حاجه قبل م اغسل
اماني : عايزة ترديلي الي عملته معاكي
شوشو: لو عاوزه فرصه مش هتتعوض ههههههه
اماني : انا من ساعة م شوفتك هيجانه كده وانا كسي بياكل فيا اصلا
شوشو: طب يلا نشوفه عاوز ايه الكوكو ده وحطيت ايدي عليه
اماني : اوووف استني اما اقلع الهدوم قامت قلعت العباية الي لبساها كان تحتهم سنتيانه وكلوت
شوشو: يلا تعالي مكاني وسبيلي نفسك
اماني : بالراحة يبت كفاية امبارح
شوشو: ههههه يلا متضيعيش وقت
اماني اتعدلت مكان شوشو وشوشو فتحت رجليها وقعدت تحسس ع كسها واماني احت ف عالم تاني ااااه ااااي اححححح كمان ادعكي اكتر ايييييي
وشوشو نازلة دعك ف كس اختها ولعب ف بزازها واماني شغاله صوت احححح كسي نااار كمااان يشوشو اووووف يخربيت امك هيجتيني اووووف ااااه ايييي
شوشو: استني اجيب خيارة غير دي
شوشو: استني اجيب خيارة غير دي
اماني: يعنيخارجه من كس الغريب كملي كملي مش قادره
شيماء مسكت الخيارة وبدأت تنيك ف كس اختها اماني
واماني شاتغلت شرمطة اححووو يالهوي اووووف
كسي محتاج الزبر اوووي يشوشو ااااه
ريحي اختك حبيبتك اممممم ااااه كمان كمان
احوووو كمااان اكتر خليني ارتاح ااااه اووووف
شيما بدأت تزود ف الدخول والطلوع وصوت اماني شغال ااااه وبدأت تنزل حجات بسيطة وانا مكملة لسه
لحد م انت جيت ودخلت وهيا مكنتش لسه جابت
انا : اووووف يعني انا جيت قطعت عليكم وهيا لسه هيجانه
شوشو: اااه حتي لما دخلت وشفتنا وطلعت رحت اوضتك قعدت تلطم ومكنتش دريانة بالدنيا واترمت ع الارض تعيط وتلطم ع وشها وانا قعدت اهدي فيها واقولها هنسكته متخافيش
وهي تعيط وتقول هيفضحنا علي اخر الزمن اماني وشيماء بينيكو بعض وهتبقي فضيحتنا علي كل لسان وقدام خالتك هنبقي شكلنها خرا وتعيط
قعدت اهدي فيها واقولها هنفهمه اننا بنعمل كده عشان منعملش حاجه غلط ونضر نفسنا وهوو كبير وهيفهم
متقلقيش انا هتكلم معاه بس انتي امسكي نفسك
وقمت جيت لك الاوضه وبعد م انت مشيت
دخلت لها قالت انتي قلتيله ايه
شوشو: قلت له ع الي احنا عملناه واننا محتاجين كده لاننا متجوزين وجوزي بعيد عني وانا محتاجه ده وخالتك اماني عمك اسامه تعبان ومبقاش بصحته وهيا محتاجه لده
واحنا اخوات وسرنا مع بعض احسن م حد فينا يتجه لسكه وحشه ف انت استر علي خالاتك الي مربيينك ومتقولش لحد
اماني : وهو صدق ؟
شوشو: قعدت افهمه واقوله انت كبرت وبكره لما تكبر وتتجوز هتفهم الي حصل حصل ليه واننا عندنا حق
اماني: يالهوي يالهوي اخرتها نتفضح قدام عيالنا ياريتني م سمعت كلامك
انتي الي هيجتيني وتلطم ع وشها وتعيط
اخدتها ف حضني وقعدت اتلكم معاها واقولها خلاص اهدي الي حصل حصل نفكر ف حل احسن الصويت والعياط مش هيقدموا ولا يأخروا الواد شافنا بلبوص وبننيك بعض بالخيار هنعمل ايه
اماني تعيط طبعا وتدعي ع نفسها والخوف ماسكها انا كمان بحاول ابين اني خايفه زيها بس صعبت عليا عمري م شفتها مكسورة كده
انا: وعملت ايه ف الاخر ؟
شوشو: هديتها وقومتها حميتها لانها مكنتش قادرة تقف وقعدنا شوية لحد م هديت وعنيها خفت م الورم من كتر العياط وقلت لها هنتصرف متقلقيش وهنشوف جل بس انتي اتعاملي عادي ولا اكن حصل حاجة عشان منبانش قدامه اننا خايفين
وهنشوف اخرتها ايه معاه
اماني: وحياتي عندك مش عايزة يبصلي بصه وحشه
شوشو: هو هيبص لك لوحدك انا مش عارفه هقعد معاه ازاي بعد الي حصل بس لازم نتصرف متقلقيش
اماني : ... يستر وميفضحناش وقامت مشيت وانا كلمتك وخلاص
انا : يعني مكملتوش بعد م مشيت
شوشو: بقولك قعدت تلطم وتصوت هنكمل فين يغبي كويس انها مسكت نفسها موقعتش من طولها ياريتني م سمعت كلامك
انا : طب وبعد كده ؟
شوشو :لا مفيش بعد كده كفاية الي حصل
انا : طب هتقوليلها ايه ؟
شوشو: انا هتصرف
انا : طب انتي مش شايفه انه ينفع معاها حاجه ؟
شوشو: ممكن تروح فيها اسكت خالص
انا : خلاص ماشي زي م انتي شايفه
شوشو: قوم معايا نعمل عشا
انا : يلا
قمنا عملنا عشا وسندوتشات وقالت اعملك فشار قلت لها اعملي عملت فشار وقعدنا قدام التلفزيون ناكل فشار ونامت ع رجلي
وانا قعدت العب ف شعرها واحسس ع وشها ورقبتها وانزل ع اول صدرها المسه بطراطيف صوابعي واطلع تاني لحد م بدأت تهيج معايا وتنهج
قلت لها تعالي ندخل ننام يلا
قمنا دخلنا اول م دخلنا رحت قالع البنطلون والتيشرت وفضلت بالبوكسر والحمالات وزبي عامل خيمة ف البنطلون هيا شافته وعضت ع شفايفها
بوت التواصل. @Dkctspu278BOT
/channel/thkafaj
زاد السرعة قليلاً فبدأت أتأوه بصوت مسموع قليلا فإذا به يثار أكثر ويزيد في السرعة حتى ارتميت بجسدي عليه من الشهوة واصبح صدري مطبقاً على صدره وقضيبه يدخل ويخرج من كسي بشكل سريع وجنوني ، أحسست بالمتعة الشديدة ولكن سرعان ما توقفت متعتي بعد أن سمعت صرخاته وهو يقذف حممه بداخلي ، بدأت أسمعه ينفخ من التعب ، أنا لم أتوقف لا زلت أريد أن اكمل ، فقضيبه لا زال منتصباً في كسي ولا أريده أن يرتخي ، لا زال سائله يخرج من كسي ويسيل على فخذاي وقضيبه قمت بالاسراع حتى انتصب انتصاباً كاملا ثانية ، شعرة بسعادة غامرة إذ أنها المرة الأولى التي يسمح لي عصام بأن أكمل بعد أن ينتهي ، عادة ما ينتشلني من جسده ويمسح قضيبه ويخرج مودعاً ، ها أنا أقفز فوقه فوقاً وتحتاً وأرتجف بين ذراعيه وقضيبه يرتكز ويتوسط كسي ،قام وقلبني على ظهري وارتمى فوقي ، رفع رجلاي إلى الأعلى وقضيبه لا زال يتوسط كسي ، وبدأ بنيكي بعنف اكثر من السابق ، الليلة مليئة بالمفاجآت ، فها هو يحملني بين ذراعين ويقف بي ، لا أصدق ، هذا العجوز الهرم الذي لا يفقه في الجنس سوى ما يفقهه في الطبخ ، يحملني بين ذراعيه ويضاجعني بنشاط شاب في العشرينات ، مددت يدي إلى رأسه وسحبت شعره وأنا أحس بأني اقتربت بأن أنتشي ، قبضت على شعره بشدة وهو يدخله ويخرجه بشكل سريع جداً وأنا أصرخ بين ذراعيه ، وكلما زادت سرعة النيك كلما شددت شعره أكثر ، ها أنا أشد شعرك يا عصام وأنت تضاجعني كما الشاب للمرة الثانية ها أنا قربت وأن أنتشي فوقك وأخرج كل ما بداخي ، وهنا أتت الصدمة !! لكن عصام ، عصام أصلع !!!!! ما الذي أفعله ! شعر من هذا ! قضيب من هذا المنتصب بين فخذاي وداخل كسي ! أتت صدمتي ورعشتي في الوقت نفسه ، فصرخت ذعراً ومتعةً وانتشاءاً وتفاجئاً ، رميت نفسي على السرير وصرخت في وجهه وأنا أبكي : من أنت !!!!
سحب ملابسه بسرعة وهرب ، لست مجنونة لألحق بمن اغتصبني برضاي وأنا عارية تماماً . هرب من المنزل وأنا لا زلت في صدمة ولا أعرف فيم أفكر وماذا أفعل . لقد انتشيت ، لقد أشبعني نيكاً ، لقد ضاجعني كما يجب ان تضاجع سيدة في جمالي وإثارتي . ولكن من يكون !!!
بدأت أستعيد ما حدث ، فلاحظت كم كنت غبية وكم أن شهوتي اعمتني عن امور كثيرة ، فعصام يرتدي الثوب دائما ولم يرتد بنطالاً يوماً ، وعصام لا ينتصب قضيبه انتصاباً كاملاً ، وعصام يتكلم كثيراً في النيك ويضرب ويناديني يا شرموطة مئة مرة في الدقيقة . وعصام نادراً ما يقبلني .
ما الذي فعلته يا نور !! من هذا يا نور.
نهاية الجزء الثاني
نبدأ الجزء الثالث ،
بعنوان : من أنت يا فتى الظلام ؟
سحبت الغطاء لأخبئ جسدي العاري بخوف وسط دموعي ، وكأنه سيعود بعد أن أشبعني وشبع من مضاجعتي. بعد أن رميت بجسدي على ذلك الغريب في الظلام ، لا زالت سوائله تنحدر من داخلي. لا زال كسي ساخناً من حرارة ذاك اللقاء.
أنا التي لم أخن زوجي عصام ولو في خيالي ، ها أنا انتشيت فوق جسد غيره ، ها أنا أصرخ متعة لم أصرخها في أعوام.
تخبطت الأحاسيس داخلي ، سعادة متعتي وانتشائي ، وخوف مما جرى وما سيجري ، وماذا لو دخل عصام الآن لكي ينيكني ورآني في هذه الحالة ! تلاشى الخوف برسالة منه : " انشغلت مع رجال خليها ليلة ثانيه "
تلاشى خوفي ، ولكني بكيت مرة أخرى ، وكأني قد علمت للتو أنه ليس زوجي من ضاجعني قبل قليل. كل شيء يؤكد بأنه ليس هو ، صمته وهروبه ، بل الجماع نفسه !
من يكون ! لماذا سيدخل أحدهم للمنزل هكذا. تذكرت فجأة ان ابن الجيران فيصل عادة ما يأتي يطرق الباب ويهرب ، لكن مهلاً ، الجيران قد سافرو قبل مدة
قمت من على سريري وأشغلت الانارة ولبست بجامتي الفضفاضة اللتي كنت ألبسها.
سمعت الباب يفتح ويغلق. لم أتمالك نفسي خوفاً ، هذا هو قد عاد ، سحبت عدة زوجي من تحت السرير وأخذت مطرقة ولبست عبائتي وخرجت أمشي بهدوء من غرفة النوم.
أنوار المجلس غير مطفئة وأسمع صوت حركة هناك.
خرج فجأة من الباب ، نظر لي مستغرباً وقال : " سلامات مطرقة !! "
أجبته باستغراب : "وليد !! وش تسوي ؟ وش جابك ؟"
نظر لي باستغراب أكثر : " جاي آخذ شريط سوني ، وش فيك متبهدلة ومطرقة صاير شي ؟"
ماذا كنت سأجيبه ، غريباً دخل للمنزل وضاجع أمه وهرب !!
" لا ما صاير شي بس خفت حرامي "
وليد : "أوكي ترانا جالسين في بيت خالتي وبنرجع بعد شوي بيجيونها ضيوف"
أجبته وأنا أعود لغرفة النوم " مو مشكلة ، قفل الباب وراك "
ذهبت على سريري ، أتفقد مكان الجريمة التي حدثت ، لعلي أرى دليلاً يقودني إليه
بحثت في جميع أنحاء الغرفة فلم أجد شيئاً
بدأت أشم رائحة مألوفة بجسدي ، إنها رائحة شيشة ، نفس رائحة الشيشة التي كانت في المجلس!!
أيعقل أن يكون أحد هؤلاء الثلاثة !!
بوت التواصل. @Dkctspu278BOT
/channel/thkafaj
الجزء الأول : مقدمة تعريفية
مكان القصة ، السعودية
على لسان البطلة نور
اسمي نور ، أو أم وليد ، عمري 35 عاماً ، متزوجة ولدي ثلاثة أبناء ، وليد 18 ، رانيا 15 ، والصغيرة ندى 10.
تزوجت بعصام (50) بعمر مبكر جداً وهو الـ 15 سنة ، وكان زوجي حينها عمره 30 عاماً أي ضعف عمري. عصام ذلك الشاب الذي أصبح هرماً الآن ، يعمل مديراً لقسم المحاسبة في إحدى شركات القطاع الخاص. لطالما كان عمله هو شغله الشاغل.
فلنتدحث عني وعن عائلتي قليلاً.
أنا بيضاء ، طولي 170 سم ، رغم أني أشعر بأني كبيرة في السن إلا أني لا زلت أسرق أعين الناظرين ، وزني 55 كيلوجرام ، صدري متوسط الحجم أي بملئ كف اليد. مؤخرتي هي الجزء الذي أكرهه من جسدي ويحبه الرجال. نعم كبيرة ومشدودة كمؤخرة فتاة مراهقة. درست التمريض وعملت في بعض المستشفيات واستقلت عدة مرات بسبب التحرشات والمضايقات التي تحدث لي ، فجسدي المليء بالانحنائات لم ينحن يوماً لغير زوجي.
فرغم أني أقدس الجنس تقديساً إلا اني لم اخن زوجي يوماً.
زوجي عصام كما قلت همه الشاغل هو عمله ، ولكن لم أذكر أيضاً أنه تزوج مرة أخرى قبل عشرة سنوات . فأصبح وجوده في المنزل تأدية للواجب ، واستخدامي له مجرد وسيلة لإطفاء النار المشتعلة في كسي ، ورغم ذلك فهو لا يجيد هذا الشيء أيضاً
أذكر أيامنا الاولى وكيف كانت يملؤها الجنس والليالي الحمراء ولكن الانبهار اختفى شيئا فشيئا فزوجي يؤمن بمبدأ التغيير لعدم الملل ، وهو يحب أن يغير الإناء ، وليس ما بداخل الإناء ، ويا لأسفي ، فأنا كنت أناءه الأول ، والأقدم.
أقضي معظم الوقت متنقلة بين بيتي وبيت أختي الوحيدة سميرة التي تكبرني بعامين.
نسيت أن اخبركم بانها جارتي أيضاً فبذلك لا احتاج لأحد لكي يقلني لها.
ابني وليد يقضي معظم وقته مع ابن اختي سميرة ، رياض ، وهو يكبر ابني بعامين . هو وابني اصدقاء منذ الطفولة ، وصديقهم خالد الذي أصبح وكأنه أحد افراد العائلة . فهو مع وليد ورياض منذ الطفولة أيضاً. هؤلاء الثلاثة لا أظن أنهم يفعلون شيئا سوى لعب ألعاب الفيديو.
ابنتي رانيا مراهقة ، عنيدة ، متعبة في التربية ، متقلبة في العشق ، فيوماً تحب رياض والآخر لخالد. للتو بدأ صدرها في الاستدارة ، ومؤخرتها أيضاً بدأت تقتبس ملامح مؤخرتي.
أما الصغيرة ندى فهي متعلقة بي بشكل جنوني ، ربما لأنها ولدت في الوقت الذي تزوج فيه والدها مرة أخرى وأصبح نادر القدوم للمنزل.
بعد أن تعرفنا على شخصيات القصة ، سنبدأ الآن
الجزء الثاني من القصة
بداية الأحداث
في بيتي الصغير ، الساعة الرابعة عصراً ، للتو انتهيت من حلاقة شعر كسي البني كلون شعري . رغم سنوات من النيك إلا أنه لم يتجعد ولا زال وكأنه كس فتاة بكر لم يذق طعم الأزباب يوماً . ارتديت البيجاما الفضفاضة نوعاً ما فانا لست معتادة على اللبس العاري داخل المنزل ، خصوصاً مع وجود أبنائي . رانيا وندى ذهبتا لبيت أختي سميرة . وليد ورياض في المجلس يلعبان كالعادة ويشربون الشيشة. وعدني زوجي بالقدوم الليلة وأنا وعدته بليلة حمراء ، وعدته بأن ترتعش أذنه بآهاتي قبل أن يرتعش قضيبه
أرسلت رسالة دافئة له أقول فيها : فخذاي متخاصمان ، ويريدونك ان تصلح فيما بينهم ، فهل لك أن تملأ هذا الفراغ !! ، اتصل علي وهو يضحك ويقول : مشتهية هاااه !! . لا أحب أسلوبه أبداً ولكن كما يقال " إذا حاجتك عند الكلب قله يا سيدي " ، قلت له بدلع وغنج : طول عمري مشتهيتك يا روحي ، رد علي بلهجة تهكمية : خلاص خلاص الليلة الساعه تسعه عندك ، وترى الساعه 9 ونص عندي شغلة مع رجال. رغم أني لا اكتفي بساعات من الجنس ولكن خياراتي لم تكن كثيرة ، فوافقت على النصف ساعه فوراً.
الساعه الثامنة مساء .بدأت بالبحث عن عذر لأصرف به أبني وليد وابن أختي رياض . فافتعلت بأني أريد تنظيف المنزل وأريدهم خارجه الليلة وأمسكت المكنسة الكهربائية واقتحمت المجلس وكانت الرؤية شبه معدومة بسبب كثرة دخان الشيشة ، هنا بدأت بالصراخ : وش هالحشرة يا حشاش انت وهوه ( وأنا ابعد الدخان عن حولي ) هنا قفز ابني وليد ورياض أيضاً وهم يصرخون : بررررى برررررى ، لأنتبه بعد ذلك أن صديقهم خالد معهم وقد رأيته يسترق النظر لي ولجسدي خلف الملابس بنظرات بها من الاستغراب ما بها من الاثارة ، آخر مرة رآني خالد فيها بدون العباءة والحجاب كانت حينما كان عمره 11 سنة ، أي قبل عشر سنوات من الآن. فقد بدأت بتغطية جسدي منه عندما بدأ بلوغه المبكر ولاحظت بأنه بدأ ينظر لي نظرات مختلفة.
خرجت من المجلس بسرعة وخلفي ابني وليد وهو يهمس : فشلتينا فضحتينا ، قلت له : عادي مغير خالد مو مشكلة المهم انت وهو شوفو لكم مكان ثاني الليلة بنظف البيت ومابيكم فيه . حاول وليد إقناعي بانه لا يوجد مكان آخر ولكن أجبرته في النهاية على الذهاب للخارج.
بوت التواصل. @Dkctspu278BOT
/channel/thkafaj
/channel/thkafaj
قصة
عبدالغني وصاحبه رمزي وزوجتةأماني
انا عبدالغني شاب متزوج من تعز ولاكنني موظف في صنعا من عام 2005 انا احب الجنس بتهور وبسبب عملي كنت اخذ اجازه كل راس الشهر والنصف اسبوع فقط اقظيها مع زوجتي واسرتي ولاكنني كنت احس بطاقة جنسية كبيره المهم عملي كنت موظف باحدى المؤسسات وكان معي مكتب ومن بدايه وظيفتي تعرفت بواحد زميلي و صاحبي كنا نعمل انا وهو في مكتب واحد وكان اذا مافيش ظغط عمل ياتي و يجلس قدامي ويتكلم معي ويطرح يده فوق فخذي فكنت اعتبر حركته هذه عاديه ولم يخطر ببالي انه يفكر بشي وتكررت جلساته معي ونفس الحركة ومع الوقت كان يجلس معي و يقترب بيده لفوق وبداء يفتح معي مواضيع بالجنس ونتكلم عن الجنس والسكس وانا كنت محروم لنني بعد انتهاء دوامي اروح لسكني كنت مستاجر غرفة وحمام في صنعاء اسكن فيها بقرب مقر عملي واعتبر عزوبي لان زوجتي في البلاد مع الاسره
المهم صاحبي كان اسمه رمزي فبقى يكثر الحديث معي وخاصه بمواضيع الجنس فاخبرته انني احب الجنس بجنون واتمنى امارسه يوميا فقال لي اففففففففففف وكيف تصتبر بدون ماتنيك لاكثر من شهر حتى تسافر فقلت له ايش اسوي الضروف فقال وكيف بيقع بك بعد القات قلت أخرج اتمشي بالشوارع و اتمنى احصل من تريحني ولو حتي طيز عجوز انيكها واتعب مشي ولم احصل فارجع لغرفتي ارهط وهو قال اففففففففففف حتى لو هو طيز بتعربه قلت له اي شي اهم شي يريحني وبعدين مادريت الا وهو ينظر بتجاه زبي وكان قد زبي مقوم من كلامنا بالجنس فقال يووووووووووه والله انك شهواني صدق قده باين قدك مقوم وتفاجئت به مد يده ومسك زبي وانا خجلت فقلت له ييه مالك قال خلني اتاكد هو كلامك صدق وسعمن حجم زبك وجلس يتحسس زبي و يمسكه من فوق البنطلون تحت المكتب لان الكراسي حقي و حقه جنب بعض في المكتب الكرسي فقلت له خلاص انزع يدك لاتجنني وتخليني افضي واوسخ ملابسي فضحك ههههههههههه ونزع يده ثم قال نفسه يعرف غرفتي الذي بسكن فيها قلت هي قريبه من هنا تعال معي بعد الدوام وبعرفك عليها وبعد العمل خرجنا سوي ومشينا بتجاه غرفتي ونحن نتمازح ونهزر حتى وصلنا لسكني ودخلنا للغرفه ومثل انه يصافطني وما ان تماسكنا خفيف نزل يده ومسك زبي وانا امازحة واقله هاااه كيف حسيته كبير قال مش متاكد لاكن لازم اخرجه واقيسه وفعلا فك الحزام ونزل بنطلوني والسروال واخرج زبي وانا مش مصدق هذا وبعد ان شافه قال يوووووووووووه سعمن هنيا لك سعمن هو قلت ايش اعجبك قال بصراحة حلووو وبقى ماسكه وزبي قووووم حتى بقى مملي يده فقال اففففففففففف عاده بيزيد ينتفخ قلت انت السبب من قلك تمسكة رجع يقلي مافيش معك دهان قلت موجود و أعطيته الدهان وكنت اظنه انه بيجلخ لي ولاكنني تفاجأت به يقول تريد اريحك قلت ياريت قال احلف انك ماتكلم احد وانا كنت مولع ناااار ومثاااار حلفت له ماكلم احد واذا به قام خلس بنطلونه واذا بي اشوف طيزه وكان معه طيز ابيض ناعم كانه طيز بنت وليس رجال ولافي جسمه شعره وشفت زبه صغير مثل اصباعي ومن ثم امتد على الفراش واخذ دهان وكان يدهن طيزه وانا هجت وحسيت بشهوه كبيره فقال ادهن زبك وتعال بس ترفق بي اذا حسيت بوجع توقف قلت لاتخاف فدهنت زبي وقفزت عليه بلهفه ورفعت ارجله حتى برزت فتحه طيزه وحطيت زبي بباب طيزه وحاولت أدخل. زبي ولاكن كلن فتحة طيزه ظيقه ماقدرت رجعت قلبته علي بطنه وفعلت تحته مخدة وزيدت الدهان وبدات اظغط فدخل شويه فقط وهو صاح ايييييييييييي و حاول يهرب ولاكن انا مثبته تحتي فكنت ابوس رقبته وقلت له خلاص ماعد بدخله بس رخي نفسك وخليني افلحسك فلحسه بخرمك وجلست. حولي دقتين وانا افلحس زبي بطيزه وشفته بدا يتحرك ويتمحن وانا ظغطت ددلا دلا ويدخل زبي قليل وهو يصيح و يقل لي بسسسسس خلاص اوجعتني يكفي وانا اتمدت فوقه وظغطت ظغطه بقوووه ودخلته كامل وانا مثبته وهو صاااح ايييييييييييي وماعد قدر يتحرك وتوقفت فوقه وزبي كله بطيزه و جلست خمس دقايق وهو يترجاني اخرج زبي ويقول ارجوك فك لي خرج زبك بين احس انك مزقتني نصفين وانا اتاسفله واقبله واهديه حتى هدي وحسيت طيزه بداء يرتخي وبدا هو يحرك طيزه فعرفت انه بدا يستمتع فبدات احرك زبي ببط دلا دلا حتى توسع طيزه فبدات اسرع بنيكة اكثر واكثر و اشتغلته نيك وعربته حول ربع ساعه وفظيت داخل طيزه و خرجت زبي وهو كان يظرط طاط طاط ططططط ماقدر يتحكم بنفسه ومشي من عندي وهو مفلوخ و انا رجعت اتروشت وخرجت اشتريت لي قات ورجعت خزنت واليوم الثاني ماجاش العمل وبعد ثلاثه ايام التقينا في العمل طبيعي وماعد كان يكلمني مثل اول بالجنس ولا عد فعلنا شي حوالي شهر ثم بداء يتكلم معي ويذكرني حين عربته ويقلي انني مجرم مارحمته وانا اتاسف له واقله خلاص سامحني ماعد بنيكك مره ثانية بالقوة رغم انني مشتاق لك واخبرته ان طيزه اعجبني وهذا السبب الذي خلاني اتهور بنيكه وقلت له بصراحة مع طيز احلا من طيز اي بنت قال بصدق عاجبك طيزي ومشتهيني قلت موووت وحسيته مستمحن ومشتهي فقلت له ايش رئيك اليوم ربوع
بوت التواصل. @Dkctspu278BOT
/channel/thkafaj
وخرجنا اني وعامر وبسام ودخلنا مطعم ناكل الثلاثه وفتشت وجهي وشاف وجهي بسام اول مره انذهل من جمالي وكان يتغزل بي وبعدها كان بسام يحاول يتقربلي اكثر ويطلب مني اخرج اني وهو وحدنا لاكني ارفض
وبعد اكثر من سنه واني اتراسل اني وعامر وبسام طلب مني عامر اني اروح لاعنده للبيت واني عرفت انه عامر طلب مني اروحله للبيت من اجل ينيكني لانه دئما بالباص ماياخذ راحته
وبصراحه اني كنت متلهفه اني انتاك لانه لي مانتاك سنتين لانه زوجي مسافر
فقررت اروح لعامر للبيت وانتاك واخرج الكبت الي بي
فرحت وبداء عامر يحضني ويبوسني وطرحني بالارض ويحاول يحللي البنطلون واني متردده واقوله يعمل كل شي الا انه يدخل زبه بكسي
فاخرج عامر من جيبه واقي ويكلمني عن الواقي ويطمني واني اول مره اعرف الواقي هذا
وحليت البنطلون وخليته يلحسلي ومصيتله وماخليته يدخل زبه بكسي لاني ماني مطمنه للواقي
وروحت واني مبسوطه لاكني مارتحت كثير لانه مانتكت ومادخل زبه
فروحت واني اعاتب نفسي ليش ماخليته ينيكني بالواقي
فاشتهيت انه انتاك وبعد اسبوع كلمت عامر اني بجي عنده للبيت لاكنه اعتذر لانه اهله موجودين
فكلمني عامر انه
معه شقه اخرى حق واحد صاحبه وانه صاحبه طرح عنده مفاتيح الشقه وانه صاحبه مسافر
بوت التواصل. @Dkctspu278BOT
/channel/thkafaj
بوت التواصل. @Dkctspu278BOT
/channel/thkafaj
اني روعه 25 متزوجه حالياً
وتزوجت لمن صار عمري 21 علي ابن خالتي واني عايشه الان معه في السعوديه
قصتي من بدايه مراهقتي قبل ان اتزوج وبذات واني ادرس بالمرحله الثانويه صرت اشتهي الجنس بقوه
وكنت اجلس مع بعض اصحباتي بالمدرسه ويتكلمين معي عن الجنس والنيك وعن علاقتهم هن وبعض الشباب وبعض اصحباتي كانين مزوجات ويتكلمن معي عن الجنس وتفاصيل كيف ازواجهن ينيكوهم
صرت هايجه واتمني اجرب وافكر وكنت اجلخ كسي وارهط
لاكني كنت اخاف اني ادخل باي علاقه معا اي شاب اخاف من اهل لانهم من النوع المحافض والملتزم فمسكت نفسي واكتفيت اني افرك بيدي كسي واشبع رغبتي
وكنت منتضره وقلت ارتاح وانتاك لمن اتزوج
ولمن صار عمري 21 تقدم لي ابن خالي وتزوجت برغم لاوجود اي علاقه حب بيني وبين ابن خالي
وعشت اني وزوجي بشقه عند ابوه وامه وخواته واخوانه وكان معانا غرفه وحدنا
تزوجت من ابن خالي وبدئت انتاك واطعم النيك فصرت ارتاح واشتهي
برغم اني كنت مااخذ راحتي بالجنس لانه مو ساكنين وحدنا
وبثاني شهر من زواجي اجت لزوجي فيزه عمل للسعوديه وقلي انه بيجلس يعامل الفيزه وبيسافر
وبيجلس هناك وقت ويرجع ياخذني عنده
المهم جلس زوجي سته اشهر بعد الزواج وكنت انتاك منه شبه يومي وكان زوجي جامد وشهواني وكان يشبعني نيك ويريحني
بوت التواصل. @Dkctspu278BOT
/channel/thkafaj
طارق لدهن ضهري ومفاصلي وعمل لي
مساج بالزيت ونصحوني بان اقول له يخلس ملابسه لكي لاتتوسخ واخليه راكب فوق فخوذي وبان اكون انا عاريه ملط واحط فقط طراحه على نصف جسمي من تحت ومن ثم اعمل على سحبها تدريجيا ببط وهكذا حتى اكشف امامه عن كل جسمي واخبروني ان هذه الطريقة بتكون مثيره للغاية ومن المستحيل انها ماتثيره وتهيجة وقد تجعلة يتجراء وينيكني بدون اخذ موافقتي وكانه يغتصبني وفعلا حسيت ان هذه الطريقة جريئة ومثيرة جدااا ورغم انني كنت في قمة هيجاني تلك الليلة ولاكنني شفت الوقت متاخر ومش مجهزه حالي وكمان طاريق يمكن انه نام لانه ماتم تعليمي بالخطة من أصدقائي الا بوقت متاخر ولمده فقررت اتجهز لها في الليلة الثانية من بدري
وفعلا في اليوم الثاني رحت للسوق انا بنفسي وقمت بشراء زيت زيتون وفحم وكمان اشتريت قات عال واعطيت لطارق منه ومشروبات الطاقه وخلطتهن بصحة وعملت في الصحة الذي لطارق نصف حبه منشط جنسي فياجراء وبعد ان تغدينا غداء حلو لانني اشتريت لحمه عجل وسمك تغدينا لما شبعنا وفرشت لنا مداكي بالغرفة ولبست ملابس مثيرة مخلعة وشفافة وتعطرت وعملت مكياج خفيف وحمره على شفايفي المهم بقيت مثيره جدااا ومن ثم جلست بجنب طارق وخزنا تخزينه جامده وكنت امازحة واضحك معه وكنت امدحة واشكره واقول له بانني احبه من قلبي احبه مثل زوجي لانه طيب وامين ولم يبيح بشي او سر يحصل بالبيت وهوكان يقول اكيد ياخلود انا لايمكن اسمح لاحد يتكلم عنك ياقمر وكانت اول كلمه اسمعها منه يتغزل بي ويقول ياقمر
فعرفت ان القات والمشروبات كان لهن مفعول فبقيت اتجراء اكثر وبقيت اكلمه عن حياتي الجنسيه مع زوجي وكيف بنعمل واشرح له كل شي بالتفصيل عن ممارستي الجنسية مع زوجي وكنت ازيد وابالغ فحسيت انه بيذوووب وبقى متشوق لكلامي ومستمتع وحسيت انه بقى يفكر بكل كلمه اقولها وانه بقى يتخيل الموقف وكنت انظر تجاه زبه فكنت احس ان زبه بيقوووم ولاكن كنت المح طارقة وهو يحاول يخفية فبقيت اشرح له بعض الطرق والوضعيات الجنسية التي كنت امارسها مع زوجي وكنت اتنهد نهده كبيرة ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه ااححححححححححححححح ااححححححححححححححح ثم قلت له بغنج وانت حبيبي مش حابب تتزوج وتمارس الجنس وتتمتع مثلنا
فقال لي ااححححححححححححححح ااححححححححححححححح بصراحة يا حببتي خلود من خلال كلامك اتمنا وانا عريس الليله وانا ضحكت بغنج وقلت له افففففففففففففففففففف افففففففففففففففففففف ياطارق بجد قال ايوه ياريت قلت له بس خايفة وماتقدر لها قال مش عليك اعرفي افطرها نصفين قلت افففففففففففففففففففف افففففففففففففففففففف شكلك بتفشر قال لا مش فشر بس وينهي وانا قلت له وكانني امازحة قلت هي اتجي بعداء وضحكت ههههههه قال خلاص كما جت انتي بتشوفي وتساليها وضحك وهاكذا بقيت اثيره طوال التخزينه والسمره كلام كله عن الجنس والنيك
حتى انني بقيت هايجة و مولعة نااار وكسي غارق واغرق كلسوني ومشتهية ومتشوقه انتاك باي طريقه وباي وسيلة فقررت انني استمر بالخطة الذي نصحوني اصدقائي بالليلة الماضية و استدرج طارق لغرفتي واغريه واذا لم يتجاوب حتى لو كلفني الامر اغتصبه اغتصاب واجعله ينيكني فخزنا للساعة 9 مساء ورغم انني كنت لازلت اطعم القات وكذالك طارق كما حسيت فيه كان يمضغ القات مضع بقووه ولاكن شهوتي وهيجي كان كبير ومتشوقة انتاك حالا فقلت لطارق ياللا قوم اغثر القات نتعشاء فقال عاده بدري قلت لا يكفي فقام غثر القات وتمضمض وانا مثله وقربت العشاء تعشينا وكان عشاء دسم ثم قمت رفعت الصحون و رجعت و طارق يقلب بتلفونه وانا اخذت تلفوني وقمت بمراسله صديقي الوفي والصادق معي الذي دلني على الخطة وكلمته بماحصل لاتلك اللحظة وهو رد لي وقال حلو الان اصبحتم في منتصف الطريق عليك بتفيذ بقية الخطة كما كلمتك بالامس تنفذيها بالحرف الواحد قلت حاضر
فقمت ودخلت جهزت الغرفه وسخنت الزيت على الفحم للدهان وخلست كامل ملابسي وامتديت على بطني وغطيت من خصري وتحت بطراحه ومن ثم استدعيت طارق
اتى وشافني ووقف داخل الباب فقلت له تعال حبيبي واائن
فقال ايش فيك ياخلود
فقلت له اه اه بين احس بالم بضهري وخصري وكامل جسمي مدري من ايش بين احس مفاصلي توجعني تعال ادهن لي حبيبي مافيش احد غيرك يدهن لي
قال انا ما بعرف ادهن
قلت تعال وانا بعلمك عمل بسيط فقال حاضر قلت له اخلس ملابسك ياروحي لايتوسخن بالزيت فكان ممانع ومستحي وخجلان فشجعته وقلت لاتستحي شوف انا مابستحي منك وكاشف لك جسمي خليك عادي
فخلس ملابسه وبقى بشرت صغير وفانيلية علاقي وقرب فقلت له اطلع افتلخ فوق فخوذي من اجل تقدر تدهن ضهري سوى ففعل مثلما كلمته واااااااااااااااحححححححححح ااححححححححححححححح اول ماحسيت بطارق فوق فخوذي حسيت جسمي ارتعش وذبت .
بوت التواصل. @Dkctspu278BOT
/channel/thkafaj
قصة على لسان صاحبتها
قصة في منتهى الاثاره والمتعة
الأسماء مستعارة للخصوصيه
😋😋😋😋😋😋
انا خلود عمري 28 سنه
انا فتاه يمنية متزوجة ولي ولد واحد فقط عمره 3 سنوات زوجي مغترب ولي محرومه من ممارسة الجنس سنه يعني من فتره سفر زوجي
انا جميلة وجسم ممشوق ومغري وكل مواصفات الجمال ولانوثة فيني بلا مبالغه بشهاده الكل من يعرفني
طارق ابن خالتي شاب مراهق وسيم وينحب عمره 17 سنة
بعد سفر زوجي كنت ساكنه لوحدي فعلمت خالتي في يوم سفر زوجي انني بقيت وحيده فاتصلت بي وقالت لي ياخلود يابنتي لاتخافي انا برسل طارق ولدي يجلس معك ويونسك وكمان ينافعك في اي طلبات ففرحت وقلت تمام ياخالتي مشكوره و اتى طارق للسكن معي بعد موافقه بقيه اهله كون خالتي تحبني وتلبي لي اي طلب اطلبه منها او من زوجها
اتى طارق سكن معي بمنزلي لكي يوانسني و يساعدني في اي طلبات وكوني لا يوجد احد معي في البيت سوى ولدي الصغير
المهم بقى طارق معي وكان ولد حلو وطيب وخفيف ددمم وبقى يساعدني في اي شي اطلبه سوى يروح يشتري مصاريف وكمان يروح يشتري لي قات لانني مولعية للقات وكنت اجلس انا وياه بشكل طبيعي ولم افكر بشي معه او مع غيره
المهمبعد مرور مايقارب السنه وبعد ان كانت حياتي عاديه مع طارق ولم افكر بشي نحوه وكذالك هو لم اشعر انه يضهر بشي نحوي خالص رغم جلوسنا مع بعض وكذالك كنا نجلس نخزن ونسهر مع بعض الا وقت متاخر بالليل وكان امر اعتيادي
فبعد مرور سنه من سفر زوجي للاغتراب بدات احس وكاي انثى بانني متعطشه ومشتهية لممارسة الجنس لانني أصبحت محرومه من الجنس وكوني بنت شابه وفي زهرة شبابي ومتوفر لدي كل سبل الراحه
بدات اتشوق لممارسه الجنس بشكل كبير ولاكن كوننا بمجتمع محافظ ومتقيد بالعادات والتقاليد القبلية حسيت انني كن المستحيل انني احصل على من يلبي رغبتي ويشبعني بكل سريه وامان
فذات ليله وبعد ان انتهيت من التخزينه وتعشيت وسهرت مع طارق ودخلت غرفتي لكي انام بساعه متاخره من الليل ولاكن لم ياتيني النوم وحسيت انني هايجة ومثاره ومشتاقه لممارسة الجنس بقوه ومن ما زاد اشعال نار الشهوه فيني انني بقيت اشاهد مقاطع جنسيه شديده الاثاره وقراء قصص جنس فحسيت بنيران شهوتي تشتعل بقوووه وبقيت هايجة وبقيت افكر انه لو احصل شاب في تلك اللحظة انني بسلم نفسي له واجعله ينيكني ويطفي ناااار شهوتي ولاكن لايوجد فرجعت اقراء قصص فواجهتني مجموعة قصص جنسية عن المحارم فقرئتها واثارني مافيها من لذه ومتعه و شوق ولهفه وحسستني ان جنس المحارم يكون افضل كونة يكون بسريه ولقاء افضل وسهل فاعجبتني وشوقتني قصص المحارم
وبسرعة بدات تسير بي الوساوس نحو طارق ابن خالتي الساكن معي بالبيت لوحدنا ولن يخالطنا احد سوى ابني الصغير فقط فحسيت برغبة كبيره نحو طارق ولاكن يلزمني اثارته واغراءه واستدراجة حتى اجعله يحس بي ويشتهيني مثلما انا مشتهية ومن حينها بدات اتخيله وتفكيري يدور ويشجعني باقامه علاقه مع طارق وبقيت احس انها بتكون علاقة ممتعه وامنه ونمارس بكل حريه وفي اي وقت كونه ساكن و مستمر معي بالبيت وكمان بقيت افكر بطارق ووسامته وفحولته فطارق شاب حلو ووسيم ومراهق واكيد انه راغب لممارسة الجنس خصوصا انه بسن المراهقة
فحينها قررت ابداء اغرية واثيره بكل الوسائل و الطرق لكي اغريه واستدرجة واتوصل اليه
ومن حينها بدات البس امامه ملابس مثيره ومغرية وشفافة يبان من خلالها معضم مفاتني واحيان البس حاجة شفافه للغاية بلا ملابس داخليه
رغم انه قد حصل من سابق انني كشفت عن بعض جسمي امامه بعفويه وبدون قصد ولم اكن قاصد اثارته ولاكن كان شي طبيعي مني وكمان من طارق
بختصر قصتي شوي لان اساليب اثارتي واغرائي لطارق كثيرة واستمرت لايام ولم تكون سريعة حينها فكنت اجلس معاه وانا مخلعة ومبينه بعض مفاتن جسمي وكمان كنت امازحة بكلام جنسي وكنت اصافطة
المهم كل يوم كنت اجرب وسيله جديدة معه اثيره بها وكمان بقيت طول وقتي افكر بطريقه مثيره اكبر واجراء من سابقتها وبصراحة كان لي بعض الأصدقاء بالوتس كان لهم الفضل بتعليمي ونصحي ببعض طرق ووسائل الاثاره فكانو يدلوني ويبتكرو لي بين الحين والآخر وسيلة جديدة وكنت اطبقها مع طارق
ففي احد الليالي دخلت غرفتي لكي اخلس ملابسي وانام وكنت بلا ملابس داخليه سوى شورت صغير لن يغطي نصف كسي فادعيت انني لم استطعت ان افك الشريط حق الشلحة من الخلف فناديت طارق لفكه فاتى وقال لي ليش ماقدرتي تفكية قلت نعم
فقام بفكه حتى فوق طيزي واكيد انه شاف ضهري كامل و جسمي المثير فحسيت بانه قال اه اه بصوت واطي ثم قال يكفي ياخلود انتي بتنزلي الباقي فجاوبتة بغنج وقلت له ايوه بس اوتشتي تشوفني عاريه خالص وضحكت بغنج وطارق خجل واحمر وجهه وقال لا لا وخرج للصاله فعرفت انه بيهيج ويذوب عليا بس مستحي وخاجل فامتديت على السرير وشهوتي مشتعلة و مولعة نار وقمت بمراسله اصدقائي وصديقاتي في الوتس فنصحوني بطريقة جديدة وهي انني ادعي انني اشعر يالم بضهري وخصري وكل
ببوت التواصل. @Dkctspu278BOT
/channel/thkafaj
ساعتها أحسست أن طاقة القدر فُتحت أماميبالفعل وضعت على يدي من قنينة الزيت و أفرغت عليهم بعضا من زيت التدليك كذلك و شرعت أدلك بزاز أختي رشا ليكون ذلك بايات سكس المحارم ما بيننا مع أني كنت غير مصدق أنني حقا ألمس بزاز أختي فأخذت أمسك بزازها و أمسك حلمتيها باستمرار و لكن لاحظت أني كلما أمسكت حلمتها تغمض عينيها و تتأوه و وكأنها مستمتعة فأخذت أفرك بزاز أختي المطلقة الملبن و حلمتيها باستمرار و بقوة الى أن فتحت عينيها و سألت: ” أنت رضعت بزاز واحدة قبل كدا؟ فهززت رأسي بالنفي فطلبت مني أن ارضع بزازها فرحت أنحني فوق حلمتيها وأنتقل ما بينهما ملتقماً إيّاهما كالطفل يلتقم ثدي أمه او صرت أرضعهما كالمجنون أرضع بقوة حلمتيها و أفرك بزازها في نفس الوقت و أسمع أختي تتأوه بقوة:” آآآآآآآآه آآآآآآآآآآه كمان يا روحي.. أرضع يا حبيب أختك .. آآآآه إحساس جمييييييل…”. ذلك أوقف قضيبي بشدة فجعله يقفز من داخل البنطال التريننج الخفيف وأحسست أنه يتمزق من شدة انتصابه وفجأة راحت عيناها تدمع فارتعت وسالتها: “ حبيتي رشا بعيطي ليه؟! أنا أذيتك ولا حاجة؟!!” فنظرت بعينيها الناعستين إليّ وتوسلت: “ عمرو… ممكن تعاملني كأنك جوزي… أنت عارف أني مطلقة وخايفة اغلط بره… ممكن؟!” وفاضت دموعها فوق خديها فقلت برفق: “ حبيبتي أنا معاك.. طيب ليه مقلتيش…”
وانحنيت أقبل شفتيها قبلات متتابعة فتعلقت برقبتي وراحت تلتهم شفتيّ في قبلة ملتهبة وطويلة صارت تقبلني بكل شهوة و نامت على فراشها و صرت أقبلها بكل شغف ووألثم عنقها و سمعتها تتأوه وثم قامت بنصفها تخلع باقي ثيابها وأنا كذللك حتى صرنا متجردين ولا شيئ يسترنا البتة.رحت أرضع بزاز أختي رشا لتكون بدايتي مع بزاز أختي المطلقة الملبن و أفركها و بعد لحظة انتقلت إلى ساقيها الأملسين أقبلهما برغبة وجوع ثم بدأت بتقبيل فخذيها وشفتايتمشيان إلى اسفل جسدها البضّ إلى أن وصلت إلى كسها المثير فقربت وجهي من مشافر كس أختي وصرت اتشمم رائحته السكسي وأستنشقها أملأ بها رئتي ثم طبعت قبلة حارة على شفتي كسها ودسست لانس أدسه فيه لأتذوقه … كان كس أختي مبللا برحيق كسها العذب و صرت ألحسه وأمصّ بظره بكل شهوة بالغة. خلال ذلك كانت أختي رشا المطلقة حديثاً غائبة في شهوة لا توصف و صارت تصرخ و تطلق أنّات متتالية متصاعدة العلوّ وترجوني أن أخترقها بقضيبي حتى ارتعشت من اسفلي وأتت شهوتها للمرة الاول منذ طلاقها كما قالت لي. ثم انتصب بنصفها وامسكت بقضيبي وصارت تحملق فيه وتلتقمه وتمصه بكل شهوة و أنا أتأوه:” آآآآآآآآآآآآآآآآآه آآآآآآآآآآآآآآآآه مصي زبري يا حبيبتي ارضعيه… آآآآآه .” أحسست أنّي استويت وتصلب قضيبي إلى حدّ لا مزيد عليه فرحت أفركه بكسها إلى أن توالت آهاتها والقت بيدها تدخل قضيبي في شقّ كسها علامة قمة الهيجان وقد وفتحت أشفار كسها أمام راسه.
وضعت رأس قضيبي في فتحة كس أختي رشا المطلقة حديثاً في بدايتي مع سكس المحارم الشهي ودفعته برفق إلى الأمام فانزلق رأسه المنفوخ داخل كسها فاحتضن مهبلها الضيق الساخن قضيبي المنتصب بحنان وأنا أدفعبه إلى الأعماق وأتأوه من شدة اللذة حتى انداح كله في كس أختي فاطمة وعندها سمعتها تصرخ بكل قوة فرحت أنيكها و هي تتأوه وتغنج وتلهبني بكلمات من مثل: ” نيك حبيبتك ياخويا نيك أختك المطلقة قطع كسي… افلقه نصين.. آآآآآآآح…” فزدت من سرعتي و صرت أنيكها بكل قوة ووصارت: “ تتأوه و تقول آآآآآآآآآآآآآآآه نكني حبي آآآآآآه مزق كس أختك آآآآآآآآآآآآآآآآآآه زبرك حلو وجامد .. نار نار نار أوووووف.” ظللت أتمتع بـ بزاز أختي المطلقة الملبن لمدة ربع ساعة كاملة حتى أحسست أنني سوف أقذف شهوتي و قلت لها: آآآآآآآآآآآآآآهخلاااااص هنزل… فاحتضنتي إليها أشدّ ولم تدعني إلا وأنا أطفأ نار كسها ورحت أصبّ منييّ الحار داخل مهبل أختي الجميلة رشا في اعتى شكل من اشكال سكس المحارم الذي لم أجربه قبل تلك المرة. وأنا أجود بماء الحياة متدفقاً من عجب ذنبي إلى كس أختي حضنتها بقوة وحضنتي بقوة أكبر فذبنا في بعضنا وأنا ادفع بقضيبي بأشد ما يكون إلى أعمق أعماق رحمها وتتقلص عضلات بطني وتلتهم شفتاي شفتيها إلى أن أفرغت حار سائلي داخلها وهي تلهث بشدة وقد ارتعشت ارتعاشة زوكأنها تخرج روحها من جسدها فاتينات شهوتنا متزامنين. بعدها راحت رشا تقبلني وتحييني وتخبرني اني زوجها من اآن فصاعداً وأني لا أقلق من القذف داخلها فهي لا تحمل وذلك سبب طلاقها من زوجها.
ببوت التواصل. @Dkctspu278BOT
/channel/thkafaj
دي نيكة عمري ما جربتها بتوجع بس حلووووووووووة ، وشهوتها قوية، بتهز كياني.. حبيبي نيكني كل يوم من ورا..
لا أعرف ما المدة التي قضيناها بمفردنا تحت في الشقة، وبناتها وأخي فوق، فقلت لها انا همشي وانت اتصرفي.. قالت انها هتدخل تنام، ولو سألها حد هتقول له أنها نايمة من بدري وانا مشيت من بدري.المفاجأة الكبرى، ان تاني يوم راح أخي لعمله، فوجدت زوجته تنام بجواري في سريري، وهي تداعب زبي بيدها وتقبلني وقالت “هسألك سؤال بس بشرط تجاوبني بصراحة.. امبارح نكت أمي صح؟”. تلعثمت في الاجابة فقالت “بصراحة هي معذورة أي واحدة مكانها لازم تعمل كده، أنا حاسة بيها من زمان، بس مش في أيدي أعمل لها أي حاجة.. وأنا موافقة بس بشرط أنها متخدكش مني”.
وبعدها لاحظت أن مرات أخي أصبحت تغير من أمها عليّ وأمها تغير عليّ من بنتها، وكل واحدة فيهم تتعمد أن تتقرب لي في حضور الثانية، لتثبت كل منهما أنها الأقرب والأولى.
وفي مرة كنت عند أمها الصبح، فسألتها لماذا تفتعل مع زوجة أخي المشاكل خاصة أمامي؟ فقالت: أنا عارفة كل حاجة، ومتخافش أنا مش ممكن أفضح بنتي، ومش ممكن كمان أزعل منك، بس كل اللي أنا عايزاه أعرف أنت نكت مين فينا الأول، أنا واللا هي؟
للبوت التواصل. @Dkctspu278BOT
/channel/thkafaj
قومت وقولت ليها تعالي بقي يا شرموطة اقعدي علي زبي
نمت علي ضهري وهي قامت وراحت ماسكة زبي ونشنتة علي كسها وهووووب قاعدة عليه ونزلت بجسمها وزبي بيدخل بيدخل لغاية ما بقي كلة جواها
رجعت بضهرها ورقبتها عليا وايديها ساندة علي السرير وانا ماسكها من وسطها وهي عمالة تحرك جسمها لفوق ولتحت واهاتها وصرخات محنها بقي مالي الأوضة
فضلت تطلع وتنزل علي زبي وانا ماسكها من وسطها
واول ما حسيت اني خلاص هجبهم روحت مطلع زبي برة وعلي كسها من برا قذفت حليبي الساخن
بعد ما خلصت نيك فيها وجبت شهوتي
قومت ولعت سيجارة وهي نايمة عالسرير
قولت ليها اتصلي بچورچ عرفيه انك عندي واحكي له كل حاجة وانك هتروحي بالليل
وفعلا ماري اتصلت ب چورچ وحكت له كل حاجة واني انا اللي كنت بكلمة
واني نكتها وهي دلوقت جنب مني
وبعدين اخدت التليفون منها وطمنت چورچ اني مش هأذيه طالما بنيك مراتة
وفعلا انا لغاية الأن بنيك مرات صديقي چورچ بأستمرار وصدقتنا بقت اقوي من الأول ...
للبوت التواصل. @Dkctspu278BOT
/channel/thkafaj
شوية وماري كمان طلعت رقصت
ااااه علي رقصها ودلعها ولحمها اللي بقي بيهتز لوحدو
طيزها عاملة زي الچيلي وبزازها بتتنطط قدامها
وكل شوية تبص علينا .. الغريب ان جوزها مبسوط بيها وبرقصها
والفرح كلة بقي بيسقف لماري اللي خاربة القاعة بجسمها ورقصها
بعد ما ماري ولعت الفرح وولعت فيا انا شخصيآ وبعد ما تعبت من كتر الرقص جت ماري وقعدت جنبي وجنب جوزها
وشوي چورچ قام وسابنا وراح يسلم علي ناس مشفهمش من زمان وقعد معاهم
لقيت ماري بتسألني سؤال عمري ما كنت اتوقع انها تسألهولي
ماري :: ايه ياعدول مقولتليش رائيك في رقصي ؟
انا :: رقصك حلو بصراحة يا ماري
ماري :: هههههه يعني عجبتك بجد؟ ده انا علي كدة معملتش حاجة .. امال لو شفت رقصي ل چورچ في بيتنا ههههه
انا:: هههههههه ومبقتش عارف اقول ايه بعدها
ماري:: الا صحيح يا عادل انت ليه متجوزتش لغاية دلوقت
انا :: انا حابب حياتي كدة من غير جواز
ماري :: يالهوووي هو فيه راجل مش عايز يتجوز
انا :: هههههه انا بقي ياستي
ماري :: بس انت شاب وبصحتك واي حد في سنك كان لازم يكون متزوج ولا انت ملكش في الستات
انا :: لا ليا طبعآ ههههههههههه بس مش حابب اتجوز
شوية واحنا بنتكلم چورج جه وقعدنا شوية وبعدين قومنا مشينا بعد ما العريس والعروسة قامو علشان يمشو
روحت البيت وفتحت تليفوني وبعت رسالة ل چورچ انت موجود؟
وانتظرت الرد لكنة مردش غير الساعة
1 بالليل وكان تاني يوم اجازة شغلي فاسهرت معاه عالدردشة
چورچ :: اه معلش كنت سهران انا ومراتي في فرح ولسة جايين من شوية
انا :: تصدق انا كمان كنت في فرح
چورچ :: ههههههه صدفة سعيدة بقي
انا :: مراتك جنبك؟
چورچ اه جنبي نايمة بس
انا :: يا خسارة كنت حبعتلها صور زبي
چورج :: ابعتة حبيبي وانا بخليها تشوفة اول ما تصحي
قومت صورت زبي صورة وبعتهالة
چورج:: تعرف ان ماري لو شافت زبك هتتجنن عليه
انا :: اتمني انة يعجبها.. المهم عايز بقي افهم انت ازاي قدرت تقنع مراتك بالتحرر
چورچ:: بص انا كنت في الأول فاكر ان الموضوع صعب ومن رابع المستحيلات
وكنت فاكر اني استحالة هقدر اخلي مراتي متحررة
لكن في يوم وانا نايم معاها اقترحت عليها اننا نتفرج علي فيلم سكس لقيتها مش ممانعة
شغلت الفيلم لقيتها هاجت عالأخر
ومع الايام حبت الموضوع ده ...وكنت بتعمد اقولها واحنا بنتفرج شايفة الزب ده ايه رائيك فيه.. شايفة النيك الجماعة شايفة الست بتتناك من اتنين ازاي.. نفسك تكوني بدالها وكدة
كانت بتتجاوب معايا وكانت بتسخن عالاخر
بدءت اقترح عليها نمارس الجنس الكتابي علشان تحس بالمتعة مع ناس تانية.. وفعلا وافقت
وبدءنا نكلم ناس صوتي او كتابي وانا اقرئلها المكتوب
كنت بشوفها تحط صباعها في كسها او تطلب مني اعمل كل اللي بيتقالها في الشات علشان تحس انها بتتناك من غيري
انا :: طيب وهي بصراحة كدة اتناكت من حد غيرك
چورچ :: بصراحة في بلدنا هنا صعب لان الكل هنا بيعرف بعضة لكن السنة اللي فاتت اتناكت من دكتور سنان
انا :: ازاي بقي ممكن اعرف
چورچ :: احنا كل سنة فى الصيف بننزل اسكندرية عند اختها متجوزةوجوزها بنروح فى الصيف نقعد اسبوع او اتنين بنروح فيهم البحر ونتفسح مع اختها وجوزها المهم هى كان عندها ضرسين محتاجين حشو
اختها قالتلها فى دكتور كويس تعالى اوديكى عندهراحت معاها اول مرة الدكتور قالها محتاجة حشو للضرسين بس هتجيلى كذا مرةوقالها التكلفة 800 جنيهانا كان معايا فلوس بس كانت على اد الفترة اللى هنقعدها فى اسكندارية المهم وهى بتحكيلى قالت الواد الدكتور شاب صغير وحك زوبره كذا مرة فى كوعها وهو بيكشف عليها
اوقالتلى حسيت ان زوبره كان واقف علياايه
قلتلها طب ايه رايك ما المرة الجاية اتدلعى عليه شوية شوفى رد فعللدكتورالمهم تانى مرة روحت معاها بس مدخلتش معاها للدكتور
دخلت هى علشان ينضف مكان الحشو وياخد مقاس الحشو وكدة
برضو قعد يحك زوبره فى دراعها هى بقى قعدت كل ما يخبط زوبره فى كوعها كانت بتتجاوب معاه لغاية ما اطمن ليها وعرف انها عايزة تتناك بعد ربع ساعة كدة لقيت الدكتور طلع من اوضة الكشف وكلم الممرضة بتاعة التذاكر تقريبا قالها متخليش حد كاملة
وقعده جوا بتاع نص ساعة كاملة
ورجعلها تمن الكشف وقالها حشو ضروسك علي حسابي
ووفرت عليا بسبب كسها اكتر من الف جنيه
انا :: وحشت ضرسها من غير فلوس
كسها حاسبï؟½ï؟½
جورج:: هههههه اها طبعآ
وظبطها كمان فى الحشو لان فى نوعين حشو على فتعرف فى حاجات نضيفة وفى حاجات اى كلام اكيد انت تعرف ..انا :: وياتري ناكها كام مرة
چورچ:: 6 مرات
انا :: وهي اتبسطت منة ؟
چورچ :: اه جدا قالتلي انة زبة كبيرة وكمان متعها جدآ .. وبعدها جاب ليها كلوتات هدية وسنتيانات
للبوت التواصل. @Dkctspu278BOT
/channel/thkafaj
قصص جنس نسونجي:
انا وزوجة صديقى
ولكن قبل ان ادخل في تفاصيل قصتي التي التي ستكشف لكم المفاجئة التي لم اكن اتوقعها ولم اكن مخطط لها
اعرفكم بنفسي اولا
انا اسمي عادل .. عمري 39 سنة
مقيم بالقاهرة ولكن بسبب عملي في احدي محافظات الوجه البحري انتقلت الي هناك ولن اذكر اسم تلك المحافظ
فأنا موظف مرموق في شركة مرموقة ولها عدة افرع في اكثر محافظات مصر
انتقلت الي تلك المحافظة لخبرتي في مجالي ونقص الموظفين هناك حينها
اول يوم في عملي بعد ان ذهبت قلبها بيومين واستأجرت شقة هناك وبعض مستلذمات المعيشة وجعلتي شقتي جاهزة ولم ينقصها اي شئ
ذهبت الي عملي في شركتي الجديدة
في التاسعة صباحآ وبعد ان استلمت عملي ذهبت الي مكتبي وقد اتي الي بعض الموظفين الزملاء للتعريف لي عن انفسهم
وبالفعل تعرفت علي بعض الزملاء ومع مرور الايام والاسابيع ربطتني صداقة بزميل كان يجلس علي مكتب بجواري
هذا الصديق هو چورج
چورچ شخص محبوب من الجميع طيب جدا خدوم لا يفتعل المشاكل
وكان في حالة لا يحب الاختلاط بأحد
صداقتي به بدءت تذاد حتي انه كان يعزمني كثيرآ في بيته لتناول الطعام لانه كان يعلم انني اسكن لوحدي في شقتي وليس مع احد
مع تكرار الزيارات ربطني ايضآ صداقة بيني وبين زوجته ماري
فقد كانت هي ايضآ طيبة القلب .. جميلة الروح.. حسنة المظهر .. وكانت ست زي ما بيقولو غلبانة
فقد كانت تقرء خفيف ولا تعرف الكتابة
اصبح چورچ من اقرب اصدقائي في تلك البلد وزوجته صديقة غاليه احترمها جدا واقدرها واعشق الاكل من يديها
حفظت كل معالم البيت بسبب زيارتي المتكررة لبيتهم
البداية
بدءت اشعر بالعطش الجنسي والرغبة في الممارسة.. فقد كنت في القاهرة امارس الجنس بأستمرار مع عشيقتي او مع بعض من تعرفت عليهم في القاهرة ولم اكن اشعر بالحرمان يوما نظرآ لعدة علاقاتي
ولكن بعد سفري لتلك البلدة ومع مرور الشهور بدون اي ممارسة بدءت اشعر بالعطش الجنسي والاحتياج الجامح للممارسة
بدءت نظراتي تختلف نحو زوجة چورچ وبدءت انظر الي جسدها والتمعن في كل تفصيل جسدها
فقد كانت بيضاء ليست .. جسدها تقريبآ يزن السبعين كيلو .. لديها مؤخرة بارزة وبزاز متوسطة مثيرة
كانت نظراتي لجسدها تشعل النار في جسدي وكثيرا كنت بعد ما اعود الي بيتي اقوم بعمل العادة السرية وانا اتخيل جسد ماري امامي
اذادت زياراتي واصبحت مرتان في الأسبوع بدل مرة .. وكنت افكر في رد جمايل چورج عليا اني اجيب هدية له ولمراتة
وفعلا روحت اشتريت عباية حريمي لزوجتة وهاتف حديث لها واشتريت ل جورج هاتف جديد بأمكانيات حديثة مثل زوجته
فرح چورج جدآ بالهدية واستغربت جدآ انة لم يرفض هديتي وقبلها من اول ما اعطيتهم له
ولكني سعدت جدآ عندما رأيت السعادة والفرحة في عيون ماري
بعدها بدءت الحظ تحرر ماري النسبي امامي واصبحت تخرج لنا بجلابيات بيتي خفيفة واوقات حلمات بزازها تكون باينة وخز كلوتها باين
بقت بتتعامل معايا وبتهزر معايا قدام جورج جوزها عادي
انا فكرت انها بقت كدة معايا علشان بقيت واحد منهم وصديقهم المقرب
ومجاش في بالي ابدا ان ماري ممكن تكون بتغريني بجسمها او بتوصل لي رسالة انها عيزاني
في يوم بالليل كنت هايج كدة روحت فتحت التليفون بتاعي وعملت حساب جديد علي احدي مواقع التوصل الأجتماعي بأسمي ولكن اخفيت كل بيانتي
وبدءت اعمل فولو لكل حسابات المتحررين علي امل اني القي واحدة اقدر ادردش معاها في الجنس او اتعرف علي زوجين محتاجين فحل
وبقيت عمال ادخل اتكلم مع كل واحد شوية واتعرفت علي ناس كتير بس للاسف مش اكتر من دردشة علي الخاص وبعدين اقوم اضرب عشرة وانام
استمريت علي الوضع ده شهور لغاية ما في يوم وانا فاتح الحساب لقيت حساب بتاع شخص اسمة چورج
وكان ناشر صور مراتة وهي عريانة
جسم ابن متناكة. يخلي اي حد يتمني ينام معاها وكان شخص تاني عامل شير للصورة
دخلت علي حساب چورج وعملت متابعة له
چورج كان ذكي خافي كل معالم الشقة في الصور ومكنش بين غير جسم مراتة بس
دخلت وبقيت عمال اقلب في الصور واحملها عندي من روعتها
وكمان مراتة كانت بنت متناكة جسمها مفهوش غلطة .. ده غير طيزها وكسها اللي مشفتش في روعتهم قبل كدة
بصراحة اول مرة في حياتي زبي يبدء في اخراج اللبن من شدة هياجي علي جسم مراتة
قررت اني اتكلم معاه خاص واشوف هوصل معاه لايه
وفعلا ارسلت له رسالة عالخاص
مساء الخير چورچ
انا اسمي عادل عمري 39سنة من القاهرة اعذب وبصراحة نفسي اتعرف عليكم..
وانتظرت الرد منة لكن للأسف لم يرد علي رسالتي وفضلت سهران للساعة اتنين بعد نص الليل. لكن مفيش امل
قولت خلاص هو شكلة مش بيرد غير علي الناس اللي يعرفها
صحيت الصبح لبست هدومي ونزلت علي شغلي زي كل يوم
ولما روحت الشركة بعد عشر دقايق كان جورج صديقي جه سلم عليا وقعد علي مكتبة
للبوت التواصل. @Dkctspu278BOT
/channel/thkafaj
هاني تعذبني وتشوقني وانا حسيت انك
بتحاول تزلني بعد ما عرفتك كيف تفتح طيزي ولقيتك قايم وسايبني ورايح تنام قلت لها يا عبيطة انتي صوتي وخفت بابا وماما يحسوا بحاجة بيننا قالتلي ياعبيط انا كنت بسوّط من النشوة مش من الألم وانسحبت إلي حجرتها ثم نزعت عنها ملابسها و صارت تتعرى امام المرآه وتلعب في كسها وطيزها وتحاول وضع إصبعها داخل طيزها مما هيجني وجعلني اهجم عليها بأقصى سرعتي واضع يدي على كسها وقلت لها انا الان يا قاتل يا مقتول..انا مش قادر ابعد عنك ومشتاق لنيكك بطيزك
وبأوعدك ان أكون معك لطيفا وان اقضي معك يوم تنسي فيه اسمك ونيمتها على السرير بحنان وتجردت من جميع ملابسي وكاد ان يغمى علي عندما رأيت حلمات صدرها واقفة علي الآخر وعسل كسها مغطي شعرتها الخفيفة البنية اللون و كان صدرها صغيرا وبشبه ثمرة التفاح الكبيرة..نمت فوقها حيث التصق شعر صدري بصدرها الناعم ووضعت فمي على فمها وصرت أمص شفتها العلوية والتهمت لسانها اللذيذ وصارت اختي تئن وتتوجع وتصدر اصواتا سكسية مية بالمية مما زاد من تهيجي ووجدت زوبري ممتدا بين شفراتها ورأسه يتجه إلى عانتها وهي تحك بظرها بمنتصف زبي وترفع كسها وتنزله بشكل منتظم...التهمت حلمات صدرها فساحت اختي وافتكرتها ميتة من شدة الهيجان الذي جعل جسمها حارا وحرارة كسها عالية جدا...وكلما مصيت حلماتها ترفع جسمها وجسمي الى اعلى وتنزله..وصارت في عالم آخر وليس هناك احد يستطيع التعبير عن إثارة ولذة أختي العارية ومسكت زوبري وحاولت إدخاله في كسها فنهرتها بشدة وقلت لها يخرب بيتك يا بت هو حصل ايه قالت لي يا هاني نفسي يخش جوة كسي علشان انا جوعانة منه علي الآخر قولت لها لأ مستحيل إحنا اتفقنا علي النيك في الطيز بس وقلبتها على بطنها غصب عنها وصرت العب
بطيزها ودهنت خرم طيزها بالفازولين وأدخلت صباع واحد في طيزها بسهولة قلت شفتي اديكي وسعتي ومهيأة للنيك في الطيزوتوقعت ان تصرخ وبسرعة أدخلت أصبعين داخل طيزها ثم أملأت زيي بالفازولين وجعلتها تركع وأدخلت راس ذبي يبطئ و ضغطت بذبي دفعة واحدة فانزلق بخرم طيزها كاملا حتى لامست الخصيتين أرداف طيزها وعندما أحس ذبي بنار طيزها الموقدة انفجر وقذف حمم بركانية من السائل المنوي داخل طيزها وشعرت برعشة شديدة وقوية لم اشعر بها طوال حياتي هزت كل كياني وجعلت جسمي يهتز هزة عنيفة جدا جعلتني أعيش في جنة لم أتوقعها من قبل وارتعشت اختي رعشة قوية واخذت تبكي وتصرخ وعرفت انها من النشوة و الشهوة وليست من الألم وقلت لها الان زال الخطر وانفتحت طيزك وأصبحت سهلة النيك ولن تتوجعي بعد اليوم واخرجت زبي من طيزها وكان ملطخ من لبني باللبن...نظفته بمحارم ورقية وتركتها تستريح ونمنا بجوار بعضنا دون حراك وانا احتضنها والعب في شعرها وهي نائمة بحضني ووجهها على صدري..استيقظت من نومي بعد نصف ساعة واختي ما زالت نائمة بحضني نزلت بفمي على بظرها وصرت أداعب بظرها الصغير براس لساني وهي تمسك شعري بأظافرها وكلما هاجت سحبت شعري الى انني شعرت ان شعري سوف ينزع من راسي من شدة إثارتها و جاءت رعشتها الشديدة فصارت تضغط بكسها على فمي وارتفع ظهرها عن السرير إلي السقف من شدة الرعشة وأصبحت تضرب بكلتا يديها على وجهي وراسي وعصرت راسي بساقيها وكأنها فكي كماشة مما زادني تهيجا ورفعت أرجلها عاليا وأدخلت زبي بقوة ودفعة واحدة داخل طيزها فدخل كاملا وبدون عناء..فصارت تتوجع وتبلع في ريقها وانا اخرج وادخل زبي بحركة ميكانيكية داخل فتحة طيزها وهي في قمة الهيجان وارتعش كل جسمي وأنزلت حليبي الكثيف داخل طيزها مما سهل حركة زبي وجعل طيزها لينة.
سحبت زبي من طيزها وكان غالب عليه اللون الأبيض من كثرة الحليب ووضعته بفمها غصب عنها فرفضت مصه في البداية واقنعتها انه لذيذ جدا وأنها فرصة لن تعوض أبدا فسمعت كلامي وصارت تمصه وتلحسه بتفنن
ترجتني اختي ان اخرج من غرفتها لانها متعبة جدا فوافقتها بشرط ان تترك كل ليلة غرفتها مفتوحة كي انيكها فواعدتني وخرجت للحمام لأغتسل وبعدها ذهبت الى غرفتي ونمت على سريري وكانت أحلى وأجمل ليلة بكل حياتي ونمت وانا غير مصدق نفسي وكنت اظنه حلما..
وبعدها صرت انيك اختي بغرفتي او بغرفتها ليلا وأحيانا بالنهار عندما يكون بابا وماما في عملهم
وصرت انا واختي لا نستغني عن بعضنا وصرت محبوبها ومحبوبتي وكبرت وتزوجت قبلي ولم أنساها ولم تنساني وجاءت يوما لبيتنا وكافأتني بنيكة في كسها بعد ان فتحها زوجها وأصرت أن أنام علي ظهري وتركب فوقي كالفرس كي تنيكني كما نكتها من قبل وتخلص مني وتاخذ مني ثأرها !!!
بوت التواصل. @Dkctspu278BOT
/channel/thkafaj
بصيت لها وضحكت قلت لها ده مش خيارة ومسكت ايدها حطيتها ع زبي اول م مسكت زبي شد ع الاخر ورحت حاضنها ونازل بوس فيها ومقلعها البادي الي هيا لبساه
ونزلت مص ورضاعه ف بزازها الصغيرين وهيا تزووم مممممم ااااه ااححح براحه يواد اووووف اييييي
وطلعت الحس ف رقبتها وهيا غمضت عينها وراحت ف عالم تاني وقمت من عليها نزلت البنطلون لحد ركبتها وقعدت اشم كسها من فوق الكلوت والحس شفايفه من ع الكلوت وهيا بقت تشخر وتشد راسي عليها اااااه اااهه كمان الحس كس امك كمااان
اوووف ااااه اوووي قلعهولي اااه
انا : اقلعك ايه ؟
شوشو: قلعني الكلوت ده اااهه
قلعتها الكلوت وظهرليي كسها اوووف محمر من كتر النيك بتاع اختها فيه وشفايفه حمرا اووووف
نزلت عليه ابوسه والحس ف شفايفه وهيا تشخر وتصوت وتشد راسي ع كسها لحد م مناخيري بقت جوا كسها وبقت توحوح اووووي وقالت قوم اركبني
انا : ااححح اقوم ايه ؟
شوشو: قوم اركبني يلا بسرعه
انا : احااا اوووف واتعدلت ونمت عليها راحت ماسكة زبي وحطاه ع فتحة كسها وبدأت ادخل بالراحه وهيا تتأوه جامد ااممم ااااااههه ايييييي كمان كمااان
وصوتها علي اوي رحت واخد شفايفها ف شفايفي وقعدت امصمص فيها لحد وتعض ف شفايفي وراحت شاده نفسها وقفلت رجليها ع ضهري وكسها قفل علي زبري راح ناطر اللبن كله جوة كسها وجابت معايا واللبن اختلط بعسلها وبقي ينزل من كسها ع طيزها
لحد م زبي انكمش وخرج ونمت جمبها ابص لها وتبص لي
قلت لها اماني ولا انا
قالت احا الزبر الحقيقي يفرق
انا: طب واماني ؟ مش نفسك تساعديها ؟
شوشو: نفسي بس خايفه عليها تروح مننا
انا : هنحاول نشوف حل يبقي اقل ضرر بحيث لو وافقت يبقي كويس موافقتش يبقي بردو علاقتنا تفضل زي م هيا محدش يعرف عنها حاجه
شوشو: خايفه امشي وراك اخسر اختي
انا : مش هتخسري حد بالعكس لو نجحنا اختك هتبقي اقرب ليكي اوي
شوشو: مممم طيب اما نشوف اخرتها معاك انت وزبرك ده وراحت قرصاه
انا : ايييي بالراحه مش كده
شوشو: نام نام ولا هتقوم تستحمي
انا : هتستحمي ؟
شوشو: لا الصبح قبل م انزل الشغل وخلاص
انا : وانا كمان هستحمي الصبح واتغطينا بغطا خفيف ونمنا عريانين زي م احنا
بكده انتهي الجزء السادس
يتبع 🔥🔥🔥
رايكم
وصلت البيت فتحت ودخلت ناديت علي شوشو لاقيتها ف الحمام فتحت ودخلت لاقيتها بتاخد دش
انا : من غيري
شوشو: خليك لحد م اخلص وجيالك وبتتكلم بحده كده
انا : اي مالك ؟
شوشو : قلت لك استني اما اخلص واجيلك
انا : حاضر وطلعت وقفلت الاب ورايا وطلعت الصالة قاعد مبضون
عدي بتاع 5 دقايق ولاقيتها طالعه لابسة البورنس ولفه شعرها بالفوطة ودحلت ع اوضتها
استنيتها لحد م خرجت وجت الصالة وقعدت ووشها مقلوب
انا :مالك مبوزة كده لي اي الي حصل ؟
شوشو : ياريتني م سمعت كلامك وبدأت تعيط
انا :خير في ايه حصل ايه ؟
شوشو : انا عمري م شفت اماني مكسورة كده بالطريقه دي وانا الي اعمل فيها كده بعلمي
انا : ايه الي حصل ؟ واماني مالها ؟
بصت لي ومسحت عنيها وبدأت تحكي
قلت لها لا احكيلي م الاول خالص من اول م رحتي عندها ورجعتوا سوا
شوشو : طيب وبدأت تحكي
شوشو : كلمتها وانا خارجه م الشغل قلت لها استنيني ع اول الشارع انا جايه اهو وقامت لبست ونزلت وقابلتها وجينا سوا
جينا دخلنا قالت مصطفي فين ؟قلت لها خرج لاصحابه تقريبا وقلعت هدومي وفضلت بالهدوم الي تحت ودخلت الحمام وخرجت لاقيت خالتك قاعده بعباية نص كم ف الصالة
قعدنا نتكلم ونحكي وبسألها ع الي حصل مع عمك اسامه قعدت تحكي حصل ايه زي م قلت لك كده
وبعدين سألتها وارتحتي لما قعدتي ف البانيو وبضحك قالت لها ولا الهوا فضل ينقح عليا بتاع ساعه لحد م فركت فيه
شوشو: هههه رجعتي لايام زمان
اماني : اعمل ايه حظي ونصيبي راجلي بقي يفرهد بالحباية م بالك من غيرها
شوشو: معلش يحبيبتي انتي عارفه تعب جوزك واعراضه والمفروض مياخدش الحجات دي
ااماني : مهو مبناخدش من الحجات دي غير وطيان الضغط والتعب يلا هنقول ايه
شوشو: قوليلي عملتي ايه بقي ههههه
اماني : بس يبت اتلمي سيبيني ف خيبتي
شوشو: لا هتقولي احكي احكي
اماني : عملت زي م قلتيلي مليت البانيو مياه ودخلت قعدت فيه انه يهدي مفيش فايده خلصت ولبست وطلعت دخلت انام بقيت افرك مش عارفه انام من الاكلان
دخلت الحمام تاني وفركت فيه شوية لحد م ارتحت
شوشو: يخيبك يعني ريحتي نفسك ف الحمام
اماني: اعمل ايه اهو احسن من مفيش
شوشو : فاكرة يبت ايام زمان كنتي بتعملي ايه
اماني: ههههه ودي تتنسي ايام مراهقة حلوة
شوشو: منتي عايشاها اهو ياختي حتي اسألي ده واحت حاطه ايدها بين رجليها
اماني : ههههههههه اتلمي يبت هو احمد مش شايف شغله ولا ايه
شوشو: عشان متزعلهاش قالت لها لحال من بعضه ياختي
اماني : يادي النيلة ايه الحظ الهباب ده
شوشو: هباب بس اهو ع الاقل انتي ريحتي نفسك انما انا مش لاقيه الي يريحني
اماني: ايه نسيتي بتريحي ازاي ولا ايه
شوشو: ههه لا مش عاوزه اريح كده هتعب اكتر
اماني : اهو احسن من مفيش
شوشو: انتي شايفه كده
اماني : اهو ده الي طايلينه ياختي
شوشو : حيث كده بقي هدخل الحمام واجيلك
اماني : خدي يبت يهايجه رايحه فين اقعدي واتهدي دلوقتي اما امشي ابقي اعملي وهببي الي انتي عايزاه
شوشو: هههه طلعالك هجيبه منين
قلت لها طب م تيجي نعيد ايام زمان اهو نريح بعض شوية
اماني: ايه يبت مالك اول مره اشوفك كده
شوشو: مش بقولك الحال من بعضه وبدأت احط ايدي ع كسي من فوق الاسترتش واحركها
اماني : شوف البت الهايجه مش مستحملة لحد م امشي وهتموت وتتناك ازاي
انا : احااا هيا قالت كده ؟
شوشو: ااه زي م سمعت كده
انا: كملي كملي
شوشو: ههههههه ومين سمعك م تيجي يلا
اماني: انتي مجنونه يبت ولا مالك ده انتي كنتي بتخافي المسك
شوشو: الحوجه بقي هعمل ايه وبدأت اقول اه اممم واماني متنحه مع الي بعمله
اماني : طب قومي ندخل الاوضه ل صوتك يطلع وتفضحينا يقولوا بتتناك فالصالة هههههههه
شوشو: هههههه يلا بسرعه مستعجلة
قمنا دخلنا الاوضه وقلعت هدومي ونمت ع السرير وخالتك جت جمبي بتبص علي جسمي مش مصدقه الي بعمله
شوشو: بقولك م تروحي تجيبي خيارة م التلاجة وتيجي
اماني : احا يبت هيا وصلت للخيار
شوشو: يلا يبت بقي خلصي
اماني : اه يهايجه
شوشو: هايجه واختها هايجه ههه
اماني قامت جابت الخيارة وجت لقت شيماء فاشخه نفسها حرفيا وعماله تقطع ف بزازها وتفرك ف كسها
شوشو: حطي عليها زيت م الي ع التسريحه وتعالي يلا بسرعه
اماني : تعليمي ده ههههه
شوشو: هههه طبعا
اماني زيتت الخيارة وجت قعدت قدام شيماء وشيماء فاتحة نفسها ع الاخر
شوشو: يلا حطيها زي الزبر اوووووف
اماني : اه يوسخه عمرها م حصلت
شوشو: يلا يبت اااه اااه
اماني بدأت تحط الخيارة ع كس شيمااء وشيماء تتأوه ااااه امممم ااااه كمااان وأماني تدخل اكتر ف الخيارة وشيماءء اووووف ايييي كمااان
اماني : عاجبك كده
شوشو: اييي ااااه كممان كماان
اماني تدخل وتطلع وشيماء تصوت وتشد ف بزازها وتقرص الحلمة وفضلوا ع الوضع ده بتاع عشر دقايق لحد م شيماء نزلت وغرقت السرير