thkafaj | Неотсортированное

Telegram-канал thkafaj - عالم القصص والثقافةالجنسية

1316

قصص جنسية مع نشر ثقافة جنسية نمكنكي ونمكنك أنت من اشباع رغبات بعظكم البعظ وكيفية الااثارة الجنسية

Подписаться на канал

عالم القصص والثقافةالجنسية

وين التفاعل تفاعلو حتى نرسل المزيد من القصص

Читать полностью…

عالم القصص والثقافةالجنسية

انا كنت مفكر اني بحلم بس لكن صحيت لاقيت نفسي متغرق والبنطلون كله لبن والسرير مبقع
قمت دخلت الحمام لاقيت شوشو ف المطبخ بتعمل فطار قالت صح النوم يحبيبي
قلت لها صحيتي من بدري ولا اي قالت من نص ساعه يدوب دخلت الحمام وبجهز الفطار
قلت احا بما انها صحيت قبلي يبقي شافت اللبن منظري بقي خرا دلوقتي قدامها لتاني مره تشوفني بالمنظر ده
دخلت غيرت هدومي وطلعت لاقيتهها بتقول ابقي حط هدومك ف الغسالة اغسلها لك قلت لا كده كده انا مروح النهارده امي تبقي تغسلهم قالت لا متروحش بيهم كده
اغسلهم هنا الاول قلت لها مروحش بيهم كده ازاي قالت وسخين يعني انا فهمت قصدها قلت ءحه يبقي شافت وعرفت
قلت لها حاضر قالت يلا حطهم ف الغسالة عشان اشغلعا قبل م انزل قلت لها حاضر
دخلت الحمام لاقيت الغساله فيها هدوم واندرات وبراهات اوف
طلعت لاقيتها دخلت الاوضه رايح ادخل الاوضه ببص لاقيت الباب مفتوح وهي بتغير قلت ءحه هيا مفكرة اني ف الحمام ولا هي قاصده ورحت متداري وقعدتت ابص عليها لاقيتها واقفه قدام المراية وبتدهن مرهم جوة الكلوت عرفت بعد كده انه مخدر موضعي
زي بقي نار وانا شايفها بتمد ايدها جوة البنطلون والكلوت وبتدهن كسها قمت رايح ع الاوضه ع اساس اني معرفش هيا بتعمل اي وداخل ع طول هيا اتخضت قلت لها سوري ي شوشو معرفش انك بتغيري قالت لا خلاص انا غيرت وايدها لسه جوة الكلوت
والمهرهم ف ايدها لاقيتني واخد بالي وديت وشي الناحية التانيه قالت ده مخدر موضعي قلت لها مش فاهم قالت عشان متوجعش عند خالتك اماني
قلت لها اممممم وفضلت مكمله وانا عين ع المراية وعين اناحية التانية عشان متشوفش اني باصص عليها ولاقيتها بتبص جوه الكلوت وبتوطي راسها انا رحت باصص ف لحظة اووووف ااحاااا
اول مره اششوف كسس بجد كان عليه شعر نار اوووف وفي حاجه طالع ف الجناب زي جلده كده
انا دخت وخرجت هيا خلصت وطلعت وكأنه عادي وقالت هتعوز حاجه يحبيبي انا رايحه الشغل شوية وهعدي ع خالتك اماني واجي
قلت لها ماشي وانا هستني عمو احمد ييجي اسلم عليه وامشي قالت البيت بيتك يحبيبي براحتك
نزلت وانا دخلت الاوضه قعدت ام ف هدومها اللي قلعتها ولاقيت الكلوت كان فيه حاجه بيضه لازقه وطرية لسه اوووف قعدت الحس فيها واشم ولعت زبي وقعدت ادعك مكان كسها لحد م نزلت فيه خدته حطيته ف الغسالة وطلعت خدت دش وقعدت قدام التلفزيون
ساعه اتنين لاقيت الباب بيفتح فكرته عمو احمد لاقيتها شوشو قلتلها مرحتيش الشغل ولا اي قالت لا رحت بس رحت لخالتك لاقيت سلايفها هناك ف سبتها وجيت وكانت جاية مش طايقة نفسها قلت لها طب م تروحي ل امي قالت ل امك ولا غيره مش عايزة حاجه من حد
قلت لها طيب خير متزعليش لو ينفع اساعدك مكنتش قلت لا ضحكت وقالت ابقي ساعد مراتك قلت لها بكلك جد علي فكره لو كان ينفع كنت ساعدتك
لاقيتها بتبص لي وفضلت متنحه شوية ودخلت كلمت جوزها
قاله قدامه ساعتين بالكتير ويوصل البيت قالت ماشي يحبيبي تيجي بالسلامه
قامت طالعه قايله تعالي ي صاصا بص انا عمري م اتتوقع اني اعمل حاجه زي كده بس انت ابني وهتصون سري صح ولا لا قلت لها طبعا يشوشو قلقتيني خير قالت الي هتشوفه او هيحصل دلوقتي اكنك مشفتوش تمام
قلت لها حاضر انا ابنك وسرك واي كلمه هتفضل بيننا قالت طيب ماشي اطلع واقفل الباب قامت تغير هدومها وجت لابسه قميص لونه بينك تحت الركبة بحاجه بسيطة
قالت تعالي دخلت وراها الاوضه قامت مطلعه الحلاوة وقعدت تعجن فيها ب ايدها وتبصلي وتضحك وتقولي يكش تعرف تعمل حاجه انا لولا ان عمك احمد جي مكنتش عملت كده بس عشان مواعداه ومش عاوزاه ييجي يلاقيني مش نضيفه ف يتضايق
قلت لها لو عاوزة اناديلك حد قوليلي قالت لا انت الي هتساعدني انا زبي وقف قلت لها حاضر عنيا
راحت فارده حته ع دراعها وورتني اعمل ازاي وافرد ازاي واشد ازاي انا اتةجعت ليها بجد
المهم قالت غمض عينك وامسك نفسك قلت لها حاضر غمضت عيني راحت قايله فتح عينك وامسك يلا اعمل زي م قلت لك
قلت لها حاضر فتحت عيني لاقيتها ع السرير سانده ضهرها والقميص مرفوع لحد سرتها اوووووووف احا اي الجمدان ده
الشعر مكنش كتير اوي بس منظرة نااار لاقيتني متنح فيه اوي وببص له ووشي اتلون قالت متتنحش ولو مش هتتعرف تمسك نفسك خلاص قوم قلت لها لا خلاص
وفردت الحلاوة علي كسها وانتش وهيا اممم اههه اممم اهه براحه يواد اووف
افرد وانتي وكسم حلاوة كسها نااار انا ايدي تلمس كسها وزبي ينطر
وقعدت انضف لها بتاع نص ساعه واتوجعت وبقي احمر ددمم وبقي ينزل افرازات والتهب مكان الحلاوة وبقي كله احمر ددمم قلت لها طب فيها اي م تسبيه بالشعر يشوشو
قالت مينفعش لازم ابقي نضيفه قلت لها شكله جميل اوي بالشعر قالت اوف انت هجت ولا ايه

Читать полностью…

عالم القصص والثقافةالجنسية

انتي كويسه قالت اه مفيش بعمل حاجه كده هخلص واطلع لك قلت لها ماشي كانت دارت الحلاوة عشان مشوفهاش متعرفش اني مولع عليها بره
عدي 10 دقايق لاقيتها طالعه وداخله ع الحمام طبعا مش هشوف حاجه شوية وخرجت ع الاوضه لبست وجت الصالة وانا هموت عليها بجد
قالت اسفه يحبيبي سيبتك لوحدك كل ده قلت لها ولا يهمك انا بس قلقت لما سمعت صوتك فكرتك تعبتي ولا حاجه قالت لا يروحي انا كويسه وابتسمت لي قالت حتي امي مخلتنيش اعرف اخلص الي ورايا قلت لها خير عايوة حاجه قالت لا كانت بتطمن تشوف احمد جه ولا لا
وبتطمن عليا عشان كنت قلت لها هروح ل خالتك اماني شوية اللي هيا اختها قلت لها لي خير قالت لا مفيش كنت عاوزاها ف حاجه بس عشان مسيبكش لوحدك ف طنشت بقي
قلت لها مش ليكي دعوة بيا اعتبريني مش موجود روحي خلصي مشوارك وتعالي قالت خلاص مش مشكله الصبح هبقي اعدي عليها فهمت انها عايزاها تساعدها ف الحلاوة اوووووف حاجه اخر هيجان
قلت لها لو عاوزه تروحي دلوقتي تعالي اوصلك واستناكي تخلصي وانروح سوا قالت لا يحبيبي خلاص عمك اسامه هناك هبقي اعدي الصبح بعد ميروح شغله عشان عاوزاها ف موضوع كده
قلت لها موضوع اي خير قالت مفيش موضوع بيني وبين خالتك قلت لها خير يعني قالت اه يحبيبي وابتسمت كده قلت لها مفيش مشكلة براحتك لو في مشكلة ولا حاجه انا موجود قالت يخليك ليا يقلبي
قلت لها كلمتي عمو احمد قالت لا لسه قلت لها طب كلميه عشان ميقلقش انا قلت له هتخرجي م الحمام تكلميه قالت حاضر يحبيبي ودخلت الاوضه تكلمه وقفلت الباب وانا رحت وراها ودار الحوار ( ازيك يحبيبي )
اه مصطفي قالي
.. كنت ف التواليت .. حبكت ترن يعني ..لا كنت بعمل حاجه كده وضحكت ..لا قاعد ف الصالة مشغل التلفزيون والدش كان شغال ..غيور اوي وبعدين مصطفي ده ابني انا الي مربياه
.. لا خلصت من شوية وقاعدين قدام التلفزيون .. لا هروح لاماني الصبح امي كلمتني قالت جوز اختك هناك .. لا كنت قايله لها اتني هعدي عليها شوية بعد الشغل اه م هيا عارفه انك جي ..
ههه واي يعني هما مبيعملوش وايه .. بس يقليل الادب لما تيجي بقي .. لا بعينك ..وانت كمان وحشتني يحبيبي .. تسلملي .. ..بالسلامه حبيبي .. سلام
استنتحت م الحوار انه سألها اتأتخرتي وقالت له بعمل حلاوة قالها ازاي ومصطفي عندك قالت له كنت فاتحه الدوش وهو قاعد قدام التلفزيون وانه قالها اوعي يكون طلعتي صوت ورد فعلها انه غيور وانها مربياني
وانها هتروح لاماني اختها تكملها الي مكملتهوش ياتري هتكمل ايه وان خالتي عارفه بالموضوع انه جي وهيا بتجهز نفسها له
خلصت مكالمة انا رجعت مكاني وكلي هيجان وخرجت قعدنا قدام التلفزيون الساعه جت 10 ونص قالت هعمل عشا قلت لها ماشي عملت سندوتشات وشاي بلبن وجت اكلنا وقالت تعالي نكمل السهره ف الاوضه لحد م ننام
قلت لها ماشي دخلت قبلي وانا دخلت بعدها لاقيتها مشغله فيديو ع الموبايل وبتتفرج عليه كان فيديو كوميدي مسرح مصر وقعدنا نتفرج سوا ونضحك وشكلها وهيا بتضحك وصدرها بيتهز اييي ناااااااار اووووف
وبترفع ايدهاع راسها وهيا نايمه ع جمبها وبتهرش تحط دراعها كم البلوزة كان واسع وباطها باين اووووووف حماررر ناااار مكان الحلاوة اووووف كان في شعر صغير الصبح دلوقتي احمررر مكان الحلاوة
اخدت بالها اني مركز معاها قالت قوم هات الريكسونا من ع التسريحه
قمت جبتهالها راحت مدخلاها من تحت البلوزة وحطت تحت باطها ده وباطها التاني وانا وشي احمرر م الكسوف قالت اي يواد مش قلنا انت ابني قلت لها حاضر يشوشو قالت معلش اصل في نار تحت دراعي قلت لها حساسية ولا اي
ضحكت وقالت اه حاجه زي كده قلت لها انزل اجبلك دوا ولا حاجه قالت لا لا عما ييجي الصبح هتكون هديت قلت لها سلامتك يشوشو قالت اي يواد انا مش تعبانه انا زي القرد اه وقعدنا نضحك قالت انا بس كنت بزيل الشعر ف بيعمل مكانه احمرار
م انت اكيد بردو الشفره بتعمل كده معاك ولا مبتنضفش تحت دراعك انا تنحت وقلبي دق بسرعه ووشي قلب الوان قلت لها لا طبعا بنضف عندك حق
قالت شاطر النضافه حلوة بردو وضحكت وانا وشي لسه ملون قالت اي يواد انا منكسفتش منك وقلت لك اهو انت مكسوف من ايه قلت لها معلش يشوشو انتي عارفه اني بنكسف من خيالي
قالت اومال لو عرفت انا عايزة خالتك اماني ليه هتعمل ايه بقي قلت لها مش فاهم قالت مفيش بضحك معاك وقعدت تضحك قلت لها لا بجد في ايه قالت مفيش يواد يوغتي مكسوفه وقعدت تهزر معايا شوية
قلت لها شوشو قالت نعم يحبيبي قلت لها هو انتم بتشيلوا بالشفرة زينا بردو ضحكت وقالت احيانا اه لكن في طرق كتير للبنات عن الرجاله قلت لها مش فاهم
قالت في حاجة اسمها براون دي مكنه كهربائية وف حاجه اسمها شمع وفيها حاجه اسمها سويت وفي حاجه اسمها واكس وفي حاجة اسمها ليزر

Читать полностью…

عالم القصص والثقافةالجنسية

قعنا سهرنا قدام التفزيون وعملت فشار قعدت جمبي وكلنا ولاقيتها بتنام وهيا قاعده قلت لها ادخلي جوه نامي قالت لا مش نايمة خليني شوية قدام التلفزيون قلت لها براحتك شوية ولاقيتها فردت جسمها وبتنام انا تنحت فيها ولوشها ولشفايفها وهموت وانزل عليهم
مسكت نفسي بالعافية وسيبتها نايمه قلت لها شوشو قومي ريحي جوه يلا وانا هدخل انام قالت سيبني جمبك شوية قلت لها طب اتعدلي عشان ضهرك ميوجعكيش ونامت عل رجلي شوية جوزها رن جبت لها الموبايل وادتهولها قاكت كلمته وقالت له مصطفي هيقعد اليوومين دول لحد مييجي
قالها ينور يحبيبت وكلمته وقالي خد بالك من بنت خالتك قلت له ف عنيا متقلقش قالت يخليك ليا يحبيبي وراحت بيساني جوزها قالي ولا يمطفي خد بالك انا بغار عليها من الهوا بس عشان عارف انها الي مربياك ف معترضتش وكمان بتنباس قعدنا نضحك
وقلت له واحنا بنحسدك عليها وا.. يعمو قال .. يخليكم لينا ويفرحكم وكده طبعا البوسه دي عادي بتبوس علي وهيا بتسلم بس النهاردة وامبارح كان اي حاجه منها غير قبل كده بالنسبه ليا
قلت لها يشوشو متكلمي امي خليها تخليني اطلع مصيف مع صحابي قالت هما خايفين عليك عشان الشباب متهور وكده انا هبقي اقولها تطلعوا كلكم وتغيروا جو قلت لها ابويا مش راضي قال مسش فاضي قالت هكلمهم وهبقي اشوف عمك احمد لو كده ياخدك تغير معاه جو يومين هناك
قلت لها ياريت قالت عنيا ليك يحبيبي قلت لها هدخل انام بقي قالت خليك هنا متنامش لوحدك انا انكسفت ووشي احمر قالت ايه يواد انت مكسوف قلت لها يعني مش متعود قالت انت ابني يحبيبي قلت لها حاضر ووشي هدي شوية وقعدنا نتكلم لحد م راحت ف النوم
وانا معرفتش انام وفضلت متنح ف وشها وزبي وقف واتقلب يمين وشمال معرفتش انام بردو شوية ولاقيتها ادتني ضهرها وبقت طيزها ف وشي انا مقدرتش امسك نفسك وزبي نزل ف الهدوم ورحت مديها ضهري انا كمان ونايم لحد م رحت ف النوم
صحيت الصبح لاقيتها جمبي وشي ف وشها ونفسي ونفسها ف وش بعض لاقيت زبي بيقف تاني وبقي خابط ف ركبتها الي كانت متنيه ناحيتي بقيت احك زبي ف ركبها وانا عامل نفسي نايم لحد م قربت انزل وفضلت اتحرك واخد من نفسها وعاوز اوطي علي شفايفها وخايف اوي
لحد م نزلت تاني وححسيت اني حقير وازاي اعمل كده ولفيت نفسي النايحة التانية ومعرفتش انام تاني شوية وهيا صحيت قامت من جمبي ودخلت الحمام وجت ومفكراني نايم طلعت هدومها م الدولاب ولاقيتها هتغير هدومها فضلت متمادي اني نايم
وبدأت تقلع البلوزة ولاقيت تحتها سنتيانه كحلي شاده صدرها شده بنت متناكة وكل شوية تبص تشوفن نايم ولا لا وجت لحظة م هتلبس الجيبه لبست الجيبه ع البنطلون وبعدين سلتت البنطلون وهيا بتشيله لاقيتها بتقلب فيه وتشمه اتاري اللبن بتاعي علم عليه
ولاقيتها بتشم وبتبص ناحيتي وبتضحك ولبست بنطلون استرتش تحت الجيبه وطلعت وايبس ونضفت تحت صدرها وانا لاقيت نفسي بدا يسرع وهي حست اني بدأت اصحي قامت عادلة هدومها ولبست باضي بسرعه وقالت مصطفي انت صحيت مردتش عليها قالت يمصطفي
بدظات افتح عيني وبقولها صباح الخير يشوشو قالت صباح الخير يحبيبي كانت لبست باضي اسود علي السنتيانه بس كان صدرها ناطر اوي لكم ان تتخيوا المنظر قالت قوم يل ا نفطر قلت لها حاضر قمت وقفت لاقيتها بتبص ناحيتي ومتنحه اخدت بالي
ببص اشوفها بتبص علي ايه لاقيت البنطلون معلم اوي وباين انه غرقان لبن وحاجه احا راحت بصالي وضاحكه وانا دخلت الحمام جري وقلت يالهوي انا اتفضحت وكنت خايف اخرج لها شوية ولاقيتها ندهت قالت ا هتنام ف الحمام انجز عندي شغل
طلعت طبعا مغيرتش هدومي قالت اي اتأخرت كده ليه قلت لها كنت هغير واخد شاور قالت وده وقته اقعد افطر بعدين بقي اعمل زي م انت عاوز قعدننا فطرنا وانا مكسوف ابص لها لكن هيا بدأت تركز معايا وتقولي انت نمت امتا امبارح قلت لها بعدك علي طول
لاقيتك سحبتي رحت ساحب انا كمان قالت كويس خلصنا اكل وقامت مشيت وانا قمت اخد دش واغير وحطيت الهدوم ف الغسالة وقعدت قدام التلفزيون ساعه اتنين تلاته نمت صحيت علي صوتها وهيا بتفتح الشقه وداخله قالت ازيك يحبيبي عامل ايه قلت كويسه
قفلت الباب ودخلت قعدت ع الكنبه وبتقلع الطرحه وبترفع ايدها انا شفت عرقها تحت باطها ف الهدوم هيجني اول مره اشوفها كده وهيجت اوي ومبقتش عارف الم نفسي رحت مركز ناحية التلفزيون وريحة العرق سرحت ف المكان وانا ولعت اكتر
قالت منزلتش ولا ايه قلت لها لا منزلتش قعدت قدام التلفزيون ونمت شوية صحيت علي فتح الباب قالت شكلك سهرت بالليل قلت لا ... نمت علي طول ثالت ماشي هدخل اغير واجهز الغدا قلت لها ماشي قامت تغير وانا جه ف بالي منظرها هي بتغير الصبح
والهيجان زاد طلعت م الاوضه دخلت الحمام دخلت انا الاوضه واشم ف هدومها وريحة عرقها اووف تجنن والاسترتش الي كانت لبساه عرقان مكان كسها حاجه احا وكسم الهيجان لميت نفسي بسرعه وطلعت الصاله دقيقه وطلعت م الحمام ودخلت المطبخ تجهز الاكل نادت عليا قالت هبعتك تجيب لي شوية طلبات من تحت قلت لها عنيا

Читать полностью…

عالم القصص والثقافةالجنسية

بوت التواصل. @Dkctspu278BOT

/channel/thkafaj


قصص جنس مثيره نار:
#

انا اسمي مصطفي عندي 20 سنه القصة دي حصلت من فترة قريبة ومازالت مستمره
كأي شاب بيبدأ سنه يوصل ال 18 سنه بيبقي عاوز يخرج براحته ويروح مع ده وييجي مع ده بس كان ابويا دايما بيعمل معايا مشاكل
عشان بتأخر بره فكنا دايما علي خناق اغلب الوقت واحيانا كان بيطردني لما بتأخر بره وهكذا
جه يوم كنت عاوز اسافر مع اصحابي الصيف اللي فات نروح مصيف بس ابويا رفض وزعقنا مع بعض وكان في الوقت ده بنت خالتي عندنا اسمها شيماء ودايما بنقولها ي شوشو
سنها مش صغير عندها 38 سنه ومتجوزه من من حوالي 11 او 12 سنه بس معندهاش ولاد وده لسبب صحي فيها
المهم عشان مطولش في المقدمة كانت عندنا وسمعت ابويا بيزعق لي وجت تشوف فيه ايه وتحوش عني وكده ف ابويا قالها ده صايع ومعنتش عايزه
وعاوز يتربي وفضل يقول ويزيد ف هيا ردت عليه قالت له طب خلاص سيبه دلوقتي وانا هكلمه وهاخده عندي لحد م تهدي شوية
قالها خديه معنتش عايزه قالت له مصطفي ده ابني حبيبي وانا هاخده عندي ملكش دعوه بيه وسابنا ومشي وهيا قعدت تتكلم معايا وتنصحني وتقولي انهم خايفين عليك وكلام من ده وانا الي ف دماغي ف دماغي
المهم قعدت عندنا شوية وجت عشان تمشي فلقيتها بتقولي قوم غير هدومك عشان هتروح معايا قلت لها لا قالت لا مش هينفع تقعد مع ابوك في الوقت ده تعالي النهارده لحد م يهدي شوية وابقي روح الصبح
هيا اللي مربياني انا واخواتي وبينها وبين امي حوالي 5 سنين م اكتر فكان عادي اني اروح عندها واجي واقعد عندها فروحت معاها وجوزها بيشتغل في محافظة تانيه وبييجي 3 ايام وبيشتغل 4 ايام محاسب في البترول
اخدنا بعضنا ومشينا وبعد م روحنا قالت البيت بيتك عاوز تغير اوضتك هناك اهي روح غير يلا وتعالي
وكلمت جوزها قالت له مصطفي متخانق مع ابوه وانا اخدته عندي لحد ما ابوه يهدي وكده قالها مفيش مشكله وسلميلي عليه
دخلت غيرت في الاوضه وطلعت الصاله ملقتهاش كانت هي دخلت الحمام فتحت التلفزيون وقعدت شوية وطلعت م الحمام قالت لي هدخل اغير هدومي واطلع اعمل عشا ناكل سوا
قلت لها ماشي يشوشو دخلت تغير وانا حسيت نفسي مزنوق دخلت الحمام عملت حمام وخلصت غسلت ايدي بدور ع الفوطة متعلقه لاقيت هدوم متعلقه ورا الباب قلبت في الهدوم ملقتش الفوطه بس
الهدوم كان فيها ريحة زي ريحة العرق هيجتني الصراحه لاقيت نفسي بشيل الهدوم من ع الشماعه وبشم فيها كانت عباره عن بادي نص كم وفانيلة كت كنت فاكرها رجالي بس لاقيتها واسعه وعند الصدر معلمة
وفيها بروز فتوقعت دي مكان الصدر وانها حريمي مش رجالي م علينا ده كان اول مره يحصل مني كده تجاه شيماء لان دايما بنشوفها بلبس البيت عادي وبنقعد عادي وعمري م فكرت ف حاجه ناحيتها بس الشيطان كان شاطر وقتها
ودخلني في مود هيجان مبقتش عارف اخرج منه وزبي بدأ يقف وانا بشم في الهدوم وعلق الهدوم وبصيت ع سبت الغسيل لاقيت جواه هدوم ف شيلت الغطا لاقيت هدوم ل شوشو ولجوزها هدوم خارجي وداخلي وكله قلبت في الهدوم وطلعت هدومها الداخليه وقعدت اشمشم فيها
والهيجان طلع علي نافوخي ولاقيت نفسي بمسك كلوتها وبحطه علي زبي وبدعك فيه وانا مش حاسس بنفسي لحد م جبت لبني جواه وفقت بعدها واستغربت الي حصل مني ازاي افكر كده واعمل كد في شيماء
وخفت لتعرف ف فتحت الغساله وحطيت فيها الكلوت في وسط الهدوم الي جواها وغسلت وطلعت كانت هيا طلعت المطبخ تعمل عشا
لاقيتها بتقولي تعالي ساعدني وخد الحاجة دي لحد م اخلص الي ف ايدي قلت لها حاضر ورحت المطبخ كانت غيرت ولبست بنطلون ترنج وبلوزه نص كم وده كان طبيعي اشوفها بيه عادي
لكن المره دي لاقيت نفسي ببص لجسمها بطريقة غريبة وبفكر في حجات متنفعش تحصل وبصيت علي ضضهرها كانت السنتيانه ظاهره وطيزها عريضة سيكان
هيا جسمها مش كبير طولها تقريبا 165سم ووزنها 74 عندها سوة بتظهر في اللبس وصدرها مش كبير عشان طبعا مخلفتش فصدرها طبيعي مش كبير بس طيزها الي عريضة شوية
المم قعدت ابص وافكر فيا وفي جوزها وازاي عمري مبصيت ليها بهيجان وهيا بطل كده وقطعت تفكيري بكلاها بتقولي اعملك شاي بلبن ولا لبن بس قلت لها اي حاجه
واخدت الحاجة وطلعت الصالة وخلصت وجت بالحاجة قعدنا اتعشينا ونتكلم وقعدت تنصحني
شوية نصايح اني اسمع كلام ابويا وامي ومتزعلهمش والكلام ده وانا شوية بركز ف كلامها وشوية بركز في صدرها وفتحة التيشرت الي مبينه اول النفق الي هموت واشوفه
قلت لها هما لسه شايفيني عيل صغير انا كبرت وبقيت راجل يعني ميتخافش عليا قالت مهما تكبر وتكون راجل انت بالنسبالنا ابننا وبنخاف عليك وامك وابوك عندهم حق يخافوا وعليك
وانا بردو هكلمهم اقولهم يخفوا عنك شوية قلت لها ماشي قالت واوعاك تتخن صوتك عليا وتعمل نفسك راجل يواد يصاصا ده انا شوشو مش امك وقعدنا نضحك

Читать полностью…

عالم القصص والثقافةالجنسية

بوت التواصل. @Dkctspu278BOT

/channel/thkafaj

قصص جنس مثيره نار:
أنا احمد 26 سنة
وصحبي اسمه محمود ومراته اسمها خلود
انا وصحبي كويسين اوي مع بعض من قبل ما يتجوز
وجه يوم الفرح بتاعوا كلنا وقفنا معاه وطبعاً الفرح كان حلو
وهو من نفس سني بس اتجوز خلود عندها 18 سنة
خلود مؤدبة جداً عمرنا ما شوفناها بتعمل حاجة غلط
بعد ما احمد اتجوز بحوالي سنة بدأت واحدة تعاكس ف التليفون
وتقولي انا نفسي اتجوزك ولو يوم انا سمعت انك جامد اوي وصايع
وانا بحب الصايعين واللي فاهمين البنات عايزة ايه
وسمعت انك علي علاقة ببنات كتير وكان نفسي جوزي يكون صايع
المهم واحدة واحدة معاها عرفت انها خلود مرات صحبي اللي نقبها بعد الجواز علي طول
ولما صارحتني سالتها ليه بتعمل كده قالتلي مش مبسوطة ف الجواز
وانا محمود مش بيعرف يوصلها لشهوتها اللي هي نفسها تحس بيها
وانه ممكن ينيكها كل يوم 4 مرات بس اكتر مرة يقعد فيها 5 دقايق
وقالتلي ان مرة حكالها عني اني بتاع بنات وبتجيلي بنات البيت
واني بعرف بنات كتير وكدة وده سبب خلاها تعجب بيا ويكون نفسها فيا
المهم انا لقيت نفسي بتكلم معاها عادي مفيش مشكلة خالص
ولقيت نفسي متجاوب معاها وبقولها شكل صغر سنك ده هيعملك مشاكل
لأن السن اللي انتي فيه ده عايز واحد يعرف يسيطر علي كسك وضحكت ههههه
لقيتها ردت عليا بكل برود وأكني جوزها طيب ليه متكونش انت الواحد ده
انا اعرف ان البنات بتحبه دايماً بيكون زبو كبير ويجنن وكمان انت وسيم
قولتلها اشمعني انا يعني اللي كلمتيه قالتلي معرفش بس انا بشوفك نايم معايا وهو جوزي بينكني
المهم عدت الأيام وكله كان كلام لحد ما أتبادلنا صور علي الواتس اب
وبدأت هي تصورلي بزازها بشكل مثير جداً ومغري وبجد بزازها تجنن
وهي لونها خمري طويلة ومش تخينة جسمها مظبوط
لقيت نفسي بطلب تصورلي كسها فيديو وفعلاً خلال ربع ساعة
لقيت نفسي بفتح الفيديو لقيت جسم ابن لبوة اوي
يهيج اي دكر في العالم حتي لو عنده برود جنسي
قالتلي ايه رأيك قولتلها جسمك حلو ده بتاعي وقف وضحكت ههههه
ردت قالتلي بجد جسمي انا وقفتلك زبرك امال لو مصتهولك بقي وضحكت هههه
قولتلها بتعرفي تمصي يعني قالتلي هتعلم في زبرك لاني عمري ما مصيت لمحمود
قولتلها طيب لما نشوف هتتعلمي ولا لا
ردت علي طول تحب اجيلك الصبح بس يكون بدري
الشيطان معرفش اتحكم فيا ازاي وقولتلها اه تعالي
عدة الليل ومشوفتش حتي طعم النوم وبدأت زبي كل ما أمسكه يتنفض من المنظر
وكل اللي بيدور في بالي هنيكها ازاي واعوضها عن حرمان جوزها
وكمان كنت بفكر احساسي هيكون ايه وانا بنيك مرات صحبي وكسها قدامي
عدة الوقت طويل اوي لحد ما طلع النهار ولقيتها بترن عليا انا جايالك
طلعت البلاكونة لقيتها فعلاً جايا لابسة العباية والنقاب عاملة زي الطفلة
تحس ان طفلة لابسة نقاب وعباية وفعلاً كل حاجه فيها زي الاطفال
انا كنت مقلق اوي لما تطلع هقابلها ازاي
اول ما طلعت لقيت نفسي بسلم عليها وخدتها في حضني
وبدأت أبوس ف شفايفها وهي عنيها في عنيا ومش بتتحرك
قالتلي انا عمري ما أتخيلت انك تكون بالجرأة دي
اه نسيت اقولكم انا كنت قايلها علي قميص احمر كانت متصورالي بيه
المهم قولتلها فين القميص اللي اتفقنا عليه
لقيتها بعدت عن يجي 30 سم وقلعت النقاب خالص ورفعت العباية
وهنا فعلاً بدأ زبي يتنفض بجد من مكانه ويبقي حجر وصاروخ
رمت الهدوم علي الارض وبدأت أحضنها تاني وأقولها ازاي مش عارف يكيفك
ده انتي صاروخ وجسمك يجنن اوي انا هوسعلك كسك من كتر النيك وضحكت
قالتلي علي فكرة انا بسخن بسرعة اوي ودلوقت جسمي مولع
حضنتها وروحت نحية السرير نيمتها بشويش علي ضهرها
بدأت اقلعها الأندر واول ما ظهر كسها بدأت اللحسو من عند زنبورها
وبدأت من الوقت ده بجد أحس إني مش في العالم
روحت عالم تاني خالصصصص من وقت ما شميت ريحة كسها الجميل
بدأت اللحس بكل شهوووة وأنزل من لعاب لساني علي زنبورها وامصه جامد
وبدأت أسمع صوت اهاتها وتقولي براحةة اااه برااحة اح مصو براحة اااااه
لقيت نفسي قلعتها الأندر خالص وبدأت اللمس كسها بشويش من تحت بصوابعي لقيت نفسي قلعتها الأندر خالص وبدأت اللمس كسها بشويش من تحت بصوابعي
وكل ده مش سايب زنبورها خالص مص بشفايفي ولحس بلساني جامد
ونزلت بلساني لأخر كسها عند الخرم لمست الخرم
وطلعت بلساني لفووق وانا دايس بلساني علي كسها
قالت اححح اههههه اححححححححححححو هموت منك كدة
واول ما لمست زنبورها تاني مسكتني من شعري
وأكنها بتقولي متتحركش من علي زنبوري
قولتلها الحسهولك قالتلي امسكو بسنانك براحة اح ااخ اححوو امسكو
مسكت فعلاً زنبورها بلساني وبدأت افتح كسها بصوابعي
كسها بقي واضح اوي من جوه قدامي وزنبورها واقف اوي
مسكتو بسناني وبقيت ادوس عليه بشهوتي يعني اكن بعض طفل بهزار

Читать полностью…

عالم القصص والثقافةالجنسية

بوت التواصل. @Dkctspu278BOT

/channel/thkafaj
بيلحس ليه كسي بكون طايرة من

علي الأرض وبجيب شالالات من كسي أمي قالت لمي نفسك يا شرموطة انا أمك قلت ليها أمي ايه ما انا عارفه إن عينك عليه اتخضيت كده متفاجأة قلت ليها انا بشوف نظراتك ليه ولبسك علي طول عريان قدامه رحت نازله علي كسها هجمت عليه وقولت لامي سيبي نفسك يا شرموطة علشان اريحك هي طبعا في حالة ذهول وحاولة تبعدني وتقولي بتعملي ايه مينفعش مينفعش اقولها ليه انا تعبانه وانتي اكتر مني وام وبنتها وهنريح كانت مترددة لكن أول ما لساني لمس كسها ساحت خالص وبدأت تسيب نفسها الكيف بيذل برضو أمي كانت جامدة فشخ جسمها متكامل و ميلف وبتهتم بجسمها وانا كنت عاوزه اريح نارها طلعت عند بزازها الكبار وقعدت امص وارضع فيهم واقولها بنتك عايزه ترضع من بزك يا شرموطة وايدي علي كسها بدعكه ليها وهي مبسوطة بالموضوع وبعدين اطلع علي شفايفها اقعد ابوس فيها واقطعها بوس وهي مغمضه عنها واكيد بتتخيل إنها بتبوس راجل وبعدين قلبتني ونزلت قعدت تبوس في فخادي وبعدين قلعتني بانتي الأحمر بتاعي وقالت ليا احمد جاب لبنه علي كسك يا لبوة وكان بيلحسه اقولها اه لبنه مغرق شفرات كسي مصي بسرعة مصي واحشر دماغها في كسي وهي بتتخيل بقي انها بتلحس لبن أحمد ومندجمه وتسرع لسانها أمي طلعت خبرة وبتمص كويس فششخ وجبت لبني وقلت ليها دورك وقلت ليها خدي وضعيه الكلب وبعدين جيت من تحتها لساني فضل يلحس في كسها وصبواعي في طيزها وخرم طيزها كبير الشرموطة وبدأت ادخل صوباعي من هنا والحس في كسها من هنا لحد ما جابت اخرها وجابت لبنها علي وشي وبعدين عملنا انا وهي وضع المقص وبدأت نحك كسسنا في بعض وبنصوت في نفس الوقت كسسنا مولعه نار وفضلنا شوية كده وبعدين عملنا وضع عكسنا بعض كسي عند بوقها وكسها عند بوقي وجبنا لبنا في لحظة واحده وبعدين نمنا أم وبنتها في حضن بعض  .
اللي نفسه ف حاجه يقولها علي صراحه ومتنسوش تقولو رأيكم لو عجبتكم القصة 🥵

Читать полностью…

عالم القصص والثقافةالجنسية

ويرضع رضع وانا مش

قادرة وصلت لليوم الي كنت بتمناه من زمان وبدء يلعب في كسي بايده شوية واحنا واقفين بنبوس بعض وانا ايدي علي زبه جوه الشورت فتعبت من الوقفه ومياة بتنزل مني كتير فقلت ليه تعالي نقعد وانا مش مصدقه ومبسوطه وهيجانه بدأت اطلع زبه وكان كبير بتاع ١٨ سنتي شوفته اتخضيت وفرحت إنه كبير وبدأت ادعك فيه دعك بأيدي في الأول وبنبوس في بعض وهو بيقفش في بزازي وايد عند كسي....

الجزء الثاني
بدأت اطلع زبه وكان كبير بتاع ١٨ سنتي شوفته اتخضيت وفرحت إنه كبير وبدأت ادعك فيه دعك بأيدي في الأول وبنبوس في بعض وهو بيقفش في بزازي وايد عند كسي وبعدين نايمته علي السرير وقلعته هدومه انا كمان قلعت هدومي كلها وبقينا ملط خالص وقعدت ابوس فيه وفي جسمه حته حته واروح عند زبه المسه بلساني وارجع تاني ابوس في فخادة بشوقه الأول لحد ما وصلت عند زبه بداية الحس بشكل طولي بلحس من تحت لفوق والف بلساني علي رأس زبه وبعدين بدأت احط زبه في بوقي واسرع المص اكتر واكتر وهو علي اخره مش قادر سألته أول مره تجرب المص رد قالي أول مره أكون كده اصلا وقلت ليه سيب نفسك ليه وانا همتعك وبدأت الحس ليه بحب وشوق أكن زبه ده مصاصه بالنسبة ليا واعض فيه علي خفيف وهو يمسك رأسي ويحشر زبه في بوقي لحد ما يوصل لزوري تقريباً ويطلعه تاني والمياة تنزل من بوقي رياله كتير علي زبه تغرقه وبعدين راح قام مره واحده ومنيمني علي بطني واخدت وضع الكلب وطيزي مرفوع لفوق انا قلت هينكني علي طول وخلاص لقيته راح نازل بوشه علي كسي وقعد لحس ومص فيه ويلحس في خرم طيزي انا كنت نضيفة الحقيقة وانا مش قادرة علي اخري واقوله يخربيتك مكنتش متوقعه منك كده وده حقيقي كان دايما مؤدب رد قالي لازم امتعك زي ما انتي بتمتعيني واقوله ياما كنت بتخيل المخدة ديه انت واركب فوقها اكنك بتنكني وكتير غرقت السرير ده بلبني وضربت عليك سبعة ونص وهو كل ده شغال لحس ومص وانا مش قادرة وجبت لبني للمرة ٤ تقريباً وجسمي اتشنج وفضل يرعش وينزل اكتر واكتر واقوله كفاية مش قادرة وراح مره مغرق خرم طيزي بلبني وزبه كمان وراح وبدء يدخل زبه خرم طيزي كان ضيق شوية وبدء يوسع خرم طيزي بصوابعه شوية شوية وانا كنت بساعده ومش قادرة اقوله بسرعة اااااه عايزه زبك في طيزي عايزه لبنك في بطني دخل زبك مش مهم حتي لو اتعورت هو سخن وبدء يدخل رأس زبه شوية شوية وانا بأيدي مسكت فردتين طيزي علشان افتحها اكتر ودخل زبه شوية وبدء يحرك زبه وكان وجع كبير لكن كنت مستحمله وبعدين بدء يوجع وهو حس كده لكن طلع زبه وانا حبيته اكتر لما حس بوجعي وبعدين بدء يفتح طيزي اكتر واكتر بصوابعه وقالي سيبي طيزك ترتاح شوية حرام طيزي كان نار و حمرا شبه طيز القرد من اللعب فيها لأول مرة وبعدين سحبته من زبه وحشرته بين بزازي الكبيرة وتفيت فيه وقلت ليه نيك بزازي الكبيرة وبدأت يحرك وانا اعصر في زبه عصر ببزازي ويقولي من زمان نفسي انيكك وياما ضربت عليكي عشرة ومش مصدق إن انا بجبهم علي بزازك وطيزك المدورة الحلوة ديه نفسي اكلها هو سخني وقلت ليه جبهم في طيزي قالي انتي تعبانه قلت ليه ملكش دعوة لو طيزي هتجيب ددمم برحتك انا بحبه وهو بسطني بكلامه علي جسمي وكنت عايزه لبنه جوايا وكان رافض لكن انا قلت ليه وهو راح راشق زبه كله في طيزي حسيت بيه في بطني وقلت ليه بسرعة بسرعة وهو هاج اكتر لحد ما جاب لبنه الدافئ في طيزي وبدعين رجعت علي زبه امص فيه شوية وبعدين نمنا جنب بعض متفرهضين علي الآخر وعرقانين هو قالي انا صعب اروح كده انا هدخل استحمي عندكوا قلت ليه ماشي براحتك وبعدين هو قام فعلا علشان يستحمي وانا هجت تاني بعد ما جبت لبني ٤ مرات ولسه هيجانه عليه لو حد تاني لا انما هيجانه عليه بالذات من جماله وجسمه وزبه كان متكامل ودخلت عليه الحمام هو اتخض وقالي في ايه قلت ليه هستحمي انت كمان وبعدين بدأنا نبوس بعض تحت الدش وزبه في ايدي وكسي بين ايده وقعدت امص في زبه تاني تحت المياة وكان الجو سكسي خالص لحد ما جاب لبنه علي وشي وخلصنا وطلعنا ووصلنا الاوضه بدأت انشف جسمه وشعره اكنه ابني بالظبط مش حد بينكني وألبسه هدومه وكل ده وانا ملط وكان ماشي اخدته من عند اوضتي لحد باب الشقة ببوس فيه وديه كانت اول مره اتناك فيها منه .. عدت الايام وقربنا من بعض أكتر و أكتر وبدء هو يجي عندي كتير وانا اروح عنده فأمي لاحظت الموضوع وسألتني في ايه بينك وبين أحمد قلت ليها عادي معجبين ببعض هي اتفاجئت شوية وقالت من امتي ما انتي قدامه علي طول قلت ليها نزلنا مع بعض الجيم واتعرفنا اكتر واكتر واعجبنا ببعض فقالت ماشي وكانت مبسوطه بالموضوع عادي لكن كانت صعبانة عليه كل يوم تقريباً بسمعها وهي بتلعب في كسها وبشوفها ومفيش حد يطفي نار الجسم الجامد ده والكس المولع ده لكن مكننش عارفه الحل علشان اريحها وعلي الناحيه التانية فضلت انا وأحمد ننيك في بعض مره في الاسانسير و مره عنده في الاوضه ومره في الجيم وكنت دايما بقوله افتحني لكن هو بيرفض لأنه مش متأكد من مشاعره تجاهي وانا بدأت

Читать полностью…

عالم القصص والثقافةالجنسية

قصص جنس مثيره نار:
قصة جديدة 🥵👙💋😉
انا اسمي ايه عندي ٢٣ سنة مخطوبة لشخص اسمه أحمد ٢٥ سنة وبداية الموضوع هو خطوبتي ليه وازاي ناكني انا و أمي أحلام وانا مفروض اعرص ليه وواسطة بينهم...
انا اية طولي ١٥٨ سنتي جسمي حلو وصدري كبير وطيزي مدورة و حلوة وبيضه وشقرا خلاصة شبه شيري عادل الممثلة كده بالظبظ أمي احلام ٣٩سنة شغاله سمسارة عقارات متوسطة الجمال لكن جامدة جدا من ناحيه الجسم صدرها كبير أوي أوي وطيزها نفس الكلام وبيضه وشقرا برضو جسمها مش تخين ولا رفيع متوسطه لكن كيرفي ميلف حلوة ابويا متوفي من ٦ سنين دخلنا المادي كويس جدا
الموضوع بدء مع أحمد جارنا هو جميل جدا طول ١٨٧ سنتي وجسم رياضي وسكس باكس شعر أسود ولونه بشرته بوني وعينه عسلي جميل جدا كل بنات العمارة عنيها كانت عليه الصراحة وكانت المعرفة بينا بسيطة وسطحية لكن كانت أمه صاحبه أمي جدا لأنهم من زمان في العمارة مع بعض كنت دايما عيني علي أحمد وكنت معجبه بيه وهو كان بيعملني كويس الحقيقة كل ما يشوفني أو اروح عندهم البيت لما أمي تكون هناك هو أغلب الوقت بره البيت مع اصحابة او في الشغل كنت دايما بخش اوضته اقعد اشم في البرفان بتاعه أو اشم في هدومه وكان معلق صور ليه وهو في الجيم وجسمه باين وعضلات باطنه بارزه وكانن ابتسامته حلوة جدا وكان طيب وجدع وخدوم وكل ما أكون عنده في الاوضه كان لازم البانتي بتاعي يتبل وكسي يجيب إفرازات لازم من غير ما ابدء المسه أو افرك زنبوري حتي من الصور ودايما كنت بقوم من النوم ومغرقه السرير من كتر ما بحلم بيه وكنت بستنه علي طول وهو راجع من الجيم او لعب الكورة بيبقي عرقان ولابس شورت مبين تفاصيل جسمه وتقسيمه زبه بس وفضلت علي الحل ده سنتين وكنت دايما بحسد أمي انها بتقدر تقرب منه وتبوسه من خده وتحضنه بحجه انها قد امه ومحدش هياخد باله لكن انا كنت بشوف في عنيها نظرة شهوة لما بتشوفه ومع موت ابويا هي هيجانه علي الآخر ومتقدرش تتناك من حد معاها في الشغل علشان ده هيعمل ليها مشاكل فكنت دايما بسمع صوتها وهي بتتاواء من كتر اللعب في كسها وكنت بشوف ملايه السرير في الغسيل غرقانه من لبنها والمياة بتاعتها وبعمل نفسي هبله هي جسمها جامد فصعب الركنه ديه ليه .. أم احمد و ابوة منفصلين وهما قاعدين لوحدهم لكن ابوة بيروح ويجي عندهم عادي وهي وامي كانوا صحاب جدا وعارفين عن بعض كل حاجه وصارحين مع بعض وفي مره كنت واقفه في اوضه أحمد بتفرج عليها سمعت أمه بتقول نفسي اجوز أحمد الولا مبقاش قادر وبتضحك كده أمي سألتها ليه ماله؟ أمه قالت بسمعة بيشغل سكس وساعات وهو مش هنا بينسي اللاب توب بتاعه مفتوح علي السكس وانا بغسل البوكسرات بتاعته بتبقي مليانه لبن ومادة بتلزق أمي سألتها طب وانتي مبتهجيش علي أفلام السكس بتريحي نفسك ازاي انا مش قادرة وهموت من كتر لعب في كسي أمي كانت مستنيه تلاقي حل منها لكن أم أحمد قالت مفاجأة كبيرة بالنسبة لأمي وبالنسبالي انا كل ده كنت واقفه بتسنط عليهم قالت ليها انا وأبو أحمد منفصلين اه لكن من وقت للتاني بتتناك منه أمي اتفاجئت سألتها ازاي ؟! قالت ليها عادي ساعات هو بييجي هنا او انا بروح عنده البيت واحنا موافقين علي الموضوع أمي قالت يا بختك منه مستمتعة ومنه مش حد غريب انا طبعاً اتفاجئت من الموضوع لكن قلت طبيعي يعني طاليقها مش أزمة لكن ركزت اكتر في موضوع هيجان أحمد وأمي كمان ركزت فيه سابت كل حاجه وقالت ليها وناويه تعملي ايه مع أحمد ردت أمه قالت ولا حاجه خليه زي ما هو ووقت ما يقولي عايز اتجوز هجوزه...
روحنا انا وأمي احنا ساكتين من غير ما حد يتكلم مع التانية ودخلنا نمنا وضربنا اجمل سبعة ونص ولبن نزل انا وهي لكن كل واحده منفصله طبعا لكن سامعين صوت بعض وعاملين هبل من الكلام الي سمعناه كسنا انا وهي عطشان لكن هي متعرفش إن انا كمان عيني علي أحمد وعدي شهر وأمي بدأت تجيب أحمد البيت اكتر بكذا حجه بقي تعالي شيل معايا حاجه اصل تعالي معرفش ايه الي بايظ وعايز يتصلح وأمي كان لابسها قدامه مكشوف هي اوبن مايند عادي لكن كانت متحررة اكتر زيادة عن اللزوم في اللبس مره شورت فوق الركبة وفانلة كات ومره قميص نوم وفوقه روب خفيف وهكذا وانا طبعا كنت واخده بالي فسألتها انتي لابسه كده قدامه ازاي قالت عادي ده زي ابني انا غمزت ليها زي ابنك برضو
هي اتوترت ومشيت وانا بدأت أعمل زيها واستهبل اكتر زيها ولبسي بقي ضيق ومحزق اكتر وبقيت ألبس علي طول في البيت سوفت برا وضيقه علشان صدري الكبير يفرقع منها وشوية ألبس كاش مايوة بكذا شكل ولون وكل وفي مره طلعت في الصالة وهو كان موجود وعارفه إنه طلعت لابسه برا بوش اب سوده قافله علي بزازي جامد هيفرقعوا وبنطلون ليجن هيرفقع من علي طيزي ومحدد شفرات كسي من عليه عملت نفسي مخضوضه ومعرفش إنك هنا وطلعت اجري علي الاوضه هو طبعا بعدها اعتذر وقعد فترة مبشوفهوش لكن بعد اسبوع شوفته وسلمت عليه وهو اعتذر تاني قلت ليه ياعم عادي مفيهاش حاجه وانا مش قلقانه منك انا ممكن اقلع قدامك عادي هو اتخض وقال

Читать полностью…

عالم القصص والثقافةالجنسية

@alprksif0oo125bot

العمة ماريا للتنسيق للاازواج المتحررين الجادين وبئثبات
من اليمن أو أي دولة أخرى

أو الذين يريدون تعلم التحرر.وتجربة المتعة

Читать полностью…

عالم القصص والثقافةالجنسية

انا شاب  من تعز عمري 38سنه متزوج ولدي طفلين
قصتي بدائت قبل خمس  سنوات قصتي  مع مره صديقي مع
  صديقي اسمه محبو ب  وكان هذا صديقي مخنوث وكان متزوج ومعه طفله  
وكان  مخنوث وينتاك
انا طبعا مااحب انيك   ورعان او رجال
بس كان صديقي هذا محبوب
شخص غني ويشتغل استاذ
وكانت زوجته اسمها فوزيه ووارثه عن ابوها عقارت وايجارات
المهم زوجها كان يجب يشرب الخمر واحيان يصلحه في بيته
وكنت انا احب اسكر معه  وهذا سبب ارتباطي فيه كنت اجلس معه واسكر انا وهو
وكان يحاول معي بقوه اني انيكه وانا ارفض برغم انه احيان كنت اروح اسكر انا وهو في منزله وانام عنده لاكن عمري مالمسته برغم اغرائاته ومحاولته لي ضليت انا وهو اروح واجلس عنده من اجل الشراب الي كان يوفره لي وكنت اسكر انا وهو بسيارتي  او اغلب اوقات اروح اسكر عنده بالبيت واحيان لمن نسكر كثير كنت انام عنده في بيته وكنت لمن انام عنده كان ينام عندي بالمجلس حقه وزوجته بالغرفه الثاني وكانت زوجته تطبخ لنا الاكل وكان طبخها رئع وكانت زوجته  تسمع كل كلامنا انا وهو واحنا عنده بالبيت وكانت زوجته عارفه انه مخنوث ومنعته انه يجيب اي شخص للبيته  وكانت ماتعاتبه اذا اجيت انا وتقله عني ذا الوحيد من اصحابك الي هو محترم برغم انه يسكر معاك بس محترم
وهي تقول عني محترم لانه كانت تسمع كلامي انا وهو لمن كان يطلب مني اني انيكه وانا ارفض كانت زوجته معقده من تصرفاته وسلوكه وكانت كمان محرومه جنسيا منه وكانت هي مسيطره عليه وكانت كلمتها الاولى حاولت معه انه تمنعه ويبطل يتخنث لاكن ماقدرت لانه من صغره وهو يتخنث
المهم ضليت اجلس عنده اغلب احيان وانام عنده لمن نزيد بالشرب 
كنت اجلس انا وهو بالمجلس عنده وكنت المح احيان مرته تمشي بالصاله وهي مش عارفه اشوفها كنت انتضر لمن محبوب يسكر ويزيد وينام وكنت اقوم اطفي ضوء المجلس واخرج راسي  من باب المجلس واشوف مرته لو خرجت الحمام او المطبخ كنت اشوفها وهي مش عارفه اني اشوفها كنت احب اشوفها وكانت حلوة وجميله بقوه وكان جسمها مليان وروعه
ولا يوم من الايام سكرنا انا وهو وهو زيد وبدي يصيح وانا اسكته ومارضي يسكت وزوجته لبست البالطوا واجائت للمجلس وتصيح عليه يسكت وتقلي قوم غسله راسه من اجل يصحي اخذته ودخلته الحمام وبديت اغسله راسه وخرجت من الحمام وزوجته منتضرنا بباب الحمام وبيدها المنشفه جابتلي المنشفه وتقلي نشف له راسه نشفتله راسه ودخلته المجلس ينام وشويه واسمع مرته تصيحلي من باب المجلس وتقلي بسويلك عشاء قلتله سويلي سوت لي عشاء واجت للمجلس وهي لابسه روبه طويل وملثمه اتعشيت وشويه صيحتلي وتقلي تشتي تسعف بنته بنتها مريض قلتوله بروح اسعفها انا بسيارتي قالت بتجي معي نسعفه خرجت انا وهي وبنته وطرحنا محبوب نايم خرجنا انا وهي وبنته ورحنا المستشفي وسوينا لبنته الازم وجلست فوزيه تتشكرني بموقفي وتمدحني وتقلي اني امنع زوجي محبوب يجيب اي شخص يجي للبيت الا انا كملنا الاسعاف حق بنتها وروحتها بالفجر وقلتولها خلاص انتي اطلعي بيتك وانا بروح روحت وبعد يومين رحت عند محبوب  من اجل اسكر انا وهو سكرت انا وهو واتعمدت اخليه يشرب كثير من اجل ينام سكر سكر ونام وانا قمت وطفيت المجلس واخرج راسي واجلس انتضر زوجته لو بشوفها شفتوها دخلت الحمام ورجعه المطبخ ولمن دخله المطبخ دقيت باب المجلس وقلتولها لو في اي شي ااكله ردت عليا وقالت في مكرونه بصلحها صلحت المكرونه  وصيحت لي اجي اغير لها دبه الغاز لانه كملت خرجت المطبخ وهي بالمطبخ ملثمه وغيرتلها دبه الغاز كملت تسوي عشاء وقالت لي ايش رائيك اتعشي اني وانت قلتولها اخاف محبوب يقوم وانا وانتي نتعشي يزعل مني قالت ماعليك من ذا المخنوث مابيقوم ابتسمت وقربت العشاء للصاله وصيحتلي جلست وهي جلسه وتبعد اللثمه باستحياء وجلست امامي نتعشي شفت وجهها وجمالها بقرب انبهرت قويت قلبي وقلتوله ماشاء الله سبحان الي خلق وبديت انا وهي نجيب ونعطي بالكلام وكملت اتعشي ودخلتو المجلس وزدت سكرت سكرت لمن بديت اغفي وانام وانا شبه نوم وجسمي مرهق احس واحد جنبي يخرج زبي ويلاعبه ويمصه صحيت شويه وضنيته محبوب قام وانا فزيت واشوف محبوب نايم وعرفت انها فوزيه زوجته ورجعت سويت نفسي نايم ومسطول واحسها تلاعب زبي بيدها وتحطه بفمه وتمصه جالسه تمصه وتحسبني مسطول خليت نفسي طبيعي وسويت نفسي شبه نوم وهي تمص زبي وتلاعبه مصت لمن فضيت انا وكاني سكران ومش عارف شي ولمن فضيت رجعت زبي تحت الشرت وخرجت طار النوم مني واشتهيتها وافكر ايش اسوي اشتي انيكها فكرت اخرج من المجلس وادخل لاعندها وانيكها وخفت ادخل عندها رجعت رهطت ونمت وخرجت الصباح ورجعت اليوم الثاني مغرب اسكر انا ومحبوب سكرنا وخليته يشرب كثير من اجل ينام ونام وقمت ادق باب المجلس وردت زوجته واقلها في عشاء قالت اي قدمت تونه للصاله وقالت بتعشي اني وانت ابتسمت وقمت

بوت التواصل. @Dkctspu278BOT

/channel/thkafaj

Читать полностью…

عالم القصص والثقافةالجنسية

بيثيرها المشهد ويهيجها وتشتهي تنتاك من جديد فضحكت سمووووووحة وقالت اففففففففففففففف افففففففففففففففف يا امووووووره مش عادك كلمتيني ان عموووووووري ناكك وفشخك فشخ طوال الليل او شكلك بتغيري علية مني قالت امووووووره بصراحة ياسموووووحة حبيبي عموووووووري يستاهل ان اي واحده تذوق زبه ونياكتة انها تغار علية حتى من نظره ولولا انك اعز صديقة لي لكنت رفعته الان من فوقك واخذته الان لبيتي واستحوذته لنفسي قالت سمووووووحة بصراحة يا امووووووره معك حق عموووووووري فحل نياك نادر نحصل مثلة ولاكن ارجووووك يا امووووووره لاتغاري علية ازود من اللازم فعمووووري يعتبر الان عشيق ولو كان زوجك لما كنت خنتك معاه قالت امووووووره بصراحة ياسموووووحة قدني الان افكر بطريقة انني اتطلق من زوجي البايخ والبنوتي واتزوج عموووووووري واعيش معاه حتى بخيمة اهم شي اكون مبسوطة ومستمتعة معة المهم كل هذا الحوار وانا باخنث طيز سمووووووحة وافشخها فشخ ومتفاخر بنفسي لما بسمع هذا الحوار بين سمووووووحة واموووووره عني رهزتها حتى خليت طيزها فاتح هنش واحمر من شده النيك وبعد ان نزلت شهوتي بطيز سمووووووحة رحت توضيت ورجعت جلست وانا لازلت عريان والمدهش ان زبي لازال مشتد فبعد ان جلست راحت سمووووووحة تنظف نفسها بالحمام وانا شفت لاموووووره وقلت لها حببتي اذا كنتي مثاره ومشتهية الان ومش قادره تستحملي حتى نعود للبيت اخلعي ملابسك وقربي اعملك نيكة مايهون عليا اشوفك تتعذبي فابتسمت امووووووره وقالت بجد حبيبي مش تاعب قلت ابدا بتعب لما اشوفك تتعذبي ومشتهية واموووووره فرحت وبسرعة خلعت ملابسها وامتدت على ضهرها فوق السرير  وانا بسرعة رفعت ارجلها وشفت استها مبلل من شدة هيجها وبسرعة ادخلت زبي بستها وبقيت ارهزها واموووووره توحوح وتتشاهق وحينها خرجت سموووووحة من الحمام وشافتني بنيك امووووووره واندهشت وقالت يووووووووووووووووووه والحلا افففففففففففففففففف افففففففففففففففففف  يا امووووووره ياممحونة  ماعد تركتي عموووووووري يرتاح شوي مش انتي شايفاه عاده ناكني ومرهق فضحكت امووووووره وقالت لاتخافي عموووووووري ماهوش من الشباب الرخوات عموووووووري نياك بكل جداره لو نسمح له ينيك واصل باينيك انتي مش شايفاه زبه مانام بعد ان فشخ طيزك فشخ قالت بصراحة يا امووووووره كلامك صحيح عموووووووري شاب فحل ونياك مدهش وقربت سموووووحة وبقت تشاهد وانا بفشخ كعله امووووووره وتجننت من المشهد وذااااابت ثم قالت ااحححححححححححح ااحححححححححححح بصراحة جننتموني قدني مقرره اخليك ياعمووووووري تفتحني وتنيك استي مثل امووووووره قلت انتي مجنونه لاتتهوري قالت بصراحة هذه رغبتي واتمنى ان زبك هو الذي يفتحني قلت اصبري خليني اكمل انيك حببتي اموووووووره وبعدين بنتفاهم وبقيت ارهز اموووووووره وامتعها حتى نزلنا شهوتنا وجلسنا وكانت سمووووووحة ذايبة ومصره تنفتح وتنتاك بستها لاكننا انا واموووووره هديناها وخوفناها من العواقب فقالت سمووووووحة حبيبي عموووووووري مادامك لازلت عازب هل تحب انك تتزوجني قلت بصراحة انتي حلوه وكل شي فيك حلو وكمان دكتورة بس هذا الشي يلزم موافقة اهلك بالاول قالت يعني بجد ترغب بي اكون زوجة لك قلت اكيد   بس عندي شرط قالت ايش قلت بعد موافقة اهلك وتيسرت امورنا وحصل النصيب انك بتكوني زوجة لي شرطي انك ماتمنعيني من اموووووووره فضحكين وقفزت اموووووووره واحتضنتني بقووووه وقالت ربي يخليك لي ياقلبي وسموووووحة قالت انا موافقة بخصوص صديقتي اموووووووره بس ليش اشترطت عليا هذا الشي هل شايف ان اموووووووره احلا مني واجمل ام حاسس معها بلذه ومتعة اكثر مني قلت لا بخصوص الجمال انتن الثنتين متقاربات من بعض وبخصوص المتعة واللذه صحيح انني حاسس بمتعتي مع اموووووووره اكثر لانني نكتها بستها مركز اللذه اما انتي فما قد تذوقت استك حتى احكم عليك ولاكن شرطي كان على أساس ان اموووووووره هي اول حب واول ممارسة جنسية لي معها وهي من اوصلتني اليك فلايمكن انسى فضلها قالت سموووووحة مشكور حبيبي على صراحتك ووفاك وهذا الشي يجعلني احبك واعشقك اكثر وانا كلي فدااااااك  واذا  تحب تفتحني وتنيك استي فانا موافقة ومستهنية لك حتى لو ماتتزوجني وسوف اعاهدك انه لو انكشفت انني مفتوحة اعاهدك انني مابذكر اسمك حتى لو يقتلوني ويقطعوني تقطيع قلت وهذا هو الشي الذي يجعلني اخاف عليك وما اتهور حببتي وحينها شافت سموووووحة الساعة وكانت الرابعة عصرا  فقالت يوووووووووووووووووووه مسرع مرت الساعة متى باتخزنو سوو لكم بقع وخزنو قلت لا مايصلح نخزن هنا هذا مكان عمل ويمكن اننا اخذنا من وقتك قالت لا وجودك حبيبي ونيكتك لي تسوى ملايين وقالت اموووووووره خلاص احنا بنروح البيت نخزن وننبسط فقالت سموووووحة
ااحححححححححححح ااحححححححححححح ريتني اكون معاكم وقالت خلاص روحو بس انتبهي يا امووووووره لاتتعبي عموووووووري انتي عارفة بكره هو ضيفي فضحكت اموووووووره

Читать полностью…

عالم القصص والثقافةالجنسية

وكثرة النيك لاكن بعد بكره اتركة ياتي عندك قالت سموووووحة خلاص تمام بس انتبهي يا اموووووووره بكره تتعبي عموووووووري زياده وياتي عندي مرهق فضحكت اموووووووره وقالت لاتخافي عموووووووري فحل ونياك مش مثل اصحابك الذي بيخنثوك بيسوو لك نيكة ثنتين ويتعبو قالت ربي يسعد روحة حبيبي عموووووووري ويقوية واتمنى يكون فحلنا ونياكنا الثنتين وماعاد نخلي واحد ينيكنا غيره وغلقنة الاتصال وسهرنا انا واموووووره حتى الساعة 11 مساء وكانت اموووووووره جالسة متواصل بحضني وعلى زبي وحينها رهزتها رهزتين ونزلت شهوتي وقمت رحنا الحمام تبولنا وتوضينا وغثرنا القات ورجعنا تعشينا ومن ثم دخلنا غرفة النوم واااااااااااحححححححححح ااحححححححححححححح من ليلة حمراء اثاره وهيج ونيك ومتعة حتى الفجر بدون ان نحس بتعب وعند طلوع الفجر رحنا تحممنا ورجعنا نمنا باحضان بعض والغريب انه كان زبي لازال مشتد ومقوم فشافتة اموووووووره وقالت يووووووووووووووووووووووه حجب علية ناكني وفشخني فشخ واصل وماتعب يوووووووووووووووووووووووه والحلا قلت والان ايش بتسوي فية لما ينام قالت انا ملكك حبيبي وكلي فدااااااك سوي الذي تشتي والذي يريح حبيبي الحلو هذا فقلت لها تسلمو بس انا خايف حتى لو اقوم انيكك الان واعمل لك نيكة خايف انه ماينام قالت كان ايش تريد اسوي وانا بسوية لك قلت مامعانا الا حل واحد انني ادخل زبي بستك وننام فضحكت وقالت ااحححححححححححححح ااحححححححححححححح كلي فدااااااك وملكك حبيبي وحينها كانت الشمس بداية طلوعها فقالت اموووووووره خلاص انتظر حبيبي اروح اسوي لنا فطور بسرعة وبعدين ننام لا اي وقت وراحت عملت لنا فطير على عسل بلدي كان معها فطرنا ومن ثم رجعنا الستاير واخذت اموووووووره بحضني واحتضنتها من خلف وادخلت   زبي بستها ونمنا ااحححححححححححححح ااحححححححححححححح من متعه نمنا نوم عميق ماصحينا الا الساعة 2 بعد الضهر صحينا الاثنين مع بعض بوقت واحد والمدهش اننا حصلنا زبي لازال مشتد ومغروس للاخر باست اموووووووره فحسينا بانفسنا وضحكنا ومباشرة بطحتها على بطنها بدون ما اخرج زبي من استها ورهزتها حتى نزلت شهوتي وقمنا تحممنا وحينها قالت اموووووووره حبيبي اسوي غداء او تحب نروح مطعم قلت لا نروح مطعم قالت خلاص البس واسبقني لسيارتك وانا بلبس واروح لبيت زوجي بسرعة امر عليهم من اجل مايشكو بي واتعذر انني باروح للدكتورة واجيك ونروح نتغداء ونشتري لنا قات قلت تمام قمت اخذت ملابسي ولبست ورحت لسيارتي وانتظرتها نصف ساعة حتى اتت ورحنا تغدينا بمطعم وعندما نويت احاسب حق الغداء ادخلت يدي لاجيب كوتي واخرجت الفلوس واذا بي احصل مبلغ 5000 سعودي فقلت لها من فين جت هذه الفلوس واموووووره قالت انا حطيتها وحلفت يمين انها لي فحاولت ارفض وهي تقول حبيبي اذا بتعزني وتحبني لاتكسفني شوف انا حلفت فحاولت ارفض لاكنها اصرت  فقمت حاسبت حق الغداء ورحنا اشترينا لنا قات وعند رجوعنا اصرت اموووووووره اننا نمر على الدكتورة سماح للعياده فمرينا عليها ومجرد ان شافتنا فرحت فرح كبير وادخلتنا لمكتبها واغلقت الباب وقفزت مباشرة  احتضنتني احتضان حاااار و بقووه وضمتني اليها وبقت تقبلني وتبوسني بحراره ولهفة وانا حينها بصراحة حسيت بإثارة وهيج كبير  وزبي قوم واشتد بقووووه ويمكن ان سموووووحة حست به فبقت ملتصقة بي وتبوسني وشفت على وجهها علامة الاثاره وكانها مشتهية وحينها بعد ان شافت اموووووووره ان سموووووحة باقية ملتصقة بي قالت اففففففففففففففففففففف اففففففففففففففففففففف خلاص كفاية ياسمووووووحة اشوفك وكانك تريدي تاكلي عموووووووري اكال فقالت سموووووحة ااحححححححححححححححح ااحححححححححححححححح لو تشوفي كم انا مشتاقة ومتلهفة لعموووووري تصدقي يا اموووووووره ان نيكتة الذي ناكني ذاك اليوم هنا لازلت حاسسة بها ولن انساها لحظة واحدة لازلت حاسسة بنيكتة وزبة أثناء ماناكني وكانها الان امممممممممحححححح والمتعة واللذه فضحكت اموووووووره وقالت شكلك ماتتركي حبيبي عموووووووري الان يخرج من عندك على خير قالت سموووووحة ااحححححححححححححححح ااحححححححححححححححح مستحيل فية واحدة تذوقت هذا الزب وعرفت فحولته وتلتقية مره ثانيه وتتركة يروح منها وحينها انزلت الدكتورة سماح يدها ومسكت زبي وتنهدت تنهيده قوية ااحححححححححححححححح ااحححححححححححححححح وقالت امممممممممحححححح والحلا يوووووووووووووووووووووووووووه على جنان فضحكت اموووووووره وقالت خلاص خلي حبيبي عموووووووري يجلس بالاول فتركتني جلست على الكنبة  واتت سموووووحة  جلست جنبي وفخوذها ملتصقة بفخذي وحطت يدها فوق فخذي وبقينا نهزر ونضحك الثلاثة وسمووووووحة تتحسس فخذي بيدها اففففففففففففففففففففف اففففففففففففففففففففف ذوبتني وبقينا نهزر فقالت اموووووووره لسماح خلاص يامجنونة لاتهيجي عموووووووري خلية يستريح اليوم لانه امس بالليل بعد اتصالك اشتغلنا شغل للصباح والان لاتهيجية خلية يستريح من اجل بكره يخنثك ويشتغلك شغل نضيف قالت سماح بصراحة

Читать полностью…

عالم القصص والثقافةالجنسية

شهوتنا اخذت اموووووووره كمية من الفاين ومسحتة وزد توضيت من الماء الذي معنا ودخلنا السيارة لبسنا سراويلنا ورجعنا مدينة  اب تجولنا بشوارع اب حتى الساعة 8 مساء ورحنا الفندق كملنا تخزينة حتى الساعة 11 مساء وغثرنا القات وطلبنا عشاء تعشينا ومن ثم هات يامتعة ونيك حتى الفجر وقررنا اننا نرجع صنعاء بعد عصر ذلك اليوم
المهم نمنا وصحينا قبل الضهر وخرجنا من الفندق وسلمنا المفتاح ورحنا تغدينا باحلا مطعم واشترينا قات ومشروبات ورحنا منطقة ثانية حلوه غير الذي رحنا لها اليوم الاول واخترنا منتزه حلو بعيد عن تواجد ناس وفرشنا لنا الفراش وقلت لاموووووره اجلسي نخزن وامووووووه ضحكت و قالت من البداية حبيبي انا الان اصبحت مولعية من فوق وتحت ولازم اعدل فضحكت انا وقلت كل شي موجود ولعت فمك وولعت استك استك اخلسي بنطلونك وتعالي فخلست بنطلونها وانا خلست سروالي واتت امووووووره وجلست على زبي وادخلته للاخر بستها وقالت ااححححححححححححح ااححححححححححححح ما احلاها من تخزينة وانا مازحتها وقلت بس الان مابش عدل قالت كيف قلت استك اصبحت مخزنة ومكيفة وممتلي ولقفك ماقد ذاق ولاغصن ومايمتلي الا بعد ساعة وهي ضحكت وقالت عادي لقفي قد خزن اشهر وسنين اما كعلتي ماقد طعمت التخزينه الا من امس قلت خير ربي يريحك قالت ويريحك حبيبي مثلما ريحتني وبقينا نخزن ونشيش ونضحك ونتمازح فكانت اموووووووره توطي راسها وتشوف لستها كيف قاحطة لزبي وتمازحني وتقول يوووووووووووووووووووووووه ياعمووووووري شوف استي كيف قدها مبحشمة و مخدره بزبك وانا اوطي راسي و اشوف واقول لها اففففففففففففففففففف اففففففففففففففففففف كيف قدها محنتره من قوه التخديره ونضحك ونعلق على زبي وكعلتها ههههههههههه بقينا حوالي ساعة ونصف وكانت اموووووووره تذووووووب وكانت تتحرك شوي شوي وتتلذذ بطعم زبي بداخل استها  فكلا منا بقى ذااااايب وماعد استحملنا فرهزتها بحضني حتى نزلنا شهوتنا ونزلت اموووووووره جلست جنبي وتنظف شهوتنا من على  زبي بالفاين وخزنا شوية ونضحك ونتمازح وحنا بدون سراويل فكنت امد يدي واضرب است اموووووووره ضربة خفيفة  و اقول لها هااااه حببتي مال استك هداءت بعد ما ذبلت التخزينه فضحكت اموووووووره و قالت  قدها مطننة شكلها ماشبعت تخزينة او يمكن زاعلة لان لقفي مخزن وهي ذابل فضحكت وقلت لها اذا عادها تشتي تجدد ترجع تخزن من جديد خليها تكيف من اجل ماتحس بالطريق امامنا سفر قالت خايفة اتعبك ياقلبي قلت تعبك راحة قومي ارجعي حضني والله ان طعم القات بيبقى سكر وانتي جالسة بحضني فرجعت جلست بحضني وادخلت زبي استها ونضحك وكنت اقول لها ااححححححححححححح ااححححححححححححح ايوه هكذا شوفي على حلا وعلى طعم خلي كعلتك تكيف خليها تخدر بزبي لما تشبع تجلس عليه حتى لوما نوصل صنعاء قالت يووووووووووووووووووووووووووه ياريت والخط يكون فاضي وماتوجد سيارة انني لجلس بحضنك طوال الطريق قلت ابشري خلاص اذا بقينا خارج المدينة   بنرفع الفريم حق السيارة و اجلسك  بحضني واخلي استك تكيف بزبي لما نكون نوصل مدينة او نقطة وانزلك من حضني قالت يووووووووووووووووووووووووووه قده جنان خايفة يشوفونا اصحاب السيارات  من الفريم الامامي قلت محدش بيتلوه قلت خلاص بنجرب وخزنا حتى الساعة الرابعة بعد العصر وامووووووره بحضني وحينها قررنا نسافر ونرجع صنعاء فرهزتها حتى نزلنا شهوتنا وطلعنا فوق السيارة وقلت لها اموووووووره لاتلبسي السروال خليك هكذا من اجل نكون نعمل لستك غصن تشذ لاتنام بالطريق فضحكت وقالت حاضر حبيبي وتحركنا حتى خرجنا من مدينة اب ووصلنا اسفل نقيل سماره فوقفت وقلت لها هيا جي حضني حببتي وخلي استك تسوي لها غصن قالت بس خايفة اربشك حبيبي وماتقدر تسوق وتقلبنا ونسير فيها ونموت وحنا جنابة مش طاهرين  قلت لاتخافي باسوق دلا قالت او انك تخليني اسوق قلت بجد انتي تسوقي قالت ايوه قلت حلووو جدااااا اذا انتي بتجلسي وتستمتعي وتسوقي وانا ببقى كانني مرتبة لك فقط وفعلا اتت وجلست بحضني وادخلت زبي بستها وشغلت السيارة ومشت وااااااااااااااححححححححححح ااحححححححححححححححح من متعة وكمان فعلا كانت اموووووووره سواقة المهم مشينا وهي بحضني وزبي للاخر بستها وااااااااااااااححححححححححح ااحححححححححححححححح لما كنا نحصل مطب كانت اموووووووره ترتفع وترجع ترتزع على زبي لما كنت احسه يوصل لانهاية رحمها وهي كانت تشهق ااحححححححححححححححح ااحححححححححححححححح اممممممممححححح والحلا يووووووووووووووووووووووووووه على جنان من فين جيت لي ياعمووووووري انت شكلك بتجنني وماعد اقدر افترق منك ولا ساعة قلت وانا حاسس مثلك
المهم مشينا وكن نمر ببعض القرى وامووووووره تسوق وجالسة بحضني حتى وصلنا يريم كانت ناوية تقوم من حضني فشفت الشارع مافيش زحمه فقلت لها امشي سريع خليك طبيعي وفعلا مشت ونحن على تلك الحالة حتى وصلنا قرب النقطة الذي خارج مدينة ذمار  فقامت اموووووووره ورجعت بالمرتبة الذي بجانبي وانا اسوق حتى خرجنا من معبر وخليتها

Читать полностью…

عالم القصص والثقافةالجنسية

شعور لايوصف حسيت نفسي  كانني ملك وكنا نضحك وكنت احط يدي فوق فخوذها واتحسسها واحيانا اقرب منها و ابوسها وامجغها بخدها الحلو وهي نفس الشي كانت تتحسسني وتبوسني وتذوبني افففففففففففففففففففف افففففففففففففففففففف والمتعة المهم مشينا حتى وصلنا راس نقيل سماره وكنا قد اصبحنا الاثنين ذاااايبين ومشتهيين لبعض بشده وكان زبي قد أصبح مقووووووم ومشتد ومركوز مثل الصاروخ فقلت لها حببتي اموووره اففففففففففففففففففففف اففففففففففففففففففففف جننتيني شوفي زبي قد اينفجر وهي ضحكت وقالت وانا مثلك حبيبي قدني ذاااااايبة و قد استي بتوطل قلت يعني اشوف لنا موقف بعيد عن الخط ونريح انفسنا قالت ايوه حبيبي فشفت منطقة فساحة وخرجت من الخط شوي ووقفت وبسرعة كلا نزل سرواله ورجعنا بالمرتبة الوسطى ونكت اموووره احلا نيكة وااااااااااااااححححححححححح ااحححححححححححححححح ما احلا وامتع والذ النيك بالسيارة امممممممممححححح والطعم حتى اموووره اخبرتني انها نيكة تجنن المهم بعد ان اكملنا النيكة رفعنا سراويلنا مبسوطين وامووووووه تتشكرني وتمدحني ورجعت ركبت قدام جنبي وانا اسوق ونضحك ونوصف متعتنا مشينا حتى   وصلنا مدينة  اب عند اذان العشاء فرحنا استاجرنا جناح في احلا فندق  وكان شكلنا شكل عرسان فمحد شك بنا خالص  دخلنا الفندق وجلسنا كملنا التخزينه ونشيش ونضحك وامووووووره بقت تخبرني عن حياتها مع زوجها بالتفصيل وقالت لي ان الليلة الذي كنت معاها كانت متعتها وراحتها أكثر من المتعة الذي عاشتها مع زوجها خلال السنتين المهم كان طعم القات والشيشة وبوجود حبيبتي اموووووووره عسل خزنا حتى  الساعه 12 بالليل وقمت اتصلت للمطعم حق الفندق وقلت له طلع لنا احلا عشاء عندك وهو قال عشاء عرسان صح قلت ايوه نعم قال ابشر بس ولو غالي شويه قلت لاتهم طلع طلع الغالي انت طلع افظل حاجه معكم قال حاضر ابشر ياعريس شوية ووصل العشاء اخذناه و تعشينا وانا كنت ناسي التحليه حق سماح ما اكلناها بعد الغداء وما ذكرتها الا بعد ماتعشيت اخرجتها و شربتها وكانت عسل ملكي بعدها جلسنا نضحك انا وامووووووره شوية وكنا مشتاقين ومشتهيين لبعض بشده فقمنا دخلنا غرفه النوم وبسرعة خلسنا ملابسنا كلها حتى  بقينا عريانين ملط وااااااااااااحححححححححححح ااحححححححححححححححح من شعور واحساس لايوصف وبسرعة  قفزنا احتضنا بعض بشغف وهات لك من بوس و مصمصه وتحسيس وجغصصة بشكل جنوني كان كلا منا متلهف للاخر بشده وكان كلا منا يريد ياكل الاخر اكل وارتجمنا فوق السرير وكلا منا مشتهي للاخر فامتدت امووووووره تحتي وفلخت ارجلها ورفعتهن وانا وقفت بين رجولها وشفت لكسها وااااااااااااااححححححححححح ااحححححححححححححححح شفت استها تنبض وغارق  مبين انها مشتهية بشده فوجهت زبي لستها وادخلته للاخر  وااااااااااااااححححححححححح ااحححححححححححححححح من احساس ولذه وبدات انيكها وفمي بفمها نمصمص بعض وامووووووره تتشاهق وتوحوح بشكل مثير والذي زاد المتعة واللذه هو خبره ورومنسية وذوق وجمال امووووووره ااحححححححححححححححح ااحححححححححححححححح بصراحة احساس ومتعة ولذه لاتوصف زادني إثارة ونشاط وكمان مفعول العسل الملكي زادني فحولة وزاد اموووووووره هيج ااحححححححححححححححح ااحححححححححححححححح بقيت انيكها مايقارب نصف ساعة بتلذذ ومتعة كبيرة ثم انزلنا شهوتنا والمدهش انني حسيت شهوتي لازالت مشتعلة وزبي مشتد كانني لم افضي فواصلت نيكها النيكة الثانية بدون ما اخرج زبي من استها وامووووووره كانت تشوف لوجهي مبتسمة ومندهشة وبقت تثيرني وتهيجني بوحوحتها وكلامها وكمان بحركتها واحتضانها فكانت تتحرك تحتي وتتغنج بشكل مدهش وكنت احس استها تعتصر وتمسك زبي وتمصمصة مصووووص بشكل مدهش وكمان حسيت حرارة  استها ترتفع وتزيد اممممممممححححح والطعم بقيت ارهزها لأكثر من نصف ساعة ونزلنا شهوتنا والمدهش كمان ان زبي لازال مشتد وكانني مستخدم منشطات فواصلت نيكها للمره الثالثة وامووووووره مبتسمة ومندهشة وقالت لي حبيبي مش انت تاعب قلت لا مستحيل اتعب وانا مع واحدة قمر مثلك فقالت ااحححححححححححححححح ااحححححححححححححححح كلي فدااااااااك ورهزتها شوية وتعبت وخذين ايديي  وامووووووره حست بي فقامت بحركة مثيره حيث احتضنتني بقوووووه بيديها ورجولها وقامت بقلبي على السرير حتى بقيت انا تحتها وهي فوقي بدون مايخرج زبي من استها ااحححححححححححححححح ااحححححححححححححححح ثم بقت تنطنط على زبي بطريقة مثيرة وبحركات مختلفة تذووووووب كانت تنطنط وعامله يديها للخلف ومستنده عليهن واستها الحلوه بارزه بشكل مثير ومن حركاتها الذي كانت تذوبني اكثر انها كانت تجلس على زبي حتى يختفي كاملا بداخل استها وتشهق ااحححححححححححححح ااحححححححححححححح ثم تتحرك بشكل دائري وكانها بتعصد عصيد افففففففففففففففففف افففففففففففففففففف جننتني جنان بخبرتها وفنونها بالجنس هذا وانا كنت اتلذذ والعب و اجغصص بنهودها واشوف لكسها المثير والحلو وهو يرتفع ويهبط على  زبي ااححححححححححححح

Читать полностью…

عالم القصص والثقافةالجنسية

قلت لها ايه قالت مفيش اما تتجوز ابقي خليها تسيبهولك بشعره قلت لها ازاي قالت بما انك بتحبه بالشعر ابقي قول لماتك سيبي شعره متحلقهوش
انا اوووووووووف بقيت نار قلت لها ممم ماشي
قلت لها في حاجه تاني قالت لا خلاص كفاية عليك كده بصت ع البنطلون وضحكت وقامت الحمام ومقفلتش الباب وراها عديت لاقيتها بتستحمي وضهرها للباب وشفت طيزها اول مره اشوف طيزها جسمها ابيض وطيازها ناار فيها مطبات احححح
لفت لاقيتني ببص عليها قالت امشي ياد يقليل الادب عمك احمد هيموتك ضحكت ومشيت
خلصت وطلعت لافه الفوطة قالت ادهن المرهم ده دخلت معاها راحت فاتحه الفطة وماسكها ع صدرها وجسمها مندي نار اول مره اشوف جسمها كده وراحت فاتحه رجليها وسها كله بقي قدامي قالت انت شفت الي محدش شافه ولا هيشوفه اوعي كلمه تطلع بالغلط لاي حد
هخسرك طول عمري قلت لها ازاي يشوو لا طبعا وفردت المرهم ع كسها وبقت تغمض عنيها وتعض ع شفايفها وتقولي اه هنا لا تحت لا فوق لحد م حست نفسها هتجيب قالت خلاص كفاية يحبيبي روح غسل ايدك
وانا صورة كسها مش مفارقة دماغي حاجه بنت متناكة اوووف
جت ورايا الحمام قالت لي لم نفسك عشان عمك احمد ع وصول وكل هدومك متغرقه قلت لها ايه قالت لم نفسك بقي ببص لاقيت البنطلون كله لبن قلت احا انا معييش غيارات تاني قالت غير الداخلي دلوقتي وامسح البنطلون من بره لحد م تروح
وبعدين نبقي نشوف مالك لما عمك احمد يخلص اجازته
كده الجزء الاول خلص
انتظرونا يتبع 🔥🔥🔥
رايكم ##يهمني#

وقفنا المره الي فاتت عند اما شوشو قالت نشوف مالك اما عمك احمد يسافر
انا وقتها فكرت ف حجات كتير هي قصدها ايه ؟ قصدها اني هرجع تاني بعد جوزها يمشي ولا هتتكلم معايا ولا علاقتنا هتوصل لحد فين ده الي هنعرفه دلوقتي
المهم مكملناش نص ساعه والباب فتح دخل عمو احمد سلمت عليه وبالاحضان وسبتهم ونزلت روحت البيت
طبعا الي حصل مكنش متوقع نهائي في خلال يومين يحصل الي حصل بيني وبين شوشو
روحت البيت مش مصدق الي حصل طبعا ونظرتي لشوشو مبقتش بنت خالتي الي بنحبها وبس بقيت مدمن حاجه اسمها شوشو ومجرد م اسمع اسمها بس قلبي بيدق جامد وزبي يقف ع اخره
عدي اليوم ده عادي وتاني يوم شفتها عند خالتي بصت لي وضحكت وانا زبي وقف لما افتكرت الي حصل قالت عامل اي يصاصا قلت لها كويس يشوشو
قالت خالتك اماني مفكراني اني عملت حلاوة لنفسي بتقولي معلش غصصب عني متعرفش ان صاصا حبيب ششو الي عملها حلاوة
قعدت اضحك وقلت لها احنا ف خدمة شوشو في اي وقت قالت حبيبي حبيبي وحضتنتني وده طبيعي بتحضنناا كلنا فعادي بس اا مجرد م بشوفها او تلمسني بس بولع من جوه
عدي اليوم والتاني وبعد م جوزها سافر لاقيتها بعتالي مع امي روح لشوشو عيزاك قلت لها حاضر خلصلت الي ورايا ورحت
لاقيتها لابسه برموده سترتش ماسكة فشخ عليها ومجسمه فخادها وكسها عامل ()انا تنحت فيها وقالت يواد اتلم انا محسبتكش لما بصيت عليا وانا بستحمي
قلت لها انتي الي سبتي الباب يشوشو وانا غصب عني لاقيتني ببص عليكي قالت خلاص هاخد بالي منك بعد كده قلت لها خلاص هبص بأدب وقعدنا نضحك
قالت عنم احمد بيقولي اماني مزبطاكي المره دي قلت له طبعا يحبيبي كله عشانك
شفت يواد خلتني اكدب علي احمد عمرها محصلت قلت لها عادي يشوشو م انتي الي كنتي عايزة تنضفي عشانه المهم انه يكون انبسط ورحنا ضاحكين قالت انبسط يقلب شوشو
قلت لها هو كل اجازة بتعملي كده قالت بعمل ايه قلتلها نضافة وكده قالت لا مش كل اجازة لما الشعر بيبقي اوفر وكده لكن اسويت مفروض كل شهر مرة فاحيانا بعمل بالبراون عشان عمك احمد لو ناوي علي حاجه كده ولا كده
قلت لها لو خالتي امانش مشغوله صاصا موجود قالت بعينك هيا مرة وخلاص
عملت نفسي زعلان وقلت لها ماشي قالت اي يواد انت زعلت خلاص لما احتاجك هقولك بس متتعودش علي كده فرحت الي قالته قلت لها حاضر
قالت قولي بقي ايه الي بيخليك تغرق هدومك كل شوية كده انا انكسفت اوي ووشي احمر قلت لها ها مفيش قالت بقي كده يعني انا بصارحك وبقولك وبعلمك وانت بتخبي علي شوشو
قلت لها مش القصد بس انا معرفش فعلا بصحي بلاقي نفسي غرقان كده قالت والكلوت بتاعي بيتغرق لوحده انا اكني اندبحت قلت لها ها كلوت اي
قالت معرفش افتكر كده قلت لها مش فاهم قالت بص يحبيبي انا عارفه انك شاب وكبرت وبقيت تفكر زي الشباب بس خد بالك ع صحتك ولما تحتاج حاجه تعالي قول لشوشو
قلت لها حاضر بس انا اسف متزعليش مني قالت مش زعلانه يحبيبي بس متخبيش عليا حاجه تاني قلت لها حاضر
قالت عملتها كام مرة بقي في الكلوت بتاع شوشو انا زبي وقف ءجا قلت لها مرة قالت نصاب قلت لها مرتين الصراحه قالت اشمعنا بقي
قلت لها معرفش الشيطان غلبني وخلاني اعمل كده قالت تعمل ايه قلت لها امسك الاندر بتاعك واعمل فيه زي ملقيتي كده

Читать полностью…

عالم القصص والثقافةالجنسية

قلت لها حيلك حيلك اي كل ده ضحكت وقالت نعملكم اي بقي مغلبينا معاكم قلت لها هنغلبكم ليه احنا مالنا بيكم ضحكت وقالت مهو كله عشانكم وقعدت تضحك
انا بدأت اهيج قلت لها واي افضلهم بقي قالت كل ست بترتاح ف حاجه قلت لها انتي بتستخدمي انهي فيهم قالت بستخدم البراون احيانا واحيانا السويت واحياتنا الشفرات بس مش زي بتاعتكم احنا لينا شفرات مخصصه
قلت لها امممم احنا مفيش اسهل م الشفرات عندنا وقعدنا نضحك قالت يبختكم انت عارف انت كنت بتجيب لي اي النهاردة ؟ قلت لها جيب لك اي ازاي
قالت المحل الي بعتك تجيب لي منه طلب قلت لها اه ماله قالت عارف كنت بعتاك تجيب ايه
قلت لها لا هيا ادتني شنطه اخدتها وجيت ع طول
قال كنت بتجيب لي سويت قلت لها وايه السويت ده قالت الحلاوة يعني الي بتستخدمها ف النضافه قلت لها امممم يعني اما كنتي ف الاوضه كنتي بتعملي سويت دي ولا حلاوة قالت اهه
قلت لها طب انتي كنتي بتتوجعي لي هيا بتحرق ولا ايه قالت لا بتوجع وضحكت اوي قلت لها يعني انتي كنتي بتتألمي منها قالت اهه
قلت لها وبتعمل حساسية زي الشفره قالت اكتر بتعمل حمار وبيفضل يوم ولا اتنين لحد ميخف انت مش شايف عمالة اهرش تحت دراعي ازاي قلت لها اممم
معلش يشوشو مكنتش اعرف انتي بتعملي اي بس بحسبك تعبانه قالت ولا يهمك يحبيبي انا لو رحت لخالتك كانت خلصت الموضوع ف سساعة زمن
قلت لها وخالتي مالها قالت كانت هتساعدني ومناخدش وقت قلت لها يعني عادي حد يعمل لحد قالت اه احنا ستات زي بعض واخوات مبننكشفش ع الغريب
قلت لها ازاي مبتنكشفوش ع الغريب قالت في ناس بتروح البيوتي سنتر (الكوافير) وبتعمل جسمها كلها واللي بيعمله ليها الستت الي هناك
قلت لها بجد ازاي جسمها كلها قالت بتقلع خالص واي مكان فيه شعر هيا بتعمله ليها قلت لها يالهوي عادي كده قالت اه عادي
بس انا وخالتك اماني من صغرنا واحنا بنعمل لبعض فعادي احنا اخوات قلت لها بتعملوا زي الكوافير كده قالت اه زيهم كده قلت لها خالص قالت ايوا خالص م انا احيانا كنت بعمل لامك بردو وراحت ضاحكة بس هيا دلوقتي بتعمل هيا ورحمه اختك مع بعضهم بقالهم كام سنه
قلت لهاا بجد انتي عرفتي ازاي قالت ماحنا ستات وعارفين وبنحكي لبعض عادي
قلت لها وهتروحي تعملي اي عند خالتي اماني مش انتي خلصتي ضحكت وقالت لا لسه مكملتش عمك احمد فصلني وخالتك فصلتني اكتر لما رنت وقالت عمك اسامه جه فمعرفتش اروح لها
قلت لها طب م تيجي هيا ليكي هنا قالت لا بكرة هعدي الصبح عليها وهستأذن م الشغل ساعه بدري وخلاص
قلت لها م في اي يوم وخلاص مش لازم الصبح قالت عمك احمد جي م السفر وراحت ضاحكة قلت لها واي يعني قالت لا لازم ييجي يلاقيني نضفه وكويسه قلت لها امممم قالت ده هو لما عرف اني كنت بنضف وانت هنا غار اوي اوي قلت لها هو عرف ازاي
قالت سألني اتاأخرتي لي ف قلت له كنت بنضف ولاقيته بيقولي ازاي ومصطفي عندك قلت له كنت ف الحمام وبعمل ايدي ورجلي بس ف اتطمن
قلت لها اشمعنا قلت خاف ل اكون طلعت صوت وانا بعمل من الوجع
قلت لها بس انتي اتوجعتي فعلا قالت الوجع ده حاجه وبتاع الصبح حاجه تانيه خالص قلت لها ازاي مش فاهم
قالت نام نام مش لازم تعرف قلت لها عشان خاطري ازاي مش فاهم
قالت انت بتنضف الشعر من كام منطقه ف جسمك انكسفت ومعرفتش اتكلم قالت اي ياواد م تقول قلت لها 2 قالت اي هما قلت لها هنا تحت دراعي وبين رجلي قالت امم
احنا بقي بننضف ف كل مكان ممكن يطلع فيه شعر ايد ورجل وضضهر وباط وبين رجل وكله انا ولعت اووووف
قلت لها ممم ده انتم بتتعبوا جامد قالت اووي الموضوع صعب ف انا رايحه لخالتك تكمل الي انا معملتهوش وضحكت
قلت لها انتي عملتي ايد ورجل بس صح قالت اه وباطي وخالتك هتكمل الصبح
نام بقي عشان انت اسألتك كتير وانا زهقت من اسألتك قلت لها بقي كده يشوشو قالت بضحك معاك بس انا عماله ااقولك حجات وانت لسه مينفعش انك تعرفها دلوقتي
بس مشمشكلة ام بتعلم ابنها وضحكت قلت لها احلي ام دي ولا ايه وقعدنا نضحك
قالت اوعي تقول لحد اني قلت لك حاجه م الحجات دي ولا امك تعرف اني قلت اني عملت لها وهيا واختك بيعملوا اوعااااااك قلت لها عيب عليكي يشوشو
قالت نام بقي عشان الوقت جري ف الكلام ..قلت حاضر يلا ننام حاولت انام معرفتش طبعا كل ده زبي واقف وانا ماسكه بين رجلي وكاتم عليه عدي بتاع ساعه ولاقيت شوشو بتقولي منمتش لي قلت لها معرفش
مش جالي نوم لسه قالت وانا النوم طار من عيني قلت لها نامي انتي عشان انتي عندك شغل وهتروحي لخالتي ضحكت وقالت عندك حق تصبح ع خير وانا اتقلب يمين شوية وشمال شوية
لح\ م حسيت اني بدأت انام ف نمت وحلمت اني بقلع شوشو هدومها وبشوف كسها وهو فيه شعر وبعمله ليها بالحلاوة واستحلمت وغرقت نفسي وغرقت السرير وطبعا كنا ف الصيف مبنتغطاش

Читать полностью…

عالم القصص والثقافةالجنسية

ادتني ورقه فيها طلبات قعدت اقراها قلت لها لي كل ده قالت عشان عم احمد جي بكرة وفرصه انت معايا تساعدني
كانت عبارة عن لحمه وفراخ وفواكه وحجات من دي قلت لها حاضر يشوشو قالت وبعد م تيجي هبعتك تجيب لي حاجه تانيه بس خد هات دول الاول وادتني فلوس نزلت جبت الحاجه وجيت رصيتها ف التلاجه والمطبخ قالت هتروح المحل الفولاني قولها شيماء هتظيك طلب هاته وتعالي
قلت لها حاضر رحت المحل البنت الي هناك قالت انت طرف شوشو قلت لها اه قامت مدياني شنطه خدتها ومشيت الفضول قتلني اعرف اي ده بعد م دخلت البوابة فتحت الشنطه ببص فيها لاقيت فيها كيسه فيها حاجة زي عجينه كده بقري اللي عليها لاقيتها حلاوة
قلت احا بعتاني اجبلك الحلاوة يشوشو وهيجت اووي عليها وطلعت ادتهالها قالت قالت لك حاجه قلت لها قالت ماشي يحبيبي
والفضول قاتلني هتعمل الحلاوة وانا موجود ازاي طب هيا ممكن توزعني لما تيجي تعمل اه يعم احمد يبختك يعمو احمد والهيجان سري ف جسمي كله مجرد م تخيلت انها هتقعد تعمل حلاوة عشان جوزها الي جي الصبح وقطعت تفكيري وهيا بتقول هتنزل لاصحابك النهارده قلت احا يبقي هتوزعني قلت مش عارف معرفش هيتقابلوا النهاردة ولا لا هبقي اعرفك لو هنزل قالت ماشي يحبيبي
عملت الاكل وكلنا وخلصنا وعملت عصير قلت لها انا هنزل شوية بع المغرب واجي قالت براحتك يحببي زي متحب
بعد المغرب نزلت تحت بتاع ساعه الا ربع وطلعت انا عملت حوار النزول ده عسان تاخد راحتها وتعمل اللي هيا عايزاه وانا اطلع وهيا بتعمل
المهم طلعت فتحت ملقتهاش ف الصالحه رايح ناحية الاوضه لاقيت الحمام مقفول رجعت ناحية الباب وعملت صوت راحت قايله انت جيت يصاصا قلت لها اه يشوشو
قالت ماشي يحبيبي وفتحت التلفزيون وقعدت علي اساس انها هتكمل الي بتعملوا وانا هروح اتصنت عليها ورحت ناحية الحمام حاولت ابص من خرم الحمام لاقيت المفتاح جوة معرفتش اشوف حاجه رجعت مكاني ودقيقتين لاقيتها طلعت
قالت مقابلتش صحابك ولا اي قلت لها نزلت ملقتهمش ف رجعت قلت بدل م اقعد لوحدي ف الشارع قالت ولا يهمك يحبيبي
ودخلت الاوضه انا قت دخلت الحمام واحا بجد لاقيت الحلاوة مفتوحه ومتاخد منها شوية وفيها شوية شعر توقعت انها ملحقتش تكمل لما انا جيت وخرجت وقعدت اشم ف الحلاوة وهل الشعر ده من انهي منطقه اوووف ع الهيجان
طلعت م الحمام ع الصالة وفتحت فيس وقعدت اتفرج ع فيديوهات شوشو طلعت م الاوضه دخلت الحمام وطلعت تاني دخلت الحمام ملقتش الحلاوة
قلت اوووف يبقي هتكمل جوة الاوضه ءحا علي الهيجان مجرد التخيل اني قاعد بره وهيا جوة بتنتف كان كفيل انه يولع ف جسميي كله
اتسحبت ورحت ناحية الاوضة بصيت من خرم الباب اووووووف لاقيتها قاعدة ع الارض ولابسة قميص بيتي وبتنت رجليها ءحا كسم الهيجان
فضلت كده بتاع خمس دقايق خلصت رجل وخلت ع التانيه وانا هموت واشوف هتوصل اخرها لفين فضلت بتاع 10 د ف الرجل دي ولاقيتها اتعدلت قدام التسريحة ومشفتش حاجه تانيه خيبت املي رحت راجع الصالة قدام التلفزيون مفيش خمس دقايق
تليفونها رن ببص لاقيته احمد حبيبي (جوزها ) سيبته يرن لحد الاخر رن تاني قلت فرصه هروح اديه لها رحت خبطت وقلت لها يشوشو انتي صاحية قالت اه يحبيبي خير قلت لها عمو احمد اتصل مرتين
قالت طيب واني يحبيبي وطالعه قلت لها مشي مفيش ثواني راح رانن تاني قلت لها رن تاني يشوشو ارد عليه قالت رد قوله ف الحمام هتطلع تكلمك
رديت ازيك يعمو ازيك انت يحبيبي اومال شوشو فين كنت عاوز اقوله بتنتف لك نفسها قلت له ف الحمام وانا مرضتش ارد عليك ف قلت عشان متقلقش هتخلص وتطلع تكلمك قال انتوا كويسين يعني قلت له كويسين قال تمام يحبيبي انا حبيت اطمنها اني هركب الساعه 3 الفجر
قلت له تيجي بالسلامه يعمو واما تخرج هخليها تكلمك رحت رايح ناحية الباب وقايلها الحوار قالت ماشي يحبيبي وخرجت تاني شوية سمعت صوتها اه اه قلت ءحه هيا بتعمل ايه رحت ناحية الباب لاقيت اه وتسكت شوية واه تاني رحت مخبط ع الباب
شوشو انتي ككويسة ؟ قالت اه يحبيبي خليك بره وانا جيالك قلت احا وبعدت عن الباب شوية وسامع صوتها اوووف وكمية الهيجان بقت رهيبه وبردو الصت شوية اه وشوية مفيش صوت لحد م قالت اوووف انا ف اللحظة دي كنت هفتح وادخل اشوفها بتعمل ايه ؟
رحت مخبط تاني وقلت لها شوشو ؟ انا سامع صوتك بتتوجعي انتي كويسه قالت اه كويسه اقعد بره لحد ماجيلك قلت لها طيب وطلعت دقيقه وخالتي رنت قلت لها خالتي بترن قالت هخرج اكلمها قلت لها مشي وية ورنت تاني رحت رايح لها وقلت لها افتحي
خدي الموبايل كلميهم وابقي اخرجي براحتي قالت طب ثواني فضلت واقف عدي دقيقه اتنين لاقيتها قالت افتح يصاصا وحط الموبايل ع السرير قلت لها حاضر فتحت دخلت ببص عليها لاقيتها حاطه طرحه ع كتاافها وايدها ورا ضهرها قلت لها في حاجه ولا اي

Читать полностью…

عالم القصص والثقافةالجنسية

خلصنا اكل وقعدنا قدام التلفزيون وبعدين قالت انا النوم كبس عليا هدخل انام وانت براحتك والبيت بيتك وكده قلت لها ماشي يشوشو
دخلت اوضتها وانا فضلت قاعد قدام التلفزيون وهيجان علي نفسي ولاقيت نفسي بفتح مواقع سكس وبتفرج عليها وجه مقطع واحد دخل علي اخته وهيا نايمه وقعد يحسس عليها ويتحرش بيها وركبها في الاخر لاقيت نفسي بفكر اعمل كده والشيطان خدني
وعاوز يدخلني الاوضه عند شوشو قمت رحت ناحية الحمام وبصيت ع الاوضه لاقيت الباب موارب مش مقفول كله اتسحب وبصيت بالراحه اشوفها صاحية ولا نايمة لاقيتها نايمه وضهرها للباب وتانيه رجل وفارده رجل المنظر ولعني ولاقيت نفسي بتسحب
وبدخل الاوضة والموبايل ف ايدي وفتحت الكاميرا وبقيت اصور فيها وهيا نايمة ولاقيتها بتتقلب خفت ل تصحي رحت واخد بعضي وطالع ودخلت الحمام قعدت اشوف الصور واتفرج عليها وطلعت الكلوت بتاعها م الغسيل وقعدت اشم فيه واضرب عشرة عليها
لحد م غرقته لبن وجبت كميات فظيعه اليوم ده وحست اني تعبت فدخلت نمت وقفلت الباب صحيت الصبح علي صوت شوشو بتصحيني وبتقولي قوم يلا يصاصا عشان نفطر سوا قبل م انول الشغل قلت لها لا انزلي مش هفطر قالت لاافطري انتي
مش هفطر انا قالت لو مفطرتش معايا مش هفطر قمت صحيت وانا متدايق مبحبش حد يصحيني بس لما قمت لاقيتها ف وشي لاقيتني ببصلها وبتنح فيها قلت لها و**** لو امي الي بتصحيني م انا صاحي بس عشان انتي شوشو فمقدرش اقول حاجه قالت يخليك ليا يحبيبي
فطرنا وكانت لابسه هدومها وخارجه كانت لابسة جيبة جينز وبلوزة الجيبه كانت عامله لها بطن (سوة) بطريقة بنت متناكة تهيج الحجر عملت نفسي مش واخد بالي وسلمت عليا ونزلت
وقالت مفتاح الشقه اهو والبوابه لو حبيت تخرج وسابتني ومشيت هيا مشيت من هنا انا دخلت اوضتها من هنا ولاقيت هدومها الي قلعتها والكلوت والسنتيانه الي كانت لابساهم اوووف علي الهيجان وقعتدت اتخيل كلها فيهم
والكلوت كان فيه رطوبة من مكان الكس قعدت ابوس فيه واشم فيه واحطه علي زبي واضرب فيه لحد م نزلت لبني وفتحت دولابها وقعدت اتفرج علي قمصان نومها وبلااهتها واندراتها ولاقيت طقم عبارة عن قميص مفتوح الضهر اخره عند الوسط وتحته اندر فتله
قعدت اتخيل شكلها فيه وشكل طيزها والفتلةة جواه وكنت هيجان بطريقة فظيعه والوقت سرقني ومعرفش هي هتيجي امتا قمت لامم هدومها وحاططها مكانها ورتبت الحاجه ومن غبائي نسيت اشيل الكلوت الي ضربت عليه
اخدت دش ونزلت رحت لصحابي وبعد العصر لاقيتها بتتصل عليا بتقولي متتأخرش عشان عامله غدا وهنتغدي وا قلت لها ماشي
شوية ورحت لها البيت لاقيتها لابسه الطقم الي كانت لابساه بالليل دخلت الحمام لاقيت الكلوت الي انا ضربت عليه محطوط علي الغسالة وشي قلب وخفت وقلت ازاي انا بالغباء ده وبقيت خايف اوي
رحت رصيت معاها الاكل وقعدنا ناكل وهيا قعدت تكلمني واقلي عملت اي بعد م مشيت وانا حست انها عرفت اني دخلت الاوضة وقلبت ف حاجتها قلت لها ولا حاجة قعدت قدام التلفزيون واخدت شاور ونزلت لاصحابي ابتسمت وقالت ماشي
انا اتطمنت شوية وقلت جايز بتسأل عادي مأخدتش بالها قالت لو في هدوم عاوز تغسلها سيبها ف الحمام او طها ف الغسالة وانا هشغلها قلت لها ده هو طقم داخلي مش حوار يعني قالت ماشي
كلنا وقمنا غسلنا وقعدنا قدام التلفزيون وانا عيني ع التلفزيون وعيني عليها نايمه ع الركنه وفاردة جسمها والبنطلون هيتفرتك من عليها لاقيتها اخدت بالها مني وقالت بتبص لي كده لي يواد يصاصا
قلت لها ولا حاجه قالت شكلك كبرت وبقيت راجل بس ميمنعش اني الي مربياك ده حتي كنت بغسلك وبغيرلك الحفاضة وقعدنا نضحك وبقولها كفاية فضايح قالت انت ابني البكر يصاصا وكان نفسي يبقي عندي ابن يونسني ويبقي جمبي لكن .... نصيبي
قلت لها احنا ولادك يشوشو قالت طبعا يحبيبي .. يخليكم ليا
قلت لها بس واضح ان عمو احمد بيحبك اوي قالت اشمعنا قلت لها انك كنتي عاوزاه يتجوز وهو رفض قال هيا شيماء وبس قالت .. صعبان عليا كتر خيره مستحملني وعارف ان المشكلة مني انا بس .. يعوضه خير
قلت لها يابخته بيكي يشوشو بجد عنده حته عسلاية كده كلنا بنموت فيها وبنحسده عليها قالت يخليكم ليا يحبايبي بكره.. يكرمك ببنت الحلال وتبقي احلي من شووو وتنسي شوشو قلت لها لايمكن شوشو الاصل والباقي تقليد وضحكنا وقالت مضحكتش كده من زمان
قلت لها انا ف الخدمه وقالت خد بالك من صحتك ومتمشيش ورا اصحابك وابعد عن الوحشن وكده قلت لها حاضر انا هروح بكره بقي قالت لا خليك معايا يومين كمان لحد م عمك احمد ييجي قلت لها خايفه ولا ايه قالت لا متعوده بس اهو تنوسني اليويمن دول
قلت لها حاضر هروح بكره اجيب غيارات واجي قالت شوف انت عاوز ايه وانا هروح اجيبهولك قلت لها لا هرح الصبح وابويا ف الشغل اجيب حاجتي اجي قالت اللي يريحك

Читать полностью…

عالم القصص والثقافةالجنسية

وهي احووو يا احمد اوعي تسبني شرمطني بحب اتشرمط معاك
هنا استغربت شوية من لغة الكلام وقومت وانا بلعب ف كسها بصوابعي
لقيت ملامح وشها متغيرة جداً وكأنها مش هي خالص
عنيها مفتوحة جااامد وملامح وشها اكنها بتتخانق
قالتلي زبرك طلعوا عايزة زبرك طلعلي زبرك
قولتلها طلعيه انتي قامت بسرعة اوي
ومسكت البوكسر وجابتوا علي الجنب وطلعت زبي
اول ما شافت زبي قالت احححححححححححححح هيفرتكلي كسي
مسكت زبي وقعدت تشم فيه وتدعك بيه ف وشها وانا ماسك بزازها بدعكهم بقوة
بقت ماسكة زبي جامد وتبصلي وتقولي احح وتفتح شفايفها وتلاعب لسانها
نزلت علي بيضاني قعدت تلحس فيهم بلسانها وتقولي اححح ياكسمي علي الطعم
هنا عرفت انها استاذة مص وياما مصت لأن مش طريقة واحدة اول مرة تمص
مشت لسانها علي العرق اللي في زبي من تحت رايح جاي بلسانها
وفجأة هجمت علي راس زبي وبلعتها بصوت مخنووق اكنها بتخنق نفسها
دخلت اكتر من نص زبي في بوقها وبصتلي في عيني
ومن كتر ما مدخلة زبي بقت تقول غغغغغغغ وتبرق بعنيها
مسكتها من شعرها وبدأت أحرك زبي في شفايفها جامد
ولقيت نفسي بقول أهااااات كتير اه اااه اااااه يخربيتك ياشرموطة
ده انتي لبوووة ومتنااكة اااه ياشرمووطة يازانية ااااه
عضتني من راس زبي خلتني وقفت علي طراطيف صوابعي من العضة
وقامت قالتلي جه دور كسي بقي عايزاك تفتحني انا لسة بنت
ااح اهه اه احححو انا لسة بنت وكسي ضيق اوي عيزاك تشرمطني
قولتلها انتي فعلاً شرموطة انتي هايجة كده ليه يالبوة
قالتلي من الأخر انا هايجة عليك من ساعة ما عرفت أنك نكت هبة بنت خالتي
وهي اللي حكيتلي كنت بتنيكها ازاي وكنت بتفشخها وتنسيها العالم كله ازاي
هنا أستغربت بس مش وقت أستغراب كلامها هيجني اكتر
لأن هبة من أكبر شراميط سرير ف العالم وأستاذة نيك أستااااااااذة
شديت خلود ووقفتها قدامي بدأت اللحس رقبتها بشويش أوي
وأبوسها في كتفها وامص حلمات بزازها
أنا : بزازك مدلدلة وتجنن ياخلود
خلود : نفسي تفضل ترضع ف بزازاي وتنكني
بدأت ارفع خلود من ع الارض وأنا بمص شفايفها
راحت لفت رجلها حوالين وسطي ومسكت ف رقبتي جامد
قعدت ارفع زبي لفوق اخليه يلمس كسها من برا وانزلوا
وهي تبوسني في كل حته في وشي ودقني وشفايفي وكتفي
وتقولي ارجووك نيك كسي شرمط كسي دخل زبك في كسي
مسكت زبي من النص ومشيته بين شفايف كسها مره واحده ونزلته
قالت اححححححححح انت هتجنن كسمي كسي ولع من كسم زبك
يا احمد نيكني ارجوك متعذبنيش ممكن اموت ف ايدك اااااه
رفعت زبي لفوق جامد وفتحت طيزها جامد وكسها بايدي
ورحت منزلها مرة واحدة علي زبي اااااه اححححححححح
اول مرة في حياتي اشوف كس سخن بالشكل دة بجد بجد
قولتلها ايه يابنت اللبوة كسك فرن يلعن كسم كسك
ااااه ااااه ااااه وهي احححح احووووه احا
بدأت أشيلها وأنزلها علي زبي بغيظ وغل من كتر سخونة كسها
مش مصدق ان في كس بالسخونة دي
وهي قعدت تسب وتلعن في كسها وتشتم نفسها
انا اكبر شرمووطة انا بنت متناكة انا بنت لبوة
وانا اقولها وايه كمان يازانية يالي جوزك صحبي ياشرموطة
صحبي اتجوز اكبر شرموطة صح يامتناكة
تقولي اه صحبك اتجوز شرموطتك اللي انت بتنيكها
قعدت انيكها وانا شايلها يجي 10 دقايق
وهي مش ساكتة عمالة تهلوس بكلام ابن متناكة قبيح اوي
بصراحة اول مرة انيك واحده من النوع ده
بس فعلاً شهوتها دي خلتني كنت بنيكها بكل طاقتي
نزلتها وخليتها أمبرت طيزها لورا ورحت حاشر زبي في كسها علي طول ااه اح كسك يجنن ياخوخة
قعدت تأمبر جامد وتفشخ ف رجلها جامد اوي
وتقولي طلعوا من بطني زبك في بطني لا لا دخلوا طلعوا من بوقي
عايزاك تفشخ كسم كسي ابن المتناكة الحريقة
دخل زبك افشخلي الرحم كسي بياكلني من زبك احووووو اهه اهههههه يادين امي
قعدت اكارك في كسها وهي مأمبرة بعنف أوي لحد ما حسيت ان كسها هيتفرتك
اه اه كسك مفشوووخ من زبي
اااح زنبوري هيفرقع من المتعة يا احمد مش قادرة
طلع كسمي نيك افشخ كسمي نيك زي هبة
احمد كسي احلي ولا هبة قولتلها كسمك علي كسم هبة
ياشراميط ياولاد اللبوة وانيك فيها جامد
وهي هتنكني مع هبة عايزة اتناك مع هبة
نيك جامد افشخلي كسي جامد احح اححححو اححححححححححححح
قولتلها هنزل يابنت اللبوة هغرقلك كسك لبن يابنت الحرام يازانية
احححححححححححححححح نزل هطلع لبنك من كسي وابلعوا
بس نزززززززززل كتير عايزة كسي يتفرتك من لبنك السخن
اااح اهو يالبوة هنزل ياشرموطة هنزل وبدأت أشدها بعنف أوي عليا
وهي تزق نفسها جامد علي زبي
وبدأت أنزل كمية رهيبة من لبن زبي حاسس ان بنزل من مخي
ااااه اااااااااااااه يابنت المنيوكة
احمد لبنك يجنن احمد لبنك سخن
كسمك يابت الزانية هفرتكلك كسك
متطلعش زبك عايزة كل لبنك في كسي
اححححححححح اححح احووو
وفضلت شادتها عليا لحد ما زبي نام ف كسها من كتر ما نزل
وبعدها اترمت علي صدري وقعدت تلحس ف بواقي اللبن اللي علي زبي!!!!

ده حسابى ع تليجرام للحابب يكلمني.


بوت التواصل. @Dkctspu278BOT

/channel/thkafaj

Читать полностью…

عالم القصص والثقافةالجنسية

@alprksif0oo125bot

العمة ماريا للتنسيق للاازواج المتحررين الجادين وبئثبات
من اليمن أو أي دولة أخرى

أو الذين يريدون تعلم التحرر.وتجربة المتعة

Читать полностью…

عالم القصص والثقافةالجنسية

ازود الجرعة أكتر اروح

البيت عندهم من غير اندر واسيبه في اوضته لما يرجع يشوفه امسك زبه من فوق الهدوم وأمه وأمي قاعدين مستخبين كده يكون واقف في المطبخ اروح وراه واقعد علي الرخامة واقلع البانتي واحط علي كسي سكر واقوله الحس ويلحس كسي والسكر أمي كانت ملاحظة التصرفات وعلي طول كانت بتلاحظ خروجه من البيت مستخبي وانت هنا لما بنكون مع بعض بيكون لبسنا متبدهل وفي مياة في جسمنا فسألتني في حاجه بتحصل بينكوا فقلت ليها لأ طبعا لكن هي كانت شاكه لحد ما في مره قفشتنا في اوضتها .. كنا في مره أحمد اجازة من الشغل وانا كنت في البيت وأمي بره احنا قربنا جدا من بعض وأفكارنا بقت نفس الأفكار وعاوزين نسعد بعض فقالي انا هجيلك البيت طبعا انا كنت طايره من الفرح كنا قعدنا فترة مفيش نيك بينا بسبب أمي الي بدأت تلاحظ وكان وعندي الدورة وشوية حاجات في كسي كده عدي اسبوعين من غير ما ينكني وهو كان مع مفتاح من شقتنا ودخل وفضل يدور عليه لحد ما ناديت عليه وكنت في اوضه ماما ودخل عليا وبوقه مفتوح من شكلي كنت واقفه قدام المرايا ولابسه قميص نوم شفاف دانتيل برقبة شكل حرف V واندر فاتله لونه أحمر وديه اول مره اتزوق ليه والبس قمصان نوم اكنها دخلته وكنت راشه من برفان ماما كمان وهو كان هيجان اكتر وهجم عليا وبدء يأكل في جسمي اكل ويشم فيا عاجبه المنظر وبعدين قعد يبوس فيا وايده علي صدري والايد التانية علي كسي و انا ايدي علي زبه من فوق الهدوم وراح شايلني حطني علي السرير ونيمني علي ضهري وفتح رجلي وجاب الاندر علي جمب وبدء يلحس ليا ويشم في كسي ويقولي كسك جامد اووي وابيض ومنفوخ وانا امسك دماغه احشرها في كسها وهو يعض في كسي ومولع نار ويضرب على كسي بأيدي كده يطفي النار وفضل يلحس من الافرازات الي بنزل من كسب وبعدين قلت ليه تعالي انا وحشني زبك و طلعت زبه بشرمطه وبدأت امص فيه وفي اللحظة ديه امي دخلت علينا الاوضه واتفاجئت من المنظر اكيد واحنا اتراعبنا وقومنا بسرعة وهي راحت مسكاني من شعري وضربتي بالقلم وأحمد كان واقف بزبه الشباب الكبير وبيداريه بالعافية وبعدين طلعت علشان تنادي امي أحمد هو جري وقال لا ملوش داعي انا كده كده هصلح الموقف وهخطب أية طبعا امي كانت متنرفزه وانا وأحمد قلنا ليها ده أحسن حل لو عملتي حوار هتفضحي نفسك وبنتك وانا أقل واحد هطلع خسران وانتوا الاتنين هتخسروا أكتر وانا مش عاوز كده امي اقتنعت بالموضوع لكن غصب عنها وبعد مده اتخطبنا انا وأحمد وكانت خطوبة بين العيلة وبس وأمي منعت خروجتنا انا وأحمد كنا بنتقابل بصعوبة فكنت لازم الاقي حل للمشكلة ديه .. بسبب حابسه امي ليا في البيت بقيت فاضية اكتر واكتر وبدأنا انا واحمد يبقي في بينا سكس فون وفيديو لكن زهقنا منه وانا مع مرور الأيام بدأت اسمع صوت أمي اكتر واكتر وهي بتلعب في نفسها بالليل واروح اتفرج عليها وكانت عاجبني المنظر واتفرج عليها اكتر واكتر وفي مره الصبح كان مجهدة شوية قلت ليها ما انتي لو تبطلي لعب شوية هتكوني كويسة هي اتخضيت من وفهمت قصدي وعملت نفسها عبيطة وقالت ليا قصدك ايه يا شرموطه وديه كانت أول مره ماما تقولي كده قلت ليها ليه بقي ؟ قالت علشان بتتناكي من الرجالة قلت ليها هو راجل واحد وهيبقي جوزي وهنام معاه براحتي بعد كده امي سمعت كده قالت ليا مش محترمة وبلعو ريقها من الكلام وانا كنت متضايقه منها علشان منعاني من أحمد وفي يوم هي كانت اجازة من الشغل وانا في البيت بالليل علي الساعة ١ اتكلمت انا وأحمد سكس فيديو وهي كانت سامعة وبتتصنط علينا وانا لمحت خيال عند الباب وعرفت انها هي لكن قلت مش مهم خليها تهيج اكتر وبدأت ازود الجرعة اكتر واكتر في الكلام واقرب كسي من الكاميرا اكتر واقوله كسي اه بين ايديك دخل زبك بقي بسرعة اااااه مش قادرة عايزه زبك في كسي مفيش حد هينكني غيرك وانا وهو شغالين مع بعض وامي سايحه بره ولحد ما الخيال اختفي وانا وأحمد خلصنا قلت اروح ابص عليها لقيتها قاعده تلعب في نفسها وكسها مولع نار ومحمر من الفرك فيه وقعدت اتفرك شوية لحد نا هجت تاني ولحد ما أحمد سافر بتاع اسبوعين تبع الشغل فضلت قايده نار من جواي أمي تهيج علي كلامي انا وهو واحنا بنعمل سكس فون وانا اهيج علي شكل امي وهي بتجيب لبنها ولبسنا بدء يبقي مشكوف أكتر بحجه ان احنا في الصيف وكده وسله الهدوم عند الغسالة بقت الاندر بتاعي وبتاعها مليان ومتغرق لبن كل يوم واحنا الاتنين عاملين هبل لحد ما في يوم كانت كانت هي بتلعب في نفسها كالعادة انا دخلت اتفرج عليها من وراء الباب هي ناديت عليا وقالت ليا تعالي متستخبيش انا بشوفك علي طول انا طبعا كنت عادي لأن انا عارفه انها عارفه إن انا بتفرج عليها وبعدين كانت هي لابسه برا فرده بز واحده طالعه منه وانا لابسه اندر لونه أحمر و تيشيرت ابيض علي اللحم فقالت ليا انا حاسه بيكي علشان المحروس بتاعك مش هنا انا عضيت شفايفي وقلت ليها زبه جامد اوي يا ماما لما لما بيحطه في طيزي اكنه بيشقني نصين ولما بيجيب لبنه في طيزي بحس متعة كبيرة ولما

Читать полностью…

عالم القصص والثقافةالجنسية

مش للدرجادي يعني

خليكي لابسه احسن بضحك وانا قلت اعمل نفسي زعلانه واقوله قصدك إن جسمي مش حلو قالي حلو جدا انا مقصدش كده
فقلت ليه انت بتكدب ما انت بتشوف بنات كتير وتلاقيك مصاحب فأكيد جسمي وحش وهو بدء يبرر ويشكر في جسمي وانا اهيج أكتر لحد ما قلت ليه انا عايزه اجي معاك الجيم قالي انا مليش معاد محدد بروح في أي وقت بس ممكن اشترك ليكي هناك قلت ليه لأ اروح لوحدي ازاي انا عايزه اروح معاك قالي متخفيش ده جيم كويس و حلو ومفيش معاكسه والجو ده قلت ليه ماشي وفعلا روحنا وكان كويس فعلا وفي بنات و رجالة جامدين جسم و ازبار كبيرة باين من تحت الهدوم لكن انا كنت مكتفيه بأحمد ومش عاوزه غيره يلمسني وهو كان معروف في الجيم وعنده خبره وبدء حد يضربني فقلت ليه انا عايزه انتي تدربني كان متردد لأنه مش فاضي ومش عارف ايه فقلت ليه انا جارتك واختك وصاحبتك مش عاوز تدربني انا لما روح هقول لطنط  فقالي خلاص هدربك لكن وانا مش موجود شوفي حد تاني بدء يدربني فعلا وانا بدأت اتدلع واتمايص اكتر واتشرمط بمعني الكلمة وهو كان بيهزؤ ويضحك اكتر وابدء احك فيه والمس جسمه اكتر وكنت دايما اتفرج عليه وهو بيتمرن وعرقان وشعره نازل علي وشه وعيني كان سكسي فشخ بكون عاوزه اجري عليه حالا ابوسه وامص ليه زبه وادخله في كسي يريحني من النار الي فيه وكل مره واحنا في الجيم بقرب منه اكتر واكتر وبقرب بطيزي علي زبه وبلمس زبه بكوعي بحجه التمرين وزبه..ولحد في مره كنت بتمرن تمرينه رجل وحصل تمزق كده عن فخادي بجد مش تمثيل وانا علي طول وانا في الجيم بلبس بودي سوت وتحتيه برا عادية او سوفت برا وبلبس بنطلون ليجن وحصلت الإصابة ومكنتش قادرة امشي هو شالني فاجأة كده واخدني جوه في اوضه اللبس يطمن عليا فهو كان عوز يشوف مكان الإصابة عادي وانا كنت لاول مره محرجه منه علشان كنت لابسه بودي سوفت للي ميعرفش هو شبه شوية المايوة القطعة واحده لكن اتقل وبكم و الإصابة تحت كسي بحاجات بسيطه وطبعا هو كان متردد يسأل عن مكان الإصابة قلت ليه لو عايز تشوفها قول عادي فقالي ممكن لو مش هتتضايقي هو كان مؤدب جدا فنزلت بنطلون الليجن لحد ركبتي وهو البودي سوفت كان ضيق علي كسي العرقان المنفوخ اصلا وكان مبين تفاصيل وتقسيم كسي هو شاف من هنا وانا عيني علي وشه لقيته تنح وبرق كده وبلع ريقه وانا كنت مبسوطه من شكلة لأول مره اشوف نظره شهوة منه علي جسمي بعد محاولات كتيرة وبعدين قلت ليه بص عليها وهو كان واقف مش علي بعضه ومتردد يشوف فقلت ليه مالك يابني فنزل بأيده علي فخدي وكانت سخنه من شيل الحديد وأول ما لمس وانا جسمي قشعر واتنفض كده وهو عينه علي مكان الإصابة وعين علي كسي لأنه كان في وشه بالظبط وكسي كان واضح ومنفوخ وعرقان لكن قالي مفيش حاجه هجبلك كريم وهتبقي كويسة ومع كل لمسه وهو بيحط الكريم انا جسمي بيرعش اكتر واكتر ومش قادرة وهو بيسألني مالك اقوله بصوت وانا بنهج كده لا مفيش بس ومكان الأصابة بيوجع ولمحت زبه لقيته واقف نص واقفه كده فقلت انا كده صح ولازم اكمل علي الموضوع ده فقلت ليه ممكن تساعدني اروح واسند عليك طبعا هو كل مره بيستحمي في الجيم لكن معرفش المره ديه علشان يروحني بسرعة وفضلت سانده عليه وبشم في جسمه وعرقه واقرب منه أكتر بحجه إن انا سانده عليه ووصلنا البيت وامي كانت مش موجوده ووصلني للسرير وقال ليا هجيب تلج من التلاجه علشان احطه مكان الإصابة وانا قلعت البنطلون الليجن وفضلت بالودي سفت وشديته اكتر من تحت علشان يحزق اكتر علي كسي ويبين نفخ كسي و نزلت حمالات البودي كمان وفضلت بالبرا وهو دخل واتخض من المنظر وقلت ليه الجو حر وانت مش غريب ومتعود هو ضحك وكان مبسوط وبدء يحط تلج علي فخدي وانا مش قادرة هموت حرفيا من الهيجان كسي قلب نار وهو لاحظ ده وانا مش قادر وكسي بدء بنزل مياة شوية ومش قادرة اقفه وبقيت حاسه انه بيلعب بالتلج قاصد فمن كتر التعب قلت ليه بس كفاية مش قادرة هو من صوتي العالي قام وقف علي طول اتخض جدا ووقف قدامي كان لابس شورت لقيت زبه طالع قدام فشخ وهو مش واخد باله من كتر من اتخض من صوتي العالي وانا فصلت ببص علي زبه لحد ما اخد باله وراح مداري علي زبه فقلت ليه ايه ده ؟! فقال مفيش حاجه انا آسف وبياخد شنتطه وماشي فقلت ليه يعني بعد ما عورتني هتمشي كده فقال ما انتي معاكي الكريم حطي منه فقلت ليه طب بصلي فأول ما بص رحت جايبه الودي سفت علي جمب كده وظهرت كسي ليه الي مليان إفرازات وعرقان ومنفوخ علي اخر فقلت ليه لأ انا اقصد الوجع ده هو اتخض ووقف شبه الميت من المنظر وبدأت اقوم وانا بعرج واحده واحده لحد ما وصلت ليه وقلعت البرا وبقفش في بزازي وهو علي اخره مش مصدق المنظر وعملت نفسي هقع وهو لحقني وايده وراء ضهري وكان بيطلع صهد من بوقه فمره واحده رحت هاجمه علي شفايفه وقعدت ابوس فيه وهو لأول مره استسلم وبدء يبوس فيا جامد موت اكنه بيأكلني ويمص في لساني وانا اعض في شفايفه وبعدين يسمك بزازي البيض الكبار ويقفش ويعصر فيهم عصر ويلحس حلمات بزازي ويعض فيهم

Читать полностью…

عالم القصص والثقافةالجنسية

@alprksif0oo125bot

العمة ماريا للتنسيق للاازواج المتحررين الجادين وبئثبات
من اليمن أو أي دولة أخرى

أو الذين يريدون تعلم التحرر.وتجربة المتعة

Читать полностью…

عالم القصص والثقافةالجنسية

انا وهي ورجعت دخلت المجلس بنام سويت نفسي نوم ومنتضر ايش بيصير دخلت فوزيه بهدوء وبيدها ضوء ولاعه وطفت ضوء الولاعه وقربت لاجنبي وبعدت المعوز ونزلت الشرت حقي وانا مسوي نفسي نوم ومسطول بدائت تمسك زبي وتلاعبه بيدها وبدئت تمص زبي وتلاعب خصاوي بدائت تحط زبي بين ضروعها وانا مسوي نفسي مسطول ونوم وبدائت تفلخ ارجولها وتحط كسها بزبي وانا نايم علي ضهري بدائت تمسك زبي وتلاعبه بكسها وتدخل راس زبي بكسها وبدائت تطلع وتنزل عليه ضلت تقوم وتجلس علي زبي وزبي بكسها يدخل ويخرج وانا مسوي نفسي نوم وسكران  وزبي مشدود علي الاخر ضلت تقوم وتجلس وتفركه بكسه فضيت انا بكسها وهي فضت وبللتني بشهوتها وكملت وقامت بهدوء وخرجت من المجلس  واووو حسيت وهي تطلع وتنزل فوق زبي انه ريحتني بجنون قلت اقوم واخرج لاعندها واقوم انيكها بس ترددت وخفت ونمت لصباح وخرجت واجيت اليوم الثاني اسكر عند محبوب رحت عنده بالمغرب وانا قد شربت فيجرا  وبديت اسكر محبوب  واخليه يشرب كثير من اجل ينام نام محبوب وانا طفيت المجلس ودقيت اشتي عشاء وقد بديت اتكلم انا وفوزيه وبديت اتكلم معه سوت العشاء واتعشيت انا وهي ودخلت المجلس سويت نفسي سكران ونايم وانتضرت فوزيه تدخل دخلت فوزيه وبدائت تمص زبي وتلاعبه وبدائت تجلس وتقوم عليه وانا قويت قلبي وهي تطلع وتنزل فوق زبي قويت قلبي ومسكتها بخصرها ورفعت خصرها وقلبتها وخليتها تنام علا ضهرها وقمت انيكها وادخل زبي بكسها وشويه ورجعتها علي الجنب ونكتها وشويه ورفعت خصري وهي علا ضهرها رفعت خصري  الي فمها ودخلت زبي بفمها وهي تمصه كل ذا وهي فاكره اني مسطول ومش عارف ايش الي يحصل نكتها بكل الطرقوكاني موعارف ايش يحصل نكتها لمن حسيتها استكفت ورفعت سروالها ودخلت غرفتها ضليت انا زبي مشدود وابي انيكها مره ثاني خرجت من المجلس ودخلت غرفه النوم وهي نايمه علي السرير وبديت احضنها واداعبها  وانا اداعبها وهي تسالني من محبوب قلتله لا ذا انا قالت وايش جابك عندي قلتوله انتي لك اربع ايام تجي عندي للمجلس لاتنكري وبديت اضم فمها وانيكها تمانع بالبدايه لمن سكتت ونكتوها بقوه وبكل طرق النيك وفي اليوم الثاني كمان رحت عند محبوب وخليته يسكر ونيمته بدري نام وانا قمت ودخلت غرفه النوم عند فوزيه وبديت انيكها واتمتع فيها وانا انيكها حسيت في حد دخل غرفه النوم ولصي الضوء وانا انيك فوزيه وانا كنت انيك فوزيه قمت واشاهد باب غرفه النوم ومن لصي الضوء  اشوف محبوب لصي الضوء ويشوفني عريان وانا انيك زوجته  قام محبوب وبدي يصيح فوق مرته وبدائت زوجته تقوم وتصيح عليه وتقله انت قد عربوك نص شباب تعز واني ماتكلمت وانت الان لمن شفتني ينيكني واحد قمت تصيح سكته ولجمته وقلتله خليه يكمل ينيكني وانت تشوف وقامت ولصت الكهرباء وقالت لي انيكها قدامه قمت انيكها وهو يشوف  وكان يقلي انيكها وراء وكنت انيكها وراء   وهو سكران ويشوفلي انيكها وكنت انيكها وهي تقله انت تنتاك واني احب انتاك وضليت اروح بيته وعنده باي وقت وانيك زوجته الي تعلقت بي  بجنون
بوت التواصل. @Dkctspu278BOT

/channel/thkafaj

Читать полностью…

عالم القصص والثقافةالجنسية

وقالت لها بمزاح ليش عادك تشتي ياتي عموووووووري بكره يخنثك ماهو قذا خنثك اليوم قالت سموووووحة  لا لا نيكة اليوم هذه تعتبر حقنة محفزه ومهيئه لبكره قلت لاتهمي حببتي سموووووحة ابشري بما يسعدك ولبسنا ملابسنا وخرجنا من العيادة ورجعنا بيت اموووووووره خزنا وشيشنا وضحك وكلام جنسي خزنا حتى الساعة 12 منتصف الليل وغثرنا القات وتعشينا واتصلت بنا سمووووووحة واكدت عليا بانني اجيها للعياده  وقالت انها بتجهز كل شي يلزمنا من اكل وشرب حتى القات بتجهزه من الصباح وانه بعد ان اجي سوف تدخلني وتغلق العيادة ونبقى داخلها نستمتع حتى المساء قلت تمام وغلقنا الاتصال وقمت نكت اموووووووره نيكتين حلوات وكانت الساعة 2 بالليل فنمنا باحضان بعض حتى الساعة التاسعة صباحا واذا بسمووووحة تتصل وتقول انها مجهزه كل شي ومنتظره بالعياده  فصحينا وفطرنا بسرعة ورحت للعياده واااااااااااحححححححححح ااحححححححححححححح كانت سموووووحة منتظره بشوق اغلقنا الباب وسموووووحة كانت مجهزه فطور كبده وعصير فطرنا مره اخرى ومن ثم جابت لي كوب عسل ملكي شربته ومن ثم هات ياشغل اففففففففففففففففففف اففففففففففففففففففف بعد ان داعبنا بعض وبوس ومصمصة ولحس ورضع نكتها نيكتين متواصلات بدون فاصل بطيزها ثم حاولت سموووووحة ان تخليني افتحها وانيك استها فرفضت وقلت لها حببتي مش انتي قلتي انك تحبيني وتحبي تتزوجي بي قالت ايوه قلت اذا انا مابحب اتزوج واحدة عزبه وادخل عليها بليلة الدخلة  وقد انتاكت ومفتوحة حتى لو انا عارف انني من فتحتها قالت معنى كلامك انك خايف انني انتاك من غيرك بعد ماتفتحني سوف اعاهدك مابترك احد يلمسني لمس غيرك قلت لا لا انا واثق بس هذه رغبتي ولكي تكون فرحتنا مكتملة وكمان خايف ان اهلنا يكتشفونا بعرسنا قالت خلاص مقتنعة بس متى بتاتي تطلب يدي قلت بصراحة اتمنى حتى بكرة بس بصراحة اوضاعي صعبة وانتي عارفة الزواج هذه الأيام كم يريد فلوس وترتيب لاكنني اوعدك انني اذا جهزت نفسي باكلمك واتقدم لك قالت تمام واني كمان عاد فية موضوع يمنعني من الزواج قلت ايش هو قالت عاد معي اختي الكبيرة عادها ماتزوجت ومستحيل اهلي يوافقون على زواجتي واختي الكبيره باقية بدون زواج خصوصا انت تعرف عاداتنا قلت صح لازم عليك تحترمي مشاعر اختك الكبيرة ومن ثم قمت نكتها نيكة وتغدينا وجابت لي
ااححححححححححححح من قات ومشروبات وجلسنا نخزن وحينها كنت اكلمها بجولتنا انا واموووووره في اب وذكرت لها كيف كنا نخزن واموووووره بحضني فقالت سموووووحة امممممممممحححححح ذكرتني حبيبي ممكن تعمل بي مثلها قلت فدااااااك فاتت سموووووحة  وجلست بحضني وادخلت زبي بطيزها وبقينا نخزن ونضحك واااااااااااحححححححححح ااحححححححححححححح من متعه وأثناء التخزينة نزلت بطيزها  مرتين ثم نكتها نيكة قوية بعد المغرب حتى شبعتها وتشكرتني وترجتني انني ما انساها وعاهدتني انها ماعد تنتاك من احد غيري حتى زواجها سوى تتزوج بي او بغيري
وبعد العشاء خرجت من العيادة من عند سمووووووحة  ورجعت مباشرة الا شقتي وتواصلت مع اموووووووره وخبرتها انني في شقتي وانني قررت بكره ارجع لشغلي بالسوبر ولازم انام لكي اصحا بدري واتفقت معها اننا بنكون نتواصل و باكون اجيها بعد انتهاء دوامي بالسوبر وباكون انيكها نيكة ثنتين سريع وارجع شقتي انام وفي ليلة  الجمعة باكون انام معها وفعلا هذا الذي استمرينا علية اما سموووووحة فكنا نتواصل واتفق معها وفي الليلة الذي نتفق عليها كانت سموووووحة تتعذر لاسرتها ان عندها مريضات ولازم تتاخر لتتابع علاجهن وكنت اروح لها واخنث طيزها نيكتين ثلاث وارجع وهكذا استمرت حياتي مع اموووووووره وسموووووحة بكل متعه وتلذذ وعشق وكلا منهن الان تفكر بطريقة انني اتزوجها فاموووووره تخطط تستغل زوجها وتجمع منة مبلغ ثم تتطلق من زوجها وتتزوجني وقد المبلغ بحوزتها لكي نستفيد منه ونؤمن انفسنا وسمووووووحة بتعمل جاهدا لتوجد شخص يخطب اختها الكبيره لكي تتمكن بالزواج مني وانا بصراحة فية حاجة واحدة مش عاجباني بالزواج من سمووووووحة وهي انها ممحونة وتنتاك بطيزها وقد سبق كمان انها تخنثت بطيزها من شباب قبلي فهذا الشي الذي مغثيني منها اما الأشياء الأخرى فانها متكاملة جمال وغنج ودلع ورومنسية ومحتفضة ببكارتها وكمان دكتورة اما امووووووره فانا متاكد ان تخطيطها مابيكون بطريقة سهلة وربما ماتحصل على الطلاق وان حصل بيكون بعد مرور فتره طويلة ولهذا علاقتي مستمره مع اموووووووره بشكل متواصل  وكمان مع سمووووووحة كلما سنحت لنا الفرصة ولنا الان مده تزيد عن 7 أشهر وبكل سرية ومش عارف ايش بتكون نهاية علاقتنا هذه
وهذه قصتي واتمنى انها نالت اعجابكم والمعذره على الاطالة

.......

بوت التواصل. @Dkctspu278BOT

/channel/thkafaj

Читать полностью…

عالم القصص والثقافةالجنسية

مش مستحملة اصتبر لبكرة واتمنى من حبي عموووووووري ينيكني حتى نيكة فضحكت اموووووووره وقالت لها بس انتي مشتهية تتخنثي من وراء بطيزك واني خايفة ان عموووووووري مايعجبة نيك الطيز فقالت سماح انا مستعده البي كل رغبات عموووووووري ينيكني فين مايحب حتى استي لو يريد يفتحني وينيكني فيها انا موافقة اهم شي انتاك منه فقالت اموووووووره اففففففففففففففف افففففففففففففففف منك جد ياسمووووووحة انتي موافقة يفتح استك قالت سموووووحة ايوه فدااااااااااه فجوبت انا وقلت لا لا ماحب اضيع مستقبلك وافضحك انا مستقنع انيكك بطيزك خصوصا بصراحة انتي معك طيز يذوووووب ويجنن فضحكت اموووووووره وقالت بجد ياعمووووووري يعجبك نيك الطيز قلت ايوه بشرط يكون حلو مثل طيز سموووووحة فضحكت اموووووووره وقالت وانا ياقلبي هل طيزي اعجبتك قلت وانتي طيزك حلو قالت هل اشتهيتني تنيكني بطيزي قلت بصراحة ايوه بس انا من النوع الذي يتحكم بمشاعره وما احب اسوي شي ما يحبه الاخر قالت
ااحححححححححححح ااحححححححححححح وليش ماكلمتني انك مشتهي تخنث طيزي قلت لا انا احسك مشتهية ومستمتعة بنيك استك قالت ايوه بس انا اريد البي رغبتك باي وسيلة قلت هذا الشي مايعجبني لما يكون الاستمتاع لطرف واحد فقط وقلت لها هاااه قولي لي بصدق يا اموووووووره هل انتي اشتهيتي تنتاكي من وراء بطيزك قالت بصراحة ماقد فكرت انا دائما مشتهية انتاك بكسي وماقد اشبعت رغبتي وكعلتي نيك الا من بعد ما عرفتك قلت ابشري سوف ابقى امتعك طول ما انا متواجد بالقرب منك وحينها سموووووحة و من شده الاثاره  قامت وخلست ملابسها وبقت عريانة خالص وقالت هااااه شوف ياقلبي شوف كسي كيف اصبح مبلل ويقطر  وكمان طيزي شوف كيف بينبض متشوق لزبك فضحكنا انا واموووووره وقلنا لها يامجنونة مالك هكذا بتجنني وتخلستي هكذا انتي هنا بمكان عمل قالت الباب مغلق وبعدين ما اريد اي زبون ياتي لو بيدفع ملايين زبك ياعمووووووري بيسوى ملايين الملايين وضحكنا وبصراحة أثناء ماشفت جمالها وحلاوه طيزها وكسها حسيت بإثارة وهيج كبير فقمت بسرعة وخلست الكون و سروالي فقط وسمووووووحة قالت حبيبي ممكن اخلع لك الثوب وبقية ملابسك اشتي نتنايك وحنا عريانين ملط قلت الذي تشوفي وفعلا خلستني بيدها الثوب والفنيلية وبسرعة احتضنا بعض وارتجمنا فوق السرير حق المعاينة وهات يابوس ومصمصة وجغصصة ورضعت لها نهودها ونزلت يدي وكنت افحس استها والعنقري وسمووووووحة ذااااااابت وتجننت وبقت تتشاهق بجنوووون وتصيييييح ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه ايييييييييييييييييييييي افففففففففففففففففف ااححححححححححححح يووووووووووووووووووووووه واموووووره كانت تقول لها وطي صوتك ياممحونة بيسمعوك كل من بيمر بالشارع قالت يسمع من سمع طز  وانا بصراحة  اندهشت من هيجها فقلت في نفسي معقول كل هذه المحنة والهيج وانا بفحس استها فحس فكيف لو الحس لها وتنتاك بستها كيف بتبقى تهيج وتتشاهق فنهضت وفلخت رجولها واااااااااااححححححححح ااححححححححححححح من است شفتها معها تجنن مقاربة بشكل است اموووووووره واصغر شوي فقررت اذوبها اكثر واجعلها تتجنن فقمت بسرعة وسويت وضعية 69 واااااااااااححححححححح ااححححححححححححح فسمووووحة فهمت و بسرعة مسكت زبي واااااااااااحححححححح ااحححححححححححح بقت تمص وترضع زبي بشكل مدهش وانا اشتغلت استها لحس ومص وكنت ارضع بضرها الذي مثل حبة اللوز والعبة بلساني وسمووووووحة تتجنن وتذوووووووب اكثر وانا اثيرها اكثر فكنت افشخ استها وادغدغ اشفارها الداخلية وبكارتها بلساني وسمووووووحة بقت تصييييييح اففففففففففففففففف
ايييييييييييييييييييييي يووووووووووووووووووه اااااااااااااااااااااااااااااه يوووووووووووووووووه جننتني يوووووووووووووووووه ياباااااه بسسسسسس بسسسسسس نيكني افتحني شطط كسي
يووووووووووووووووووووووه بسسسسسس ارجوووك قلت لاتتجنني مابنيك استك انا اشتي امتعك واريحك فقط اما النيك فبنيكك من طيزك هذا وكنت ابعصص طيزها وفمي ولساني  تلعب بستها حتى ارتعشت سموووووحة رعشة قوية وقذفت شهوتها وانا ضحكت واخذت شهوتها ورطبت خرمها ثم قمت بسرعة وسحبت مخده وحطيتها تحت خصر سموووووحة ورفعت رجولها وعطفتهن حتى برز امامي خرم طيزها الحلو وادخلت زبي وظغطتة دفعة واحدة للاخر بطيزها وسمووووووحة شهقت ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه
يووووووووووووووووه
افففففففففففففففففففف
ااحححححححححححح
اممممممحححححححح وانا بقيت ارهزها وسموووووحة توحوح وتتلذذ وتتشكرني وتمدح بي وانا ارهزها اكثر وحينها التفت اشوف لاموووووره فشفتها ذاااااااااايبة وهايجة من المشهد فابتسمت لها وقلت اففففففففففففف  ياموووورتي شكل المشهد اثارك وهيجك قالت افففففففففففف
اففففففففففففففففف ايش تظن لما واحده محرومة من سنين وعطشانة للنيك الذي مثل نياكتك وبزب مثل زبك وتشوفك بتنيك واحدة امامها ولو حتى عادك نكتها من دقائق اكيد

Читать полностью…

عالم القصص والثقافةالجنسية

ترجع حضني حتى قرب النقطة حق نقيل يصلح فجنبت خارج الخط ورهزتها لما نزلنا شهوتنا ورجعت اموووووووره بقعتها ومشينا حتى وصلنا صنعاء ونحن لازلنا مش لابسين سراويل بصراحة مغامره جنوووونية وتهور وطيش وكمان كنا مثارين ومشتهيين لبعض بشده وكانت الساعة الثامنة مساء طلبت مني اموووووووره اخذ لنا عشاء سفري فوقفت امام مطعم واخذت عشاء سفري ومشينا تجاه الحاره  وبعد ان وصلت اموووووووره لاطرف الحاره وقفت و قمت اعطيتها باقي الفلوس فقالت ايش هذه قلت باقي فلوسك فقالت شوف ياعمر بزعل منك عادني ناوية ادفع لك مبلغ أكثر  قلت لها حق ايش قالت انت تستاهل الروح قلت وانتي تستاهلي افديك بحياتي قالت الان ليش نهدر هانا بنتجابر في البيت يالله انا بمشي وادخل البيت واخلي الباب مفتوح وانت جنب سيارتك وتعال بعدي قلت تمام ونزلت ومشت فتحت البيت وانا جنبت السيارة وغلقتها ودخلت بعدها البيت وغلقت الباب واموووووره كانت قد دخلت غرفتها وخلعت البالطو ولبست فستان قصير وشفاف ولن تلبس تحتة شي يعني مبين كل تفاصيل جسمها ااححححححححححححح ااححححححححححححح من جمال وخرجت للصالة ترحب بي وقالت حبيبي عموووووووري تحب نتعشاء ام نكمل التخزينة قلت بصراحة عاد طعم القات بيسبر نكمل تخزينة ونشيش وبعدين نغثر القات من مره فقالت بغنج تمام نكمل تخزينة وياريت يبقى طعم التخزينة مثل ماكنا مخزنين في اب وكمان كما كنا بالطريق فضحكت وقلت لها بصراحة عندك حق محلا واحد ينبسط ويستمتع وهو مخزن ومشيش من فوق ومن تحت فضحكت وقالت بصراحة انها مغامره ومتعة لاتوصف ولايمكن ننساها وقامت جهزت لنا بقعة وقالت جهز حالك حبيبي اما انا فقدني جاهزه مش لابسة حاجة من تحت الفستان فقلت حاضر بخلس ملابسي خالص وهي ضحكت وقالت اففففففففففففففففففف اففففففففففففففففففف بصراحة بنستمتع اكثر واني بخلس مثلك وخلست فستانها واااااااااااحححححححححح ااحححححححححححححح من احساس وشعور لايوصف وانا جلست وحطيت القات جنبي وزبي مقووووم ومركوز واموووووره جابت كريم و قربت وباست زبي بالاول ثم دهنته بالكريم ومن ثم جلست بحضني وادخلت زبي كسها واااااااااااحححححححححح ااححححححححححححححح من متعة وبدانا نكمل التخزينة ونشيش ونضحك ونهزر بكلام جنسي ونوصف متعتنا ولذتنا ونحن في غاية انبساطنا وحينها اتصل عمي صاحب السوبر ماركات وحب يطمئن عليا فخبرتة انني متحسن شوي فقال لي ربي يشفيك وتعود لشغلك بالسلامة وقال لي خلاص زيد ارتاح لك يومين ثلاث حتى تتباخر تماما وتعود لشغلك وانت متعافي قلت تسلم يا اطيب عم قال تحب احولك فلوس او شي قلت لا تسلم وغلقنا الاتصال وحينها كانت اموووووووره تسمع كل الاتصال ففرحت فرح كبير وقالت ااحححححححححححححححح ااحححححححححححححححح احلا خبر يعني يمكننا ناخذ راحتنا بدون قلق قلت ايوه ورجعنا نضحك ونخزن ونشيش ونزبج واموووووره بحضني وزبي داخل استها ومتلذذين شوية واذا بالاتصال الثاني الا تلفون اموووووووره وكانت المتصلة الدكتورة سماح فجاوبت اموووووووره وفتحت الصوت فقالت الدكتورة  سموووووحة  كيفك حببتي وكيف حبيبنا عموووووووري وينكم فقالت اموووووووره ااحححححححححححححححح ااحححححححححححححححح يا سموووووحة ياريت وانتي معنا قالت ليش هل لازلتم مع بعض فقامت اموووووووره وشرحت لها رحلتنا من ساعة ما مشينا من عندها باليوم الأول حتى تلك اللحظة وسمووووووحة بقت تتجنن وقالت ااحححححححححححححححح ااحححححححححححححححح لوما انا خايفة من اهلي انني لا اجي الان واسهر معكم واستمتع ولو بنيكة واحدة من زب عموووووووري فقالت لها اموووووووره ااحححححححححححححححح ااحححححححححححححححح ياسمووووووحة يمكن لو انتي معنا انك ماتستقنعي تتخنثي بطيزك بس يمكن انك تصري يفتح استك وينيكك منها لاكن ماناش راضية انك تجي  فعموووووووري الليلة حقي وحدي ااحححححححححححححححح ااحححححححححححححححح ياسمووووووحة لو تشوفينا الان وحنا عريانين وانا مخزنة بحضن حبيبي عموووووووري وزبه الحلو داخل بكعلتي للاخر ونخزن ونشيش ونضحك امممممممممحححححح والحلا والطعم فقالت سموووووحة امانة انني قد بتجنن وطلبت مننا نرسل لها صوره فرفضنا بالاول وسمووووووحة بقت تترجانا وتقول ليش خايفين هل انتم مش واثقين بي قلنا لا واثقين بس خايفين تتسرب الصور بدون قصد وننفضح فقالت اعاهدكم بالله انني اشوفهن فقط وامسحهن فوافقنا وعملنا لها عده صور وكمان مقطع قصير واموووووره بحضني وزبي للاخر بستها ونحن نضحك ونهزر بكلام جنسي وارسلناهن وسمووووووحة شافتهن وتجننت وقالت الان متى بتتركي عموووووووري ياتي يريحني فقالت اموووووووره خلاص يوم الجمعة القادمة قالت اففففففففففففففففففففف اففففففففففففففففففففف مابقدر اصتبر للجمعة وبقت تترجانا وتترجاء اموووووووره تسمح لها اجي عندها وابقى معها بالعياده طوال اليوم وفي الاخير قالت اموووووووره خلاص بعد بكره يكون عموووووووري مرتاح لاننا الليلة مخدرين ومشتهيين لبعض بشده و ناويين نتنايك لما نشبع وبكره اكيد بنكون مرهقين مع السفر

Читать полностью…

عالم القصص والثقافةالجنسية

ااحححححححححححححح والحلا بقينا هكذا حتى ارتعشنا ونزلنا شهوتنا للمره الثالثة وحينها كانت اجسامنا غارقة ومبللة بالعرق وبماء شهوتنا امتدينا جنب بعض شوي وكلا منا يمسح العرق من جسم الاخر بحنية ثم دخلنا الحمام استحمينا ونضحك ونحمم بعض حتى بردت اجسامنا ورجعنا الغرفة واكلنا كيك وعصير كنا قد اشتريناه قبل دخولنا الفندق ونتجابر وامووووووره بقت تمدحني وتقول انها حبتني حب بجنووون وتوصف فحولتي ومتعتها وانا كذالك حوالي ربع ساعة وهجنا من جديد وبقينا نداعب بعض بوس ومص وتحسيس ثم عملنا وضعية 69 وااااااااااااااححححححححححح ااحححححححححححححححح من لذه ثم نكتها مرتين نيكات لاتوصف بوضعيات مختلفة حتى اذان الفجر ونمنا باحضان بعض عريانين وما صحينا الا الساعة العاشرة صباحا قمنا استحمينا ولبسنا وغلقنا الجناح وخرجنا والمفتاح معنا وكلمنا المستلم اننا بنروح نعمل نزهه ونرجع قال تمام خرجنا اخذنا لنا فطور بالمطعم فطرنا ومونت السيارة بترول وتمشينا بمدينة اب حتى الضهر دخلنا مطعم ضخم تغدينا ونضحك مبسوطين ثم خرجنا واشتريت لنا قات عال   ومشروبات الطاقة  ومن ثم تحركنا الا منطقة خلابة خضراء وساحره بعيده شوي عن مدينة اب ووقفنا بموقف مرتفع ساحر تحت شجره كبيره و مافيش ناس وخرجنا حطينا لنا فراش بجانب السيارة وتحت الشجره و جلسنا جنب بعض وبدانا نخزن ونتغزل ببعض فكانت امووووووره تفلحس لي القات وتاكلني بيدها وتشربني من المشروبات  بغنج وانا كذالك ااححححححححححححح ااححححححححححححح وكنا نضحك ونتمازح وكلام جنسي ونتباوس ونمصمص شفايف بعض حتى كان يختلط القات بالقافنا وكنا نتذكر نياكتنا بالليلة الماضية ونوصف احساسنا حيث قالت امووووووره بصراحة ياعمووووووري ماعمري انسا نياكتك وزبك والمتعة الذي متعتني بها وقالت بصراحة انني ياحبيبي كنت احس زبك مملي استي وواصل لامعدتي وكنت احسه يمحش كعلتي محش امممممممممححححح احببببببببببك احببببببببببك وانا كنت اشرح لها كيف كنت احس بستها وهي تعصر زبي خصوصا أثناء ماكانت راكبة فوقي وتنطنط وتتحرك بشكل دائري على زبي المهم بقينا نخزن ونشيش ونذوب بعض بكلامنا الجنسي حتى اذان العصر فمن كلامنا الجنسي وتخديره القات والمشروبات والشيشة ذبنا وهجنا جداااا فكنت امصمص امووووووره واجغصص نهودها ثم ادخلت يدي بتحت ملابسها وبقيت اجغصص استها وافحسها وحسيت استها قدها مبلل وامووووووره كذالك تبوسني وتتحسسني وادخلت يدها ومسكت زبي وبقت تقول ااححححححححححححح ااححححححححححححح والحلا في زبك هذا الذي مجنني يوووووووووووووووووووووه على جنان كيف هو مشدود ياريت ويبقى داخل استي مستمر قلت كلي فدااااااااك وفدااااااااء استك تعالي حببتي واجلسي بحضني ودخلي زبي بستك يرتاحين قالت مافيش احد بيشوفنا قلت لا انا اخترت هذه المنطقة لانها خالية قالت حلو و بسرعة قامت امووووووره و خلست بنطلونها ورجمته بداخل السياره وانا خلست سروالي ورجمتة مثلها ورفعت الثوب وامووووووره رفعت البالطو و اتت وجلست بحضني ومسكت زبي وادخلته استها للاخر وااااااااااااااححححححححححح ااحححححححححححححححح من متعه واحساس لايوصف وبقينا نخزن ونضحك وكانت امووووووره تقول يووووووووووووووووووووووووووه والحلا يووووووووووووووووووووووووووه محسن هذه التخزينه لما اكون مخزنة بالقات بفمي وكعلتي مخزنة بزبك وانا امازحها وقلت لها اين اطعم تخزينة فمك او  تخزينة استك قالت تخزينة استي احلا بس ااحححححححححححححححح ااحححححححححححححححح انت بتولع كعلتي للتخزينة بزبك وبعدين  من بيكون يدي لها زبك يوميا تخزن به اما تخزينة القات سهلة قلت ااحححححححححححححححح ااحححححححححححححححح لو بيدي ماكون ابخل على استك ساعة واحدة ولا اخليك تنتظري لزبي ولا لدقيقة قالت بصراحة ياعمووووووري قدني بفكر بطريقة اخليك معي وما انحرم منك وبقينا نضحك ونتلذذ وزبي بداخل استها اممممممممححححح واللذه المهم بقت امووووووره جالسه بحضني وعلى زبي لأكثر من ساعة ونصف وخافت انها اتعبتني فقالت لي حبيبي اظنني اتعبتك اذا تاعبتك يمكن تنيكني وننزل شهوتنا واجلس بجنبك قلت لا لا احلا راحة واحلا متعة بين اطعم القات مثل السكر وزبي بداخل استك قالت بجد قلت ايوه وانتي مبسوطة قالت للاخر قلت حلو خليك كما انتي قالت احببببببببببك احببببببببببك ياروووووحي بس كمان بستحي منك قلت ليش تستحي قالت انا قد نزلت شهوتي مرتين على زبك ومشتيش اوسخك ونحن هنا ومافيش حمام قلت شهوتك عسل وشمها مسك وامووووووره احتضنتني وباستني وضمت فخوذها واستها على زبي وقالت امممممممممححححح وحينها حسيتها نزلت شهوتها على زبي للمره الثالثة حسيت شهوتها حاااااار جداااااا وبقت جالسة وزبي مثل العمود بداخل استها صحيح كنت احس زبي يحترق من شده حرارة استها بس كنت مستحمل المهم بقينا على تلك الحالة تخزينة وشيشة و ضحك ومتعة حتى الساعة الخامسة والنصف قبل المغرب ورهزت اموووووووره رهزتين على زبي وقذفت شهوتي بداخل استها ومن ثم نهضت وكان حوالين زبي نهر من ماء

Читать полностью…

عالم القصص والثقافةالجنسية

وانا ضحكت وقلت ياسموووووحة يادكتورتي الحلوه ياقلبي ابشري كلي فدااااااااش اعرفي نيك عمرش ماقد جربتي مثله بس اليوم اعذريني لانني اليوم قدنا تاعب لاكن اوعدك انني باجي عندك  يوم كامل لحالش وحينها عمي مشاء من باب العياده وشاف سيارتي فقام اتصل لي وقال خير ياعمر مالك  في العياده اوبه شي او مريض قلت والله اني تاعب شويه فجيت للعياده اضرب لي ابره بس وارجع الشقه ويمكن  باريح يوم يومين قال عادي اهم شب سلامتك تزيد تحتاج شي ولا شي قلت لا تسلم قال خلاص لا انت تاعب زياده باجي معك قلت لا تسلم روح بعد شغلك وكمان ياعم مشتيش احد يعرف انني مريض  قال حاضر وقام اتصل للصراف حقه وحول لي بخمسين الف واتصل لي مرة ثانية و قال هوذك قد حولت لك بخمسين الف اسحبها وتعالج و افتهن لك يومين ثلاث وشل لك اكل ساع الناس واذا كملتها رسل لي رساله وانا باحولك قلت تسلم وغلقت وحينها كانت سماح ملتصقه بي و ماسكه لزبي وهو زي الحديد شفتها وضحكت وقلت لها مالك يامجنووووونة مش اتفقنا انني باخصص لك يوم نريح بعض  قالت اففففففففففففففففففف اففففففففففففففففففف  والله انني قد عدتجنن لما مسكت زبك والله ماتخرج من هانا وهو هكذا وبه ناس عاطشين وبسرعة تفاجات بها رفعت البالطو ونزلت السرول حقها وبكحت وقالت هيا اعمل قارح سريع عشان تروحو انت وحبيبتك امووووووره تروحو تخزنو وترتاحو وانا بصراحة مجرد ما شفت طيزها تجننت فكان  طيزها يجنن ذوبني وبسرعة وبدون تردد  رفعت الثوب حقي ونزلت السرول وامارات شافتني وضحكت وقالت لحظة حبيبي امصة لك عشان تخنثها بسهوله وقربت ومصت زبي عشان. يتبلل ويدخل طيز سماح كملت تمصة وانا قربت خلف سماح ومسكتها بخصرها و قمت اضغط زبي بطيز سمووووووحة فحسيته يدخل  بصعوبه رغم انها سبق وقد انتاكت بطيزها من قبل فبقيت اضغط زبي بقوه بطيزها وسمووووحة مستحملة بقيت ادخله حتى دخلت زبي للاخر بطيزها وقلت لها اففففففففففففففففففف اففففففففففففففففففف ليش طيزك ضيقة مش قلتي انك متعوده تنتاكي فية قالت ايوه بس زبك حلو كبير وغليظ فهو اول زب انتاك به بهذا الحجم فبقيت اخنثها وهي بقت توحوح وتتشكرني وتمدح بزبي وتقول ااحححححححححححححح ااحححححححححححححح والزب والحلا فية وتقول لامارت اممممممممححححح بصراحة يا اموووووووره عرفتي تختاري نياك تسلمو يا اموووووووره على هديتك وانا مستمر برهزها بقيت اخنثها حوالي  ربع ساعه فشختها فشخ ونزلت في طيزها وخرجت زبي وبسرعة دخلت الحمام توضيت و غسلت زبي  ورجعت وسماح احتضنتني و باستني بوسه تذووووووب لوما جعلت زبي قام  مره ثانيه وسماح حست به مقوم أثناء ماكانت محتضني وضحكت وشافت نحو اموووووووره و قالت لها اففففففففففففففففففف اففففففففففففففففففف والحلا من فين جبتي هذا  الزنوه شكله بايجنن بنا قالت امارات مادخلك منه  ماعليش الا يريحش بس الان هو حقي خليني افتهن معه وبعدين باجيبه لش  خاطرش خلينا نروح وارجوك ياسمووووووحة  اذا احد اتصلش من اهل زوجي قلي انني جالسه عندش قالت حاضر ماتخافي اهم شي  ارتاحي والباقي عليا وقبل ما اخرج من مكتب سماح فاذا بسماح قربت مني ودخلت بجيبي حاجه كانت ملفوفه بداخل قرطاس زغير و قالت هذه تحليه ياحبي كلوها بعد ماتتغدو ياقلبي قلت تسلمو وخرجت شغلت السياره وامارات ركبت جنبي ومشيت لا وسط  صنعاء ودخلنا مطعم الشيباني وطلبنا غدا حنيذ ربع كبش وتغدينا اكلنا كملناه بالغصب وخرجنا وكنت ناوي اخذ اموووره ونروح  طريق بني مطر فمشيت شوية واذا به يؤذن العصر وعادحنا في بعد المطعم بشويه فقط فالتفت نحو امارات وقلت لها هاه حببتي تحبي نروح بني مطر او وين تريدي نروح قالت ياروحي اشتي نروح منطقه خظراء جنه نرتاح فيها مش بني مطر فشفت صليها وقلت لها ماتوجد المناطقة الخضراء والحلوه الا في اب قالت عادي نروح اب قلت بس مدري تكفينا الفلوس او لا ما معي غير ثلاثين ألف بجيبي  وخمسين عادها في الصرافه بسحبها قالت بس ايحن بانوصل اب قلت لها بصراحة بانتاخر مانوصل هناك الا بعد العشاء بس لو رحنا هناك ضروري  نجلس هناك يومين على الاقل ونرجع وانتي اخبر بروحش اذا انتي متاكده مابتحصل لك مشاكل بسببي وهي ابتسمت و قالت خلاص امشي مابش اي مشاكل لاتخاف اما من ناحية الفلوس لا تهم هوذا جبت معي شويه و اذا ماتكفي بخلي سماح تحولنا فانا كان اظن ان معها خمسين اوستين الف فقلت لها يعني كم معك الان قالت هذه وخرجتها من الشنطه ومكنتني وكانت ثلاثه الف سعودي شفتها وضحكت وقلت لها هذه تكفي وزياده هذه اتجلسنا في اب شهر ونعيش بها ملوك امشي قالت امشي  فمشيت لما خرجنا من صنعاء وامووووووره رفعت البرقع وبدائنا نخزن وكنت اشوف لاموووووره وكان وجهها مثل القمر يجنن امممممممممححححح والجمال  المهم كنت امشي مشي حكومي ومكيف مخزن والشيشه اخ اخ اول مره بعمري اسافر و ارتاح لاهذه الدرجه وانا اشوف احلا بنت جنبي تجابرني وتدلع و تضحك معي وتتغنج و تقطف لي القات وتاكلني بيدها الحلوه افففففففففففففففففففف افففففففففففففففففففف

Читать полностью…
Подписаться на канал