26544
مجله مجازي ایرانیان انگلستان تلاش میکنیم تا راوی حقیقت باشیم ارتباط، سوژه و تبلیغات https://t.me/AradGP7 iranianukofficial@gmail.com Iranian.Richmond.London.Uk@gmail.com اینستاگرام https://www.instagram.com/iranian_uk_official
اندی برنهام، ساعاتی پس از استعفای کیر استارمر از رهبری حزب کارگر و نخست وزیری بریتانیا، در مجلس عوام به عنوان نماینده حزب کارگر از حوزه انتخابیه Makerfield سوگند یاد کرد.
برنهام گفته است که با حمایت وس استریتینگ، وزیر بهداشت سابق، برای جایگزینی نخست وزیر نامزد خواهد شد.
🔴 رسمی : کی رفت!
جناب کییر استارمر ، نخست وزیر بریتانیا🇬🇧 استعفا داد.
+ ترامپ دیروز گفته بود کییر بخاطر تصمیمهای نادرستش درمورد انرژی، مهاجرت و کمک نکردن به آمریکا تو مسئله تنگه هرمز، به زودی استعفا میده.
🔴برنامه طنز و شبانه «جیمی کیمل لایو!» از شبکه ABC
♦️«ما آیتالله را کشتیم و یک آیتالله جوانتر و تندروتر را جایگزین او کردیم. ما هیچ کاری برای معترضان در ایران انجام ندادیم. ما تحریمهایی را که قبل از شروع جنگ علیه ایران وضع شده بود، لغو کردیم. ما به آتشبسی رسیدیم که قبل از این هم آن را داشتیم. ما تنگه را باز کردیم که قبل از این هم باز بود. ما خدا میداند چند میلیارد دلار صرف بمب و موشک کردیم. جان بسیاری از آمریکاییها و غیرنظامیان از دست رفت. ما کنترل کامل تنگه هرمز را به ایران دادیم و حداقل ۳۰۰ میلیارد دلار هم به آن اضافه کردیم، چون، چرا که نه؟ الان ملانیا با خودش فکر میکنه: "چطور میتونم منم همچین معاملهای داشته باشم؟"»
سناتور تد کروز، جمهوریخواه ایالت تگزاس و از منتقدان سرسخت رژیم ملایان، با انتقاد شدید از پیشنویس یادداشت تفاهم میان رژیم حاکم بر تهران و واشینگتن، هشدار داد که اعطای میلیاردها دلار به رژیم ایران اقدامی اشتباه است. او همچنین مدعی شد پرزیدنت دونالد ترامپ در این زمینه مشاورههای نادرستی دریافت میکند و نسبت به مفاد توافق ابراز نگرانی کرد.
وی بهویژه بند مربوط به تنگه هرمز را مورد انتقاد قرار داد و گفت تضمین عبور بدون عوارض کشتیها برای ۶۰ روز، در حالی که امکان دریافت عوارض در آینده منتفی نشده است، به سود آمریکا نیست. او تأکید کرد که رژیم اسلامی نباید هیچ درآمدی از عبور آزاد کشتیها در آبراههای بینالمللی کسب کند.
انگلیسیها برای ترامپ شعر ساختن، فیفا هم اعلام کرده هرکی شعرو بخونه از استادیوم میندازیمش بیرون.
He's fat.. with piles.. he's in the Epstein files...
Trump the cuuunt... Trump the cuuuunnt!!
🔴 توافق لازم نیست، به نیروهای آمریکایی اجازه بدهید کار را تمام کنند / مایک پنس، معاون سابق ترامپ:
«به نظر من بهتر است به نیروهای مسلح ایالات متحده اجازه دهیم کار را تمام کنند، تنگه را باز کنند و قابلیتهای تهاجمی ایرانیان را از بین ببریم و به مردم ایران فرصتی واقعی برای آزادی بدهیم.»
ترامپ:
این توافق شامل رفع تحریمهای ایران نمیشه، ولی خب کاملا به رفتار اونا بستگی داره.
ما خواهان روابط خوب با ایران هستیم و اگه این اتفاق نیفته، دوباره به جنگ برمیگردیم ولی امیدوارم این اتفاق نیفته.
ما با ایران تفاهمنامهای امضا کردیم و تنگه هرمز تا حدی بازگشایی شده و روز جمعه بعد از جمعآوری مینها و بدون عوارض به طور کامل باز میشه.
این توافق یه سند قوی هستش و متنش رو احتمالا جمعه منتشر میکنم.
برای روز جمعه، معاونم جیدیونس قرار شده بره و تفاهمنامه رو امضا کنه ولی اگه شرایط پیش بیاد خودم هم میرم.
🔴کشتیها در حال حرکت هستند، بسیاری از آنها بارگیری شده با نفت، از تنگه هرمز خارج میشوند. آنها در امتداد «بزرگراه» جنوبی حرکت میکنند که کاملاً بیخطر، امن و دستنخورده است. مناطق دیگری نیز برای تردد وجود دارد!!!
رئیسجمهور دونالد جی ترامپ (DJT)
🔰ترافیک همچنان نامنظم است.
📌در مجموع ۲۹ عبور تأییدشدهٔ کشتی از تنگه هرمز بین ۱۰ تا ۱۴ ژوئن ثبت شده است که شامل نفت خام، فرآوردههای پالایششده، گاز مایع (LPG)، مواد شیمیایی، متانول و محمولههای عمومی میشود. فعالیتها عمدتاً در ۱۱ و ۱۲ ژوئن متمرکز بودهاند، در حالی که ۲۳ مورد از عبورها از غرب به شرق بوده و در مقابل تنها ۶ مورد در جهت مخالف حرکت کردهاند. ۱۸ عبور در دسته «مسیر تاریک» یا «مسیر نامشخص» طبقهبندی شدهاند که نشاندهنده محدودیتهای ادامهدار در شفافیت ردیابی، با وجود جریان پایدار ترافیک است.
🔴 همچنین دو کشتی تحریمشده در این بازه شناسایی شدهاند. این دادهها با گزارشهایی درباره پیشرفت در مذاکرات آمریکا و ایران همخوانی دارد و نشان میدهد که تنگه همچنان عملیاتی است، هرچند حجم ترافیک، شفافیت مسیرها و تعادل جهتی هنوز به حالت عادی کامل بازنگشته است.
دود سفید در کاخ سفید.
طبق سنت، این به معنای امضای توافقنامه صلح جدید است.
هنوز هیچی نشده جنگ گرگها شروع شد
تجمع زنان کفنپوش جلوی وزارت امور خارجه با شعار مرگ بر عراقچی بی شرف سازشکار😁
از امشب یه پلاکارد بگیری دستت و بگی انتقام رهبر چه شد،به جرم اقدام علیه امنیت ملی بازداشتت میکنن🤣🫵
Читать полностью…
نه ماه پیش:
هم تهدید شد؛ هممذاکره کرد؛ همجنگ شد؛ هم مرد ، دفن نشد و ته مونده هاش تسلیم شدند
🔴 سخنرانی استعفای نخستوزیر بریتانیا
🔺تفاوت دموکراسی و دیکتاتوری همینجاست؛
▪️در یک دموکراسی، وقتی بخش بزرگی از مردم از انتخاب خود پشیمان میشوند و این نارضایتی را به حاکمان منتقل میکنند، یک سیاستمدار مسئولیت تصمیمات خود را میپذیرد، قدرت را واگذار میکند و استعفا میدهد.
▪️در دیکتاتوری اما به جای استعفا، به نیروهای سرکوب اسلحه میدهند تا مردمی را که خواهان تغییرند، به گلوله ببندند و در دو روز ده ها هزار نفر را می کشند.
🎥 هوشدن سرود جمهوری اسلامی توسط ایرانیان در استادیوم Sofi لسآنجلس
Читать полностью…
🔴«ایالات متحده به صلح متعهد است و ما همه را در منطقه خاورمیانه تشویق میکنیم تا به تعهد خود پایبند بمانند تا اجازه دهند مذاکرات ما به زیبایی پیش برود. بازارها عاشق اتفاقاتی هستند که دارد میافتد؛ قیمت نفت بسیار پایین آمده و ارزش سهامها به شدت بالا رفته است. ما انتظار یک آتشبس کامل در تمام جبههها، از جمله لبنان، حزبالله و اسرائیل را داریم. از توجه شما به این موضوع سپاسگزارم!
رئیسجمهور دونالد جی. ترامپ
👑 شاهزاده رضا پهلوی :
40 هزار ایرانی تو این دو روز کشته نشدن که آخرش دوباره برگردیم سر یه توافق هستهای یا فقط بحث باز موندن تنگه هرمز باشه؛
اینا برای آزادی، دموکراسی و سرنگونی جمهوری اسلامی جونشونو از دست دادن و متأسفانه تو این مذاکرات اصلاً حرفی از خواسته مردم زده نمیشه.
ترامپ امروز میگه رهبران جمهوری اسلامی آدمهای منطقیای هستن، ولی من صبر میکنم ببینم چند ساعت دیگه چی توییت میزنه؛ چون بارها دیدیم حرفهاش مدام عوض میشه.
اینکه بعضیا میگن چرا از حملات آمریکا به ایران انتقاد نمیکنم، باید بگم مقصر اصلی جمهوری اسلامیه. همونطور که حماس تو غزه مردم رو سپر انسانی میکنه، این حکومت هم مردم رو وسط خطر قرار میده.
🎥 لحظه امضای یادداشت تفاهم بین جمهوری اسلامی و آمریکا از سوی ترامپ
امضای پزشکیان، پای یادداشت تفاهمنامه که قبلا دونالد ترامپ آنرا بصورت آنلاین امضا کرده بود.
🔴 کاخ سفید متن کامل تفاهمنامه ۱۴ بندی را منتشر کرد
🔸 آتشبس فوری و دائمی بین ایالات متحده، ایران و متحدانشان در تمام جبههها، از جمله لبنان، با انصراف هر دو طرف از اقدامات نظامی آینده و تضمین حاکمیت لبنان
🔸 احترام متقابل به حاکمیت و تمامیت ارضی، بدون دخالت در امور داخلی یکدیگر
🔸 توافق نهایی ظرف ۶۰ روز حاصل میشود و با رضایت متقابل قابل تمدید است
🔸 ایالات متحده محاصره دریایی را فوراً و به طور کامل ظرف ۳۰ روز لغو میکند؛ ایران به تدریج کشتیرانی را از سر خواهد گرفت. ایالات متحده همچنین نیروهای نزدیک را ظرف ۳۰ روز پس از توافق نهایی خارج خواهد کرد
🔸 ایران ناوبری تجاری آزاد و ایمن بین خلیج فارس و دریای عمان را به مدت ۶۰ روز تضمین میکند و ترافیک کامل ظرف ۳۰ روز پس از پاکسازی مین و رفع موانع از سر گرفته میشود
🔸 ایران و عمان در مورد مدیریت آینده و ترتیبات دریایی تنگه هرمز، با مشورت کشورهای منطقه و تحت قوانین بینالمللی، گفتگو خواهند کرد
🔸 ایالات متحده و شرکای منطقهای یک طرح توسعه اقتصادی بیش از ۳۰۰ میلیارد دلاری برای ایران ایجاد خواهند کرد که جزئیات اجرایی آن ظرف ۶۰ روز مورد توافق قرار گرفته و تمام مجوزهای لازم صادر شود
🔸 تمام تحریمهای ایران، از جمله تحریمهای سازمان ملل، آژانس بینالمللی انرژی اتمی، تحریمهای اولیه و ثانویه ایالات متحده، طبق یک جدول زمانی توافق شده لغو خواهند شد و لغو تحریمها به عنوان یک موضوع اولویتدار در مذاکرات مطرح خواهد شد
🔸 ایران مجدداً تأکید میکند که سلاحهای هستهای تولید نخواهد کرد. ذخایر اورانیوم غنیشده از طریق یک مکانیسم مورد توافق طرفین، حداقل شامل رقیقسازی در محل تحت نظارت آژانس بینالمللی انرژی اتمی، مورد بررسی قرار خواهد گرفت. نیازهای غنیسازی و هستهای آینده در توافق نهایی حل و فصل خواهد شد
🔸 وضعیت موجود تا زمان توافق نهایی حفظ میشود: ایران وضعیت هستهای فعلی خود را متوقف میکند، در حالی که ایالات متحده هیچ تحریم جدیدی اعمال نمیکند و هیچ نیروی منطقهای اضافی مستقر نمیکند.
🔸 معافیتهای فوری از تحریمهای ایالات متحده برای نفت، فرآوردههای نفتی، مشتقات و کلیه خدمات بانکی، بیمه، کشتیرانی و تجاری مرتبط با ایران.
🔸 داراییهای مسدود شده ایران تحت رویههای توافق شده قابل دسترسی خواهند بود، با استفاده کامل مجاز توسط بانک مرکزی ایران و با پشتیبانی کلیه مجوزها و پروانههای مورد نیاز ایالات متحده
🔸 یک سازوکار مشترک اجرا و نظارت، بر رعایت تفاهمنامه و هرگونه توافق نهایی آینده نظارت خواهد کرد.
🔸 مذاکرات در مورد توافق نهایی پس از اجرای مفاد کلیدی ادامه خواهد یافت و توافق نهایی از طریق قطعنامه الزامآور شورای امنیت سازمان ملل تأیید خواهد شد
تجمع ایرانیان اطراف ورزشگاه سوفای محل بازی با نیوزلند
Читать полностью…
🔴ونس: تعهد دادن که ذخایر مواد بسیار غنیشدهشون رو نابود و جمعآوری کنن
همون اورانیوم بسیار غنیشدهای که در دوران دولت اوباما و دولت بایدن جمع کرده بودن
♦️ معاون رئیسجمهور آمریکا: ابتدا بازرسی انجام میشود، سپس برنامه هستهای متوقف خواهد شد و بعد از آن درباره پولهای بلوکهشده صحبت خواهد شد.
او افزود:
با آژانس بینالمللی انرژی اتمی و ایران درباره نحوه نابودی اورانیوم غنیشده گفتگو خواهیم کرد.
مجری: ایرانیها میگویند قرار است به یک صندوق ۳۰۰ میلیارد دلاری برای بازسازی دسترسی داشته باشند. درست است یا نادرست؟
جیدی ونس: چنین چیزی میتواند در دسترس آنها قرار بگیرد، مشروط بر اینکه به تعهدات خود در این توافق پایبند باشند.
در مصاحبهای با شبکه CNBC، ونس تأیید کرد که وزیر امور خارجه ایران و رئیس مجلس این کشور قرار است روز جمعه ۱۹ ژوئن در سوئیس نماینده تهران در مراسم امضای رسمی باشند. او افزود که هرچند این توافق یک نقطه عطف مهم است، اما هنوز جزئیات فنی زیادی در حال نهایی شدن است.
🔴وزارت دفاع بریتانیا: صبح امروز نیروهای بریتانیایی سوار یک نفتکش روسی در کانال مانش شدند که بهطور مخفیانه در تأمین مالی جنگ پوتین در اوکراین کمک میکرد.
Читать полностью…
🔴نبویان: طبق متن توافق،ما مستعمره آمریکا خواهیم شد!
سرنوشت هستهای طبق متن توافق باید در چارچوب مورد رضایت آمریکا انجام شود.
ایران تعهد میدهد که تمام ذخایر غنیشده را رقیقسازی کند.
آقای عراقچی عیناً خواسته آمریکا را مطرح کرده است.
🔻پ ن: ۳۰ سال مستعمره و غلام حلقه به گوش روسیه و چین بودید یه مدتی هم نوکر امریکا باشید
🔴 بنر یه عرزشی: آقا مجتبی برای درخت چنار هم پیام داد، چطور برای مذاکرات پیام نمیده پس😂😂
Читать полностью…
حکومت نیروهای یگان ویژه رو ریخته تو خیابون که اگه عرزشی ها امشب زنجیر پاره کردن همه رو سرکوب کنن😅
Читать полностью…
چندتا از نمایندههای قم و تهران به مخالفهای توافق، فراخوان دادن و گفتن حالا که اینجور شد، همگی بریزیم بیرون.
Читать полностью…
✅تهدیدات جدید ترامپ
توافق من با ایران کاملاً برعکس است، یک دیوار برای نداشتن سلاح هستهای! در واقع، آنها دیگر خواهان سلاح هستهای نیستند و نه از طریق خرید، توسعه یا هر شکل دیگری از تأمین، چنین سلاحی خواهند داشت.
قرار است این توافق فردا امضا شود و بلافاصله پس از امضا، تنگه هرمز برای همه باز خواهد بود.
روابط ما با ایران بسیار متفاوت و بهتر از دولتهای قبلی است. برخلاف صدها میلیارد دلار پرداختی اوباما به آنها، از جمله ۱.۷ میلیارد دلار پول نقد سبز و سرد، هیچ پولی رد و بدل نخواهد شد.
در زمان مناسب، وقتی همه چیز آرام باشد، وارد عمل خواهیم شد و گرد و غبار هستهای را که عمیقاً زیر کوههای گرانیتی غرق شده و قدرتمند دفن شده است، با کمک بمبافکنهای زیبا و خلبانان درخشان B-2 خود، جمعآوری و آن را در ایران یا ایالات متحده پایینردهبندی و نابود خواهیم کرد.
ما مشتاقانه منتظر همکاری با ایران و کل خاورمیانه در آیندهای دور هستیم. امیدواریم این روند به سرعت، آسانی و روانی پیش برود. اگر چنین نشد، ما جایگزین نهایی را داریم که امیدواریم هرگز دوباره استفاده نشود! از توجه شما به این موضوع بسیار سپاسگزاریم!!!