مهم ترین چیزی که تو زندگیم یاد گرفتم این بود که هیچکس همونطور که شناخته بودم باقی نمیمونه ، این آدما به مرور زمان خود واقعیشون رو نشون میدن اونی که چند وقته میشناسیش خودِ واقعیش نیست بلکه داره یه چیز بهتری از خودش نشون میده و زمان میبره که واقعیت درونشو ببینی ، شخصیت واقعیشو رو کنه.
Читать полностью…
به یه جایی میرسی که دیگه نه کسی رو دوست خودت می دونی و نه کسی رو دشمنت، همه غریبه هایی هستن که خاطره های خوب یا بد برات میسازن و میرن..
Читать полностью…
همیشه پشت "واسم مهم نیست" یکمی احساسات وجود داره، و پشت "خوبم" یه عالمه درد..
Читать полностью…
تحمل دنیا بدون رفیقی که همیشه پایه خل و چل بازی هات باشه یکم سخته..
Читать полностью…
عوض شدن آدما همیشه به خاطر غرور و این چیزا نیس بعضی وقتا آدما حوصله خودشونم ندارن و نیاز دارن تنها باشن، همین.. به جای ترک کردن درکشون کنید..
Читать полностью…
میشود صدایت را همیشه در خوابِ من
جا بگذاری؟!
🌚✨
#عباس_معروفی
شما زمانی میفهمید کسکش های گذشتتون چقد بهتون آسیب زدن که یه انسان جدید باهاتون مثل آدم رفتار میکنه و شما تعجب میکنید! فکر میکنید داره ادا در میاره یا با رفتارش داره در حقتون لطف میکنه :)
Читать полностью…
من خیلی وقته تو مودِ “نمیخوام، نمیرم، نمیگم، مهم نیست، حسش نیست، کی اهمیت میده؟، ساعتها نگاه کردن به سقف، تجربه کردن احساسات جدید و متناقض، حوصله ندارم، انرژی ندارم، خستم، روح و روانم درد میکنه و به درک” ای هستم.
Читать полностью…
بدترین چیز در دنیا تنهایی یا رنج کشیدن نیست، یک ترکیب است: "تنهایی رنج کشیدن"!
#استیو_تولتز
به گفتوگو نرود کار عشق پیش و مرا
نمیکشد دل غمگین به گفتوگوی دگر
#صائب_تبریزی
تو رو دارم و دیگه نداشتنِ هیچکسی برام مهم نیست .
چون تو همهکَسِ منی :)) 🦋♥️
مرا به هیـچ بدادی
و مـن هنـوز بر آنم
که از وجود تو مویی
به عالمی نفروش
-سعدی
•🦋🤍•
یه گوشه کز کردم و دارم چندین بار گوشش میدم حتی نمیدونم معنیش چیه😔
Читать полностью…
پول هاي من عِزت نفس دارن وقتي ميرن ديگه برنميگردن
Читать полностью…