9991
"بخندی میگذره، نخندی هم میگذره، پس بخند تا خوب بگذره😁💙" تبلیغات👇🏻: https://t.me/tabligh_melman حرفی سخنی👇🏻: https://t.me/HarfChatBot?start=fec4703a6965
دیتاسنتر آسیاتک قطع شد
+بریم که کم کم برای برخط شدن آماده شیم
[مِلمَن]
اگه اینترنت قطع شد یادتون باشه خشخاش برای رشد کامل حداقل به ۶ ساعت نور مستقیم خورشید در روز نیاز داره.
[مِلمَن]
ما داریم حمله میکنیم، اینترنت خودمونو چرا ضعیف میکنین؟
[مِلمَن]
من خودم وزیر جنگ امریکام ولی بحث، بحث پرس سینه با هالتره
[مِلمَن]
دارم از ریلز دیدنم اسکرین رکورد میگیرم که بعدا ام بشینم ببینم.
[مِلمَن]
دوستان هیجانزده نشین، هنوز آتشبس نقض نشده، همش پنجاه-شصت تا موشک بوده تا الان
[مِلمَن]
توافق شد.
هماکنون آتشبازی در اسرائیل به مناسبت صلح.
[مِلمَن]
اشتراک 𝗩𝗣𝗡 اختصاصی 𝗩2𝗥𝗔𝗬
ارائه باکیفیتترین V2rayng با آیپی ثابت
🤖 : @WIZARD_V2RAY_BOT🪄
• تحویل آنـی زیر پنجثانیه از ربات
• دارای مـدیریت کامـل کانـفیگ
📍 : @v2ray_Wizard
فعلا یه چسب ضربدری رو شیشه ها بزنید
و پاور بانکهارو هم شارژ کنید تا ببینیم چه خواهد شد :/
[مِلمَن]
برم موزیکامو دانلود کنم، پروکسی ذخیره کنم، عکسایی که از پینترست میخامو بردارم، با چت جی پی تی خدافظی کنم
[مِلمَن]
نقی تو چقد با همه اینجوری 🫴🏼 بودی
همه با تو اینجوری 🫳🏼 بودن.
[مِلمَن]
الان ترامپ داره هی زنگ میزنه بی بی
نتانیاهو ریجکت میکنه میگه جایی ام! اس بده :)
[مِلمَن]
این پایاننامه من احتمالا سومین جنگشم میبینه. گلای بابونه و شیرینی دفاعو بیارید سر قبرم
[مِلمَن]
چایی دمه ☕️ ! ولی جای تو خالیه...🤎
آهنگ؟تکست؟شعر؟عکس؟کلیپ؟
بفرمایید حال خوبو؛ تزریق کنیم🥹
@pannahland
اگه جنگ اولم بود تا صبح بیدار میموندم ببینم چی میشه
ولی I’m too old for this shit و رفتم خوابیدم🚶🏻♂️🚶🏻♂️🚶🏻♂️🚶🏻♂️
[مِلمَن]
من از موشک نمیترسم، از برخط شدن میترسم.
[مِلمَن]
فکنم باید به کانفیگ فروشم پیام بدم و بگم محمد، ما الان چیِ همیم؟
[مِلمَن]
داداش من خودم دونالد ترامپم ، خشخاشم کشت میکنم ولی الان بحث بحث وطنه
[مِلمَن]
پیت هگسث در واکنش به حمله ایران به اسرائیل،۲۰ تا دراز نشست و ۱۴ تا شنا سوئدی رفت
[مِلمَن]
چقد دوران اینترنت داشتن خوب بود حیف قراره قطعش کنن دوباره
[مِلمَن]
ایران و آمریکا رسماً شیفتی کار میکنن ،روز دیپلماسی، شب اکشن
[مِلمَن]
اگر اپلیکیشنای داخلی رو حذف کردین برین دوباره نصب کنین.
گفتم این نت به کسی وفا نمیکنه ها
[مِلمَن]
دخترم از ترس اینکه بقیه سیب زمینیها رو نخورم، همه رو یکجا کرد توی دهنش. میدونستم همچین مامانی میشم.
[مِلمَن]
فکر کن بعد سه ماه نت وصل شه و اکانتت بپره.
[مِلمَن]