11333
با #حس_تازه زندگی کنیم❤️ كد شامد 1-1-74394-61-3-1 مدیر کانال: @aliam_j
کجایی؟
که هیچ چیز، قشنگتر از تماشای تو نیست…
#عباس_معروفی
🆔 @hessetazee chnl
وقتی کسی شما را دوست دارد
اسمتان را به شکل متفاوتی صدا میزند؛
طوری که میدانید
جای اسمتان در دهان او امن است.
#سو_جانسن
🆔 @hessetazee chnl
آدمهای بیتفاوت، همیشه بیتفاوت نبودهاند!
روزی، جایی، برای کسی، تمامِ احساسشان را گذاشتهاند و ندیده،
حرفهایشان را زدهاند و نشنیده،
آنقدر که به مرزِ بی حسیِ مطلق رسیدهاند
جایی که حتی خودشان را یادشان نیست،
جایی که دیگر، حرفی برای گفتن ندارند!
بیتوجهی، آدمها را بیتوجه میکند،
حتی به خودشان!
و این یعنی یک فرو پاشیِ مزمن،
یعنی یک مرگِ تدریجی...
#نرگس_صرافیان_طوفان
- بدون بال پرواز کن📚
🆔 @hessetazee chnl
مهم نیست خانه ات کجا باشد
برای یافتنت کافیست چشم هایم را ببندم
هر قفلی که می خواهد
به درگاه خانه ات باشد
عشق پیچکی است که دیوار نمی شناسد.
#گروس_عبدالملکیان
🆔 @hessetazee chnl
هیچ چیز شبیه
بوی کسی که دوستش داریم نیست؛
حتی اگر کل فرانسه در یک بطری عطر
فشرده شود.
#محمود_درویش
🆔 @hessetazee chnl
بلاخره همه یک روزی میمیرند و صد سال که بگذرد، دیگر هیچ کس دربارهی این که دیگران که بودند و چطور مردند سوال نمیکند.
پس بهتر است همان طور که دلت میخواهد زندگی کنی و همانطور که دوست داری بمیری.
#گریه_آرام📚
#کنزابورو_اوئه🖋️
🆔 @hessetazee chnl
تا وقتی زندگی ادامه دارد
همه چیز از نو می تواند شروع شود...
#فیلیپ_فورست
بگو چه کار کنم؟
وقتی شادی به دم بادکنکی بند است؛
و غم چون سنگی
مرا در سراشیب یک دره دنبال میکند؛
دلم شاخهی شاتوتی
که باد
خونش را به در و دیوار پاشیده است!-غلامرضا بروسان
تو بگو چه کار کنم؟!
وقتی سهم من
از تمام روزهایی که دوستت دارم
نگاه کردن به عکسیست
که نمیخندد
نمیبوسد
و در آغوشش
شانههایم آرام نمیگیرد…
کجای زندگی
زیباست!
#فرشته_رضایی
حافظ صبور باش که در راه عاشقی
هرکس که جان نداد به جانان نمیرسد
#حافظ
۱۳ به درتون مبارک، امیدوارم در کنار خانواده سلامت باشید
با آرزوی بهترین ها برای هممون و ایران ❤️
سبزه ها رو با آرزوی خوب برای ایران عزیزمون گره بزنید ❤️
کاش توی تاریخ از ما زیاد بنویسن.
ما رو خلاصه نکنن...
ما برای رسیدن به آرامش، سالهای طولانی دووم آوردیم...
نوروزتان پیروز ♥️
🆔 @hessetazee chnl
درحالی که جنگ تو اوجشه، تو چندقدمیِ نوروزِ باستانی، مردم سفرهی هفتسین چیدن، خرید میکنن و لبخند میزنن.
اینه معنایِ هویت ایرانی؛ زندگی بیواهمه در جریانه، چون ایران، خانهی همیشگی و این آیین، سنگرِ ماست.
#توییت
اتفاقا خیلی هم مهمه اینکه بدونی که یچیزی رو باید رها کنی. اینکه ی آدم رو رها کنی ، ی شغل رو کنار بزاری ، ی وضعیت رو رها کنی ، ی مکان رو رها کنی ؛ خیلی وقتا اینکه یچیزی رو رها کنی مهم تر از تلاش برای بهبودشه.
روز بخیر🩵
🆔 @hessetazee chnl
ارزش وقایع در مدتشان نیست،
در شدتشان است.
برای همین برخی لحظات فراموشنشدنی
برخی حوادث توضیحندادنی
و برخی انسانها قیاسناپذیرند...
#فرناندو_پسوآ
🆔 @hessetazee chnl
#دیالوگ_طوری
+ قوی باش!
شاید دنیا بخاطر آدمایی مثل تو هنوزم جای خوبی برای زندگی کردن باشه... ..🌿
🎬 Psychopath Diary
🆔 @hessetazee chnl
#توییت
سازگار بودن بیش از حد، تو رو بی ارزش میکنه ....!
صبح بخیر❤️
🆔 @hessetazee chnl
#رسول_يونان خیلی قشنگ راجع به عشق میگه:
عشق راهیست برای بازگشت به خانه،
بعد از کار، بعد از جنگ، بعد از زندان،
بعد از سفر، بعد از ...
من فکر میکنم فقط عشق میتواند
پایان رنجها باشد، به همینخاطر
همیشه آوازهای عاشقانه میخوانم.
من همان سربازم که در وسط میدان جنگ محبوبش را فراموش نکرده است.
🆔 @hessetazee chnl
#توییت
به حرفهای مردم در لحظه خشم توجه کنید، مدتهاست میخواهند اینها را به شما بگویند ..
🆔 @hessetazee chnl
بدرود دوست من
بیآنکه دستها را بفشاریم
و حرفی بزنیم
غمگین مباش
خَم به اَبرو نیاور
در این زندگی،
مُردن چندان تازگی ندارد
و زیستن نیز دیگر چیز تازهای نیست...
-سرگئی یسنین
به ندرت در هر صد نفر یک نفر ارزش آن را دارد که با او بحث کنی، بگذار دیگران هر چه دوست دارند بگویند ، زیرا هر کسی آزاد است که احمق باشد...
تنها قاعدهی مطمئن این است که نه با هر کس، بلکه فقط با کسانی بحث کنید که آنها را میشناسید و میدانید آنقدر عقل، هوش و عزت نفس دارند که حرف های بی معنی نمیزنند و آنقدر منصف هستند که اگر حق با خصم باشد، اشتباه خود را قبول میکنند.
#هنر_همیشه_بر_حق_بودن📚
#آرتورشوپنهاور🖋️
این بیت از مولانا یه آرامش خاصی میده:
و اگر بر تو ببندد همه رَهها و گذرها
رَه پنهان بنماید، که کس آن راه نداند...
من به چشمهای بیقرار تو قول میدهم:
ریشههای ما به آب
شاخههای ما به آفتاب میرسد
ما دوباره سبز میشویم...
#قیصرامینپور
❤️🖤
تنها مطلبی که میتونیم به اشتراک بگذاریم در کانال ارزوی سلامتی برای شماست
مراقب خودتون خیلی باشید❤️🖤
سلام رفقای عزیزم
تو این شرایط فقط میتونم بگم مراقب خودتون و خانواده هاتون باشید❤️
وقتی برای دیگران لقمه بزرگتر از دهانشان باشی، آنها چاره ای ندارند
جز آنکه خُردت کنند، تا برایشان اندازه شوی!
پس مراقب معاشرت هایت باش.
#هنر_و_زندگی_پیکاسو📚
#لوتار_بوخ_هایم🖊️
🆔 @hessetazee chnl