bitadd | Unsorted

Telegram-канал bitadd - |بیتآیی|

14690

༄ بی تا هستم و اینجا هم کنج منه🦄🦋 :

Subscribe to a channel

|بیتآیی|

‏عذرخواهی مال وقتیه که ناخواسته پامو لگد میکنی' نه وقتی که از رو وقت و ارزشم رد میشی. مال وقتیه که لیوان محبوبم‌رو میشکنی' نه وقتی که خاطر و شخصیتم رو میشکنی. مال وقتیه که جلد کتاب امانتی ‌رو آسیب میزنی' نه وقتی که به شعورم توهین میکنی به اعتمادم لطمه میزنی. هر ببخشید' جبران نیست.

@BitaDd

Читать полностью…

|بیتآیی|

‏فکت:
شما تو رابطه ی درست و آدمی که ارزششو داره متوجه میشین وظیفه اصلیتون تو رابطه اینه که همدیگرو خوشحال کنید، چون زندگی به اندازه کافی مشکل براتون درست میکنه که شما دوتا بخوایید نقطه امن و سبز هم دیگه باشید.

@BitaDd

Читать полностью…

|بیتآیی|

بخشیدن، قدرت واقعی عشقه.

@BitaDd

Читать полностью…

|بیتآیی|

‏من که نتونستم تورو عوض کنم ولی تو خوب منو عوض کردی' شور و شوقمو گرفتی' انرژیمو گرفتی' خنده‌هامو گرفتی' احساساتمو گرفتی' تهش من موندمو یکی که وقتی تو آینه بهش نگاه میکنم نمیشناسمش.

@BitaDd

Читать полностью…

|بیتآیی|

‏دورم پر از پسرایی هست که مطمئنم بهترین دوست پسر دنیا میشن برام ولی من دقیقا دلم همون پسری رو میخواد که هر روز اشکمو دربیارررره.

@BitaDd

Читать полностью…

|بیتآیی|

‏من این روزا واقعا سخت‌ترین و سیاه‌ترین حالایی که تو کل زندگیم داشتم رو تجربه کردم. همه ی آدمایی که این مدت کنارم بودن رو میذارم رو سرم و آدمایی که پیداشون نبود رو دکمشون رو به بدترین شکل خواهم زد.

@BitaDd

Читать полностью…

|بیتآیی|

خیلی قشنگه باهم گوش بدیم❤️

@BitaDd

Читать полностью…

|بیتآیی|

‏استاک یه کار دخترونس، مرد باید بیاد مستقیم بگه عرض سلام و مرام.

@BitaDd

Читать полностью…

|بیتآیی|

‏هرچقدرم پول دربیارم بازم پول ندارم این در حالیه که نه خرج اضافه دارم نه تفریحی نه مسافرتی نه ادا و چسی. خیلی عجیبه.

@BitaDd

Читать полностью…

|بیتآیی|

این میکس
شب + جاده + دور دور 🚘
خیلی قفلیهه⛓️


@BitaDd

Читать полностью…

|بیتآیی|

‏تنها چیزی که هرروز میخورم💘:

@BitaDd

Читать полностью…

|بیتآیی|

پیشنهادم به خانومی‌ها اینه که کلا سعی کنید حرف‌ پسرا رو باور نکنید جز اون قسمت که میگن لیاقتتونو ندارن.

@BitaDd

Читать полностью…

|بیتآیی|

ولي به نظرم اوني که «واقعا» دوستت داشته باشه وسط مهموني یه پیام بهت میده، وسط مسافرت بهت پیام میده، وقتي کلي کار داره بهت پیام میده، وقتي با عجله داره میره به جلسه و کار و زندگیش برسه یه تکست کوچیک میده، این حس «ببین من حواسم بهت هست»ي که منتقل میشه خود عشق و علاقه ست.

@BitaDd

Читать полностью…

|بیتآیی|

‏تازه فهمیدم من فتیش آدم باهوش دارم
‏یعنی ممکنه آدمی که تو ریاضی خوبه رو ببینم بساط تولید مثل پهن کنم.

@BitaDd

Читать полностью…

|بیتآیی|

‏غمگینم و اعصابم خورده دلم میخواد دعوا کنم و فحش بدم


@BitaDd

Читать полностью…

|بیتآیی|

‏طرف فکر میکنه من احساس ندارم ولی من فقط یه روانی‌ ام که هرموقع دلم بخواد احساساتمو روشن خاموش میکنم.

@BitaDd

Читать полностью…

|بیتآیی|

انقدر حرف سادگیمو پشتم نزن.

@BitaDd

Читать полностью…

|بیتآیی|

باشه ولی ‏فدای سرت خیلی عبارت زیبا و گرمیه و انگار با بیانش داری به فرد اطمینان خاطر میدی که تو مهمتر از یه اشتباه هستی.

@BitaDd

Читать полностью…

|بیتآیی|

بعضیا انقدر برام عزیز بودن ک وقتی از چشمم افتادن خودم بیشتر غصه خوردم.

@BitaDd

Читать полностью…

|بیتآیی|

‏تنها راه رسیدن به آرامش برای من خوابیدنه. وقتی خوابم نه غمگینم، نه عصبانیم نه میترسم نه درد میکشم نه تنهام. اصلاً وجود ندارم.

@BitaDd

Читать полностью…

|بیتآیی|

‏کلاً "مامان" بهترین کانسپت موجود در تمام جهانه.

@BitaDd

Читать полностью…

|بیتآیی|

‏بنده در حال استاک کردن کراشم[دستم خورد هایلایت قدیمیش رو لایک کردم]:

@BitaDd

Читать полностью…

|بیتآیی|

‏واقعاً از مامان بابام بابت وقتی که برای تربیت بچه‌هاشون گذاشتن ممنونم. یه سری‌هاتون جوری هستید که معلوم نیست از زیر کدوم بته‌ای پدید اومدید به خدا.

@BitaDd

Читать полностью…

|بیتآیی|

‏میخوام برگردم به یه روز قبل از این که تو رو دیدم و همیشه آرزو کنم که تو اون روز بمونم و هیچ وقت تو رو نبینم عزیزم.

@BitaDd

Читать полностью…

|بیتآیی|

‏ببخشید عزیزم من از آدمی‌ مثل تو واقعاً توقع زیادی داشتم. تو برای داشتن من خیلی بی‌لیاقت ‌و ترسو بودی؛ اشتباه من بود روی آدمی‌ مثل تو حساب باز کردن و دل دادن.

@BitaDd

Читать полностью…

|بیتآیی|

‏اين زندگی نشد تلافی كنم تو زندگی بعديم پشه ميشم و ميام سراغت هرشب كنار گوشت ويز ويز ميكنم آرامشو ازت ميگيرم خلاصه.

@BitaDd

Читать полностью…

|بیتآیی|

عاشقانه‌ ی خاص دونفره‌♥️💌
          بیا اینجا‌ دلبری یاد بگیر 👇

   💍↝ @MyPetiteLuNa
          💍↝ @MyPetiteLuNa


آموزِش قُربون صَدقه های با کَلاس🩷🖇

Читать полностью…

|بیتآیی|

وقتی تو سختی کنارت بودم، تو توی غمم کنار کشیدی؛ لطفاً دیگه نگو دوستیم.

Читать полностью…

|بیتآیی|

ببخشید من دیگه گوشام نمیشنون یکاری بکن به چشمم بیاد.

@BitaDd

Читать полностью…

|بیتآیی|

‏عاشق این سگم خیلی خندش کصافتانس 😭

@BitaDd

Читать полностью…
Subscribe to a channel